Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miehet voivat jättää fantasiointinsa ja kokemuksensa ketjuun ja jättää vastaamatta itse kyselyyn. Eli naiset, saatteko orgasmin silloin, kun ei ole mitään selvää klitorisärsykettä? Paras asento tällaiseen tilanteeseen on varmaankin takaapäin, koska silloin klitorikseen ei osu oikeastaan mikään.

Saatko orgasmin takaapäin ilman käsiä?
ei
ei
62.2%
kyllä
kyllä
37.7%
Ääniä yhteensä: 53

Kommentit (6)

Vierailija

Jotain kommenttia toivoisin noilta, jotka vastasivat tähän kyllä. Jokseenkin uskomattomalta vaikuttaa tähän mennessä kyselyn tulos, koska uskoisin tuon olevan todella harvinaista, että orgasmin saa ilman klitorisstimulaatiota.

Vierailija

Niin, mä laukean myös g-pistettä stimuloitaessa, myös peppuseksissä. Ja parhaat orkut tarvitsevat todellakin muuta kuin klitorisstimulaation. Paras on nämä 2 yhdessä. Mutta jos vain jompi kumpi, niin g-pisteestä kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Nykyisen vaimon kanssa meni muutama kuukausi ennen ennen takaapäin saatua orgasmia, mutta sen jälkeen niitä on tullut ihan jokaisella kerralla.

Vierailija

Ja pöh, kyllä mulla ainakin osuu nimenomaan tuossa asennossa (siis pilluun pantaessa) klitorikseen ja saan siinä paljon helpommin kuin esim. lähetyssaarnaajassa. Ja juu, ihan ilman käsiä, en mä niitä yleensä yhdynnässä tarvii kuin pystyssä pysymiseen. :D

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat