En saa parisuhdetta joten en näe mitään syytä elää
Minä haluan rakastaa ja saada vastarakkautta, mutta sitä en tule koskaan saamaan. Olen jo kolmekymmentä ja kukaan mies ei ole koskaan halunnut minusta kun korkeintaan yhden yön seuraa. Minä en jaksa enää tätä yksinäisyyttä. Haluan vaan pois.
Kommentit (23)
Olen yrittänyt keskittyä elämässäni muihin asioihin, mutta en näe siinä mitään ideaa enää. En saa sitä elämältä mitä eniten haluaisin.
Kyllä kannattaisi jotain muutakin keksiä elämään.
Olet pilannut itse yhden yön jutuilla.
Täällä sielunsiskosi. Elämä tuntuu merkityksettömältä kun ei ole ketään kenen kanssa jakaa sen. En ole koskaan kelvannut kellekkään paitsi kertapanoksi. Ikää kohta jo 30 :( olen kerran yrittänyt tappaa itseni tämän takia.
Kannattaa ajatella realistisesti minkälaisia parisuhteet on irl niin ehkä huomaat että pystyt elämään ilmankin.
No jos se on kaikki mitä haluat, käytä koko vapaa-aikasi sen mukaan. Muokaa itseäsi kiinnostavammaksi, tapaile miehiä, tutustu uusiin ihmisiin yms.. Mieti, missä voisit tavata sellaisia miehiä, jotka haluavat enemmän kuin yhden yön seuraa ja millainen sinun pitäisi olla, että he kiinnostuisivat sinusta. Muista myös itse tehdä aloitteita!
Mulla sama juttu. Olen miettinyt niin koiran hankkimista kuin sijaisvanhemmaksi ryhtymistä, mutta ei parisuhdetta voi korvata millään. Olen jo lähemmäs 40-vuotias ja vaikken olekaan vela, lapsettomuus ei vaivaa läheskään siinä määrin kuin miehen puute. Ehkä taas siksi en ole ketään löytänytkään kun biologisen kellon tikitys ei ole käskenyt tyytymään johonkin suht sopivaan.
Miksi ette kelpaa kuin yhden illan suhteisiin?
Itse olin pitkään suhteessa ja nyt kolmekymppisenä aloittanut deittailun. Kieltämättä on vaikeaa! Mutta olen käynyt paljon treffeillä ja tavannut sekä niitä jotka eivät halua pidempää suhdetta, mutta myös niitä jotka ovat olleet oikeasti kiinnostuneita, mutta itsellä ei ole kiinnostus riittänyt... Pitää vain olla kärsivällinen, kyllä ennemmin tai myöhemmin tulee vastaan sellainen, jonka kanssa tunteet kohtaa, eikä mene ristiin..
Otan osaa, mutten ihan ymmärrä vaikka kolmikymppinen ikisinkku olen itsekin. Eikä mun elämässä oo edes niin erityisen paljon sisältöä ja tekemistä että se selittäisi sinkkuna viihtymisen. Olen sopeutunut tähän. Toivon kyllä että joku vielä löytyisi mutta en odota sitä.
No kokeilkaa sitä parisuhdetta hetki jonkun idiootin kanssa niin alkaa äkkiä yksinolo maistumaan. Ymmärrän, että haluaisitte sen ihannemiehen, niinhän kaikki, mutta sellaista ei niin vain saa, ei se ole syy luovuttaa elämässä.
Minä pääsin avioliiton auvoisaan satamaan yli nelikymppisenä.
Nyt olen ollut yksin kuusi vuotta ja onnellisempi kuin aviossa, enkä aio edes seurustella enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olet pilannut itse yhden yön jutuilla.
Näinhän se on, harva mies haluaa seurustelusuhteeseen naista, jolla on track record noista yhdenyönsuhteista. Ryntäätkö AP heti sänkyyn uuden miehen kanssa? Minkälaisia miehiä tapailet tai minkälaisten miesten kanssa hyppäät sänkyyn? Jos etsit vain niitä komeita laittautuvia pelimiehiä, niin he yleensä ovat seksin perässä. Tee itse aloite jollekin rauhalliselle miehelle (mikäli sellainen siis edes yhtään kiinnostaa)
Parisuhteet ovat täysin yliarvostettuja, köyhien hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ajatella realistisesti minkälaisia parisuhteet on irl niin ehkä huomaat että pystyt elämään ilmankin.
No sellassia kun romanttisissa komedioissa tietty! Ja ap:n elämäkin muuttuis sellaseks jos vaan löytäis miehen.
Saatte edes seksiä.
Ikisinkkumies
Muitakin miehiä kuin niitä jännittäviä kannattaisi ap:n ja muiden kaltaistensa harkita.
+ Arvatenkin ap vaatii mieheltä työssäkäyntiä parisuhteen ehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Muitakin miehiä kuin niitä jännittäviä kannattaisi ap:n ja muiden kaltaistensa harkita.
+ Arvatenkin ap vaatii mieheltä työssäkäyntiä parisuhteen ehdoksi.
Ne tylsät miehet on niin kuolettavan tylsiä.
Ymmärrän hyvin, että asia alkaa ahdistaa koko ajan enemmän, kun ikää tulee. Mutta kaikki on vielä täysin mahdollista, toivoa on! Jos nyt tapat itsesi, et saa koskaan tietää, olisitko löytänyt sitten kuitenkin joskus sen jonkun ihanan tyypin. Ja ennen kaikkea: et saa syyllistää sinkkuudesta itseäsi. Se ei ole sun syy, jos sun kohdalle osuneet miehet on idiootteja, jotka haluaa vaan yhenyönjuttuja. Kun hakeutuu samanhenkisten ihmisten seuraan ja tapaa paljon uusia ihmisiä, kasvaa sen todennäköisyys, että joukkoon mahtuu joku spesiaalitapaus. Kaikkea hyvää sinulle! <3
Voih ymmärrän. Musta tuntuu että se mitä elämältäni eniten haluan, on se parisuhde, mutta mitä jos en saa sitä. Eikä sen asian eteen nyt ihan hirveästi voi edes tehdä. Huoh