Vierailija

Mokasin teininä kännissä pahasti. Harrastin seksiä pojan kanssa, jota en oikeastaan edes tuntenut. Olin niin sekaisin, etten edes täysin ymmärtänyt mitä tapahtui ja kaduin asiaa suunnattomasti. Poika kertoi asiasta eteenpäin ja pienellä kylällä pian kaikki tiesivät. Sain kuulla asiasta jälkeenpäin muilta ikäisiltäni pojilta, ja häpesin itseäni suunnattomasti. En silti ymmärtänyt kuinka pahasti maineeni lopulta kärsi. Toivoin, että kaikki unohtaisivat. Järkytys oli suunnaton kun nyt kymmenen vuotta myöhemmin törmäsin entiseen luokkakaveriini (mies) baarissa ja hän nosti asian esille. Sivulauseessa mainitsi, että "hänen mielestään olin kaikesta huolimatta ihan kunnollinen tyttö, vaikka oli se...hmm..juttu." Tiesin heti mitä tarkoitti, meinasin kuolla siihen paikkaan. Kaikki entinen häpeä nousi samantien pintaan. Tajusin vasta sillä hetkellä, että se moka oli pilannut maineeni vielä pahemmin kuin silloin ymmärsin. Olin saanut lutkan maineen vaikka en kenenkään muun kanssa ollut. Minä, ujo ja kiltti tyttö. Asia on vaivannut minua aina ja nyt ajattelen sitä päivittäin, häpeän itseäni. Miten tästä pääsisi yli?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Hei olit silloin nuori ja humalassa. Lähes kaikilla jotakin samantyyppistä taatusti sattunut. Tyhmiä tyyppejä tuollaiset muistuttelijat ! Katse eteenpäin nyt :)

Vierailija

Syytä silloista seksikumppaniasi raiskauksesta. Pääset kivasti lutkan maineesta ja mies joutuu parhaassa tapauksessa maksamaan sulle korvauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voi ei :( Mutta et varmastikaan ole ainoa joka on teininä tai vähän vanhempanakin mokannut noin. Et ole tehnyt mitään rikollista tai toisia satuttavaa, joten voit olla puhtaalla omallatunnolla.

Jos joku aikuinen ihminen oikeasti tulee sulle muistelemaan jotain tuollaista 10 vuotta vanhaa juorua, niin on ehkä melkosen no life -tapaus, ilkeämielinen tai sitten ollut aikoinaan esim. kiinnostunut susta.

Tsemppiä mokoman jutun unohtamiseen :)

Vierailija

No mitä helvettiä? Missä 50-lukulaisessa tuppukylässä oikein asut? Vaihda piirejä, jos nykyiset on noin konservatiiviset ja tuomitsevat.

Vierailija

No eipä se järvi soutamalla kulu. :) Varmasti yli puolella suomalaisista on yksi tai useampi kännipano johon ei olisi selvin päin ryhtynyt eli kannattaa vain hyväksyä itsensä ja todeta että tuli yhdesti sählättyä ja se siitä.

Ja jos jollain on aikaa miettiä sun vuosien takaista yhden yön panoa ja kehtaa vielä tuomita siitä, niin tyyppi on kusipäinen ääliö jonka mielipiteistä ei kannata välittää. Helppo itseni tosin sanoa kun olen onnekkaasti aina hengannut kaveripiirissä jossa ei tuomita seksuaalikäyttäytymisestä (pettäjät ja raiskarit poislukien).

Vierailija

Itselleni ei ole mainittavia häpeämokia sattunut, mutta kyllä noi kouluaikojen jakorasiat muistaa. Oli jutuissa perää tai ei. Aina kun Päivi tulee vastaan rikkaan miehensä kanssa, tulee mieleen, että oisko mies tuossa jos tietäisi.

Vierailija

Pilasiko tämä asia myös pojan maineen vai pelkästään sinun? Kysy itseltäsi, että mitä pahaa oikeastaan teit, mitä sinun pitäisi hävetä? Olitte kaksi nuorta ihmistä, jotka harrastivat seksiä ja siinä se. Nyt päätät mitä vastaat jos vielä joku asiaa kommentoi, siten että laitat jauhot suuhun! Ja lopetat itse asian vatvomisen. Tarvittaessa voisit puhua ammattilaiselle, että pääsisit syyllisