Onko sisareni lapsi kaheli?
Kävin tänään sisareni perheen luona kylässä ja kerroin, että odottamani lapsi on tyttö. Siskon 6v poika piirteli siinä meidän aikuisten puhuessa kunnes hän yllättäen katsoi minuun ja sanoi, että "Mitä jos sinä saat vauvan, joka on valkopartainen vanha mies nimeltä Simeoni". Onko hän hullu?
Kommentit (17)
Hauskalta pieneltä hepulta hän vaikuttaa. Ei tosiaankaan mikään kaheli.
On joo umpihullu! Juu ei ole ihan tavallinen lapsi hyvällä mielikuvituksella.
Ei vauvani ole vanhus kirjoitti:
Kävin tänään sisareni perheen luona kylässä ja kerroin, että odottamani lapsi on tyttö. Siskon 6v poika piirteli siinä meidän aikuisten puhuessa kunnes hän yllättäen katsoi minuun ja sanoi, että "Mitä jos sinä saat vauvan, joka on valkopartainen vanha mies nimeltä Simeoni". Onko hän hullu?
Ei missään nimessä kaheli. Vaan vaikuttaa olevan tavallista älykkäämpi muksu.
Niin mitä sinä teet jos saatkin Simeonin?
No mutta onhan lapsi päästään vialla ja ihan skitso, jos hän luulee vastasyntyneen tyttövauvan olevan vanha, valkopartainen mies nimeltä Simeoni!
Sisaresi lapsen täti vaikuttaisi olevan päästään sekaisin.
Vaikuttaa että itse olet huumorintajuton kurppa =)
No mutta onhan lapsi päästään vialla ja ihan skitso, jos hän luulee vastasyntyneen tyttövauvan olevan vanha, valkopartainen mies nimeltä Simeoni!
Lapset nyt höpöttävät joskus mitä sattuu. Niin tosin aikuisetkin. Hän on onnekas, syntyjään humalassa.
Aiotko synnyttää Munsalan kansallispuvussa?
Vierailija kirjoitti:
Ei minun isosiskoni ole päästään sekaisin, vaan tuo pikkusiskoni lapsi on! Hän höpöttää muutenkin ihan kummallisia juttuja tyyliin "Valaat ovat sinisiä ja elävät vesisissä jotka eivät ole vesiä".
ap ov kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun isosiskoni ole päästään sekaisin, vaan tuo pikkusiskoni lapsi on! Hän höpöttää muutenkin ihan kummallisia juttuja tyyliin "Valaat ovat sinisiä ja elävät vesisissä jotka eivät ole vesiä".
Isosiskosi pikkusisko on vähän vintti pimeänä.
Munkin 6v poika saattaa istua tunnin pahvilaatikossa ja kuvitella että se on auto. Ajelee kuulemma englannissa ja espanjassa. Se on varmaan ihan HULLU.......
ap ov kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sun mielestä lapsi, joka käyttäytyy kuten lapsi on umpihullu niin sua oottaa melko kamalat ekat 8 vuotta oman lapsesi kanssa.
Lapset höpöttää mitä sattuu ja keksii mitä oudoimpia asioita. Oma 6-v tyttöni tänään mietti ääneen, että "koska lohikäärme on lohikäärme, niin voiko se synnyttää lohia ja käärmeitä ja hukkuuko se jos se ui." Ihan vaan kesken piirtelyn yhtäkkiä kysyi tämän. Täytyykö mun nyt huolestua, kun tuetääkseni lohikäärmeitä ei ole olemassa ja tyttöni miettii niiden lisääntymistä.
No lapset ny puhuu mitä sylki suuhun tuo..Ovat voineet koulussa/päiväkodissa lukea satuja tms.
joo