Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on niin tyhmä että luuli:

Vierailija
20.09.2016 |

Hän luuli että Eu ja eurooppa on sama asia. Asia kävi ilmi kun hän selitti minulle jotain Britannian eroamisesta Eu:sta ja tullimaksuista, johon totesin, että ei käsittääkseni ole tullimaksuja kun kuuluu kuitenkin Eurooppaan, johon hän alkoi inttää, että niin niin mut ku ne on eronnu Euroopasta,
DAFUCK?!
Kysyin siltä sitte, että mihinhän mantereeseen ne sitten liittyi? Afrikkaanko? Johon hän vielä vastasi, että Kiinaan.
-Kiina on maa ja kuuluu Aasiaan joka on manner.

Siis eikö nää tämmöset asiat nyt kuulu ihan perus yleissivistykseen? En itsekkään koe olevani mikään järjen jättiläinen, mutta tää oli taas jotain uutta :D
Muuten siis kaikin puolin ihana mies mutta välillä vähän jopa suututtaa kun se on niin tyhmä joissain asioissa
Onko teillä hauskoja tarinoita jonkun hölmöydestä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku ne ei vielä ees oo eronneet...

Vierailija
2/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko miljonääriksi-ohjelmaan ihan passeli tyyppi. Ei erotu joukosta. Axli Smith ei tiennyt onko Eurooppa edes maanosa. Tän se kyllä tietää:

http://static.m%lehti.net/uploads/2016/04/screenshot-www.youtube.com-20…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Vierailija
4/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni kanssa väitti ihan pokkana, ettei Iso-Britannia kuulu Eurooppaan. En pystynyt tilanteessa estämään nauramista ja hän suuttui ihan todella. Selitti vain jotain siitä, että on saari. Kysyin, että eikö Ahvenanmaa sitten kuulu Eurooppaan. Kyllä on yleissivistyksessä aukko, jos ei tiedä Euroopan maita ja osaa nimetä, mihin toiset OECD-maat sijoittuvat suunnilleen kartalla (vaikkei pidäkään ehkä tietää, mitä OECD tarkoittaa, jos ei sellaisten asioiden parissa työskentele).

Vierailija
5/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika höpöhöpöjuttua mieheltäs. Toivottavasti on muuten edes kartalla miten maailmalla menee.

Mulla on joitain kavereita jotka ei tiedä mistään mitään. Joko eivät halua tai koulut jäi käymättä. Eivät vaan tiedä jotain olennaisia asioita kuten että Afrikka ei ole maa tai kuka on Suomen pääministeri. Mut hei kuka näitä nyt jaksaa muistaa?

Vierailija
6/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-miehellä oli monta luottokorttia ja kaikki tapissa. Sitten kun hän sai jotain yksittäistä luottokorttivelkaansa vähän maksettua pois, hän naureskeli minulle, että "kun ei voi tuo pankki laittaa plussalle nyt tuota saldoa, kun hän on maksanut sitä pois". Ihmettelin, että onhan sinulla velkaa edelleen, sitä on vaan vähemmän. Käytettävissä oleva saldo ei ole plussaa.

En tiedä ymmärsikö.

Vierailija
7/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, mihin maanosaan joku maa kuuluu, ei ole mitään tekemistä tuliimaksujen kanssa. Kyse on tulliyhteistyösopimukseesta. Sen vuoksi esim Norjan ja EU:n välillä on tulliraja. Euroopassa tulliyhteistyöstä on sopinut eta ja eu, jotn on hyvinkin todennäköistä, että britti-eu-rajalle tulee tulliraja. Tosin tämä on vähän sopimuskysymys, onhan myös ahvenanmaan ja eu:n välillä tulliraja.

Vierailija
8/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih...mammat mammat.

Vierailija
9/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä, mihin maanosaan joku maa kuuluu, ei ole mitään tekemistä tuliimaksujen kanssa. Kyse on tulliyhteistyösopimukseesta. Sen vuoksi esim Norjan ja EU:n välillä on tulliraja. Euroopassa tulliyhteistyöstä on sopinut eta ja eu, jotn on hyvinkin todennäköistä, että britti-eu-rajalle tulee tulliraja. Tosin tämä on vähän sopimuskysymys, onhan myös ahvenanmaan ja eu:n välillä tulliraja.

Näistä tullimaksuista en ole niin perillä, eikä se tämän jutun pohjalla ollutkaan se pointti, tämä oli siis vaan minun spekulaatiotani, minkä nyt vaan satuin mainitsemaan kun sitä kautta tuo yleissivistyksen epäkohta tuli ilmi :) mutta kiitos tiedosta, tiedänpähän nyt tuonkin :)

Ap

Vierailija
10/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä tullimaksuista en ole niin perillä, eikä se tämän jutun pohjalla ollutkaan se pointti, tämä oli siis vaan minun spekulaatiotani, minkä nyt vaan satuin mainitsemaan kun sitä kautta tuo yleissivistyksen epäkohta tuli ilmi :) mutta kiitos tiedosta, tiedänpähän nyt tuonkin :)

Ap

Eli siis te olitte miehen kanssa ihan yhtä pihalla ja yleissivistymättömiä, vaikka vähän eri asioista. Mutta sinä pilkkaat puolisoasi.

