Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mustasukkainen

marilla
20.09.2016 |

Olen aina ollut mutta nyt kun 40 v täynnä ja kaikki rempallaan niin tuntuu että mustasukkaisuus vaan kasvaa ja kasvaa. Ollaan oltu naimisissa yli 10v ja lapsia liuta.
Mutta onko se miehen mollaamista jos sanon lasten harrastuksissa että toi nainen katsoo sua usein ja pitkään. Tätä on aika usein. Nainen voi olla ihan vieras tai naama tuttu. Mutta mies niin vetää herneet nenään ku sanon jotain tommosta. Sanoo ettei hänen tarvii pettää kun mä olen aiemmassa elämässäni pettänyt. Ihan ku tarkoittaisin ett pettää ku joku kyttää.
Mikä mua vaivaa?
Miten saan tän mun pelon loppumaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voi päätellä ett kaikki muutkin on mustasukkaisia kun kukaan ei osaa auttaa. ...

Vierailija
2/14 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä siihen voi vaikuttaa, jos joku katselee miestäsi. Eikä miehesikään. Kyllähän sitä nyt voi ihmisiä katsella, eikä sen takia ole syytä olla mustasukkainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niin. Mutta kyllä minä vaan olen. Ja se että mies raivostuu niin ei ainakaan paranna mieltä.

Pelkään ettei minulla kohta ole muuta ku lapset. Joku paremman näköinen vie mieheni...

Vierailija
4/14 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten olet enkä ihmettele, että miestä ärsyttää. Sinä voit vaikuttaa siihen, miten itse käyttäydyt, et paljon mihinkään muuhun.

Vierailija
5/14 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin hirveän mustasukkainen nykyisestä tapailukumppanistani. Hän on todella fit ja sen lisäksi ihanan kaunis poikamainen mies... Olemme soutaneet ja huovanneet suhdettamme nyt edestakaisin yhteensä pari vuotta ja välillä olleet erossa, kun mä en vaan kestä omaa käytöstäni.... No nyt mulla vaan napsahti ja sain oman itseni takaisin, jotenkin sain purettua hänelle kaiken ja viikon eron jälkeen tajusin, että mä olen mä ja mun on rakennettava kaikki itseni varaan ja jos hän haluaa jonkun muun niin siihen ei auta vaikka päälläni seisoisin ja kirkuisin. Hän sanoi minulle tänään, että on aivan ihastunut uuteen minuun, katsookin minua jotenkin uudella tavalla. Pää pystyyn nainen, tee itsellesi tärkeitä asioita!!!!

Vierailija
6/14 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos joku katselee miestäsi? Mistä tiedät katseleeko hän miestä vain siksi, että tämä nyt siinä seisoo ja muuta katseltavaa ei ole, vai katsooko hän himoiten ja kuvitellen miehen ihanien sääriensä väliin? En ole koskaan ymmärtänyt mustasukkaisuutta ja itse en sellaista tunnetta tunnista. Sinun tapasi toimia on tässä se ratkaiseva asia, ei miehen tapa toimia. Sinä voisit etsiä itsellesi parempaa tekemistä kuin turhien asioiden jahkailu. Menneet ovat menneitä ja tulevaan pystyt vaikuttamaan jos haluat.

Vierailija
7/14 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

marilla kirjoitti:

Ei kai niin. Mutta kyllä minä vaan olen. Ja se että mies raivostuu niin ei ainakaan paranna mieltä.

Pelkään ettei minulla kohta ole muuta ku lapset. Joku paremman näköinen vie mieheni...

Toivottavasti vie. Joku, jolla on itsetunto, huumoria ja tervettä järkeä. Miehesi ansaitsi ihanan naisen, ei kyyläävää naista, josta on tullut miehellekin ihan tuntematon tyyppi. Periaatteessa tuttu, mutta hyvin arvaamaton ja omituinen.

Vierailija
8/14 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun ap pitää huolta itsestäsi, tarkoitan esim.urheilua. Nostaa itsetuntoa hirveän paljon, kun on tikissä.

Vierailija
9/14 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

marilla kirjoitti:

Ei sun miestäsi kukaan vie. Kyllä se lähtee ihan ite jos haluaa lähteä. Jos taas ei halua lähteä mitä väliä kuinka paljon sitä möllötetään? Mieti millä saat miehen jäämään. Natina asioista joihin mies ei voi vaikuttaa ei varmasti auta.

Vierailija
10/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä lastenhoidon ja työn ohessa mihinkään pysty. Mies ei voi ottaa lasten hoitovastuuta tiettynä päivänä tiettyyn aikaan että voisin jonku jumpan itselleni ottaa kalenteriin. Hällä on semmone työ ettei ole säännöllistä kotiin pääsy aikaa.

Vierailija
12/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehen pitäisi vastata noihin jatkuviin kertomuksiisi toisen naisen kyyläilystä? Eihän siihen ole mielestäsi yhtäkään hyvää vastausta. Vai?

Vierailija
13/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, raivostuisin minäkin miehelle jos se alkais draamailla siitä että joku muu katsoo minua. Minkä minä muitten katselemiselle voin...

Vierailija
14/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

marilla kirjoitti:

No kyllähän se pistäisi vituttamaan, jos vaimo kommentoisi joka kerta, jos joku nainen sattuisi katsomaan minua. Aika harvinaista kyllä, mutta tuollaista nalkuttaminen saa varmasti verenpaineet nousuun.