Vierailija
11/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli siis te olitte miehen kanssa ihan yhtä pihalla ja yleissivistymättömiä, vaikka vähän eri asioista. Mutta sinä pilkkaat puolisoasi.

Olkoon sitten niin jos se on sinun mielestäsi sama asia tietää mitä maita kuuluu mihinkin mantereeseen kuin se, että olisi mielestäni millään tavalla olellista tietää mistä maasta tulee tullimaksuja, jos sieltä jotain tilaisi.

Tähän olisin vaan halunnut hauskoja tarinoita jonkun hölmöyksistä, mutta kun eihän täällä av:lla voi mistään keskustella, kun aina hyökätään aloittajaa vastaan :(

Ap

Vierailija
12/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet kimpassa tyhmän miehen kanssa? Kuka sen on sulle valinnut?

Vierailija
13/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olkoon sitten niin jos se on sinun mielestäsi sama asia tietää mitä maita kuuluu mihinkin mantereeseen kuin se, että olisi mielestäni millään tavalla olellista tietää mistä maasta tulee tullimaksuja, jos sieltä jotain tilaisi.

Tähän olisin vaan halunnut hauskoja tarinoita jonkun hölmöyksistä, mutta kun eihän täällä av:lla voi mistään keskustella, kun aina hyökätään aloittajaa vastaan :(

Ap

En sano, että täytyy tietää, minkä maidedn välissä on tulliraja. Mutta sanon, että on vähintään "hauska tarina hölmöydestä" jos joku luulee, että tullirajlla on jotain tekemistä maanosien kanssa.

Vierailija
14/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystäväni kanssa väitti ihan pokkana, ettei Iso-Britannia kuulu Eurooppaan. En pystynyt tilanteessa estämään nauramista ja hän suuttui ihan todella. Selitti vain jotain siitä, että on saari. Kysyin, että eikö Ahvenanmaa sitten kuulu Eurooppaan. Kyllä on yleissivistyksessä aukko, jos ei tiedä Euroopan maita ja osaa nimetä, mihin toiset OECD-maat sijoittuvat suunnilleen kartalla (vaikkei pidäkään ehkä tietää, mitä OECD tarkoittaa, jos ei sellaisten asioiden parissa työskentele).

Jos hän tarkoitti Euroopan mannerta. Jossain koulukirjojen kartoissa Venäjäkin oli uraliin asti piirretty kuuluvaksi eurooppaan, mutta en ole koskaan kuullut sanottavan venäjän kuuluvan Eurooppaan.

Vierailija
15/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ihminen yrittää peittää oman tyhmyytensä hyökkäämällä toisen kimppuun. Hyökkäys ei ole paras puolustus.

Vierailija
16/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet kimpassa tyhmän miehen kanssa? Kuka sen on sulle valinnut?

Ap ja miehensä sopivat hyvin yhteen, tuli selväksi jo aloitusviestissä.

Vierailija
17/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kertoa tähän liittyvän tositarinan! Minun mieheni on ihana ja älykäs ihminen, jota arvostan ja kunnioitan hänen vioistaan huolimatta, ja hän arvostaa minua. En koskaan haluaisi loukata häntä enkä edes ajatella pilkallisesti. Hän on aarre. <3

Vierailija
18/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis aika lailla yhtä pihalla oli ap kuin miehensäkin, kun luuli tuontitullien jotenkin olevan kiinni maantieteellisestä sijainnista.

Vierailija
19/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän tarkoitti Euroopan mannerta. Jossain koulukirjojen kartoissa Venäjäkin oli uraliin asti piirretty kuuluvaksi eurooppaan, mutta en ole koskaan kuullut sanottavan venäjän kuuluvan Eurooppaan.

No, Euroopan itäraja onkin juuri Uralilla. Siitä itäänpäin on Aasiaa. 

Vierailija
20/22 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-miehellä oli monta luottokorttia ja kaikki tapissa. Sitten kun hän sai jotain yksittäistä luottokorttivelkaansa vähän maksettua pois, hän naureskeli minulle, että "kun ei voi tuo pankki laittaa plussalle nyt tuota saldoa, kun hän on maksanut sitä pois". Ihmettelin, että onhan sinulla velkaa edelleen, sitä on vaan vähemmän. Käytettävissä oleva saldo ei ole plussaa.

En tiedä ymmärsikö.

Mä en taas yhtään tajua, mitä mies tuolla lauseella ylipäätään tarkoitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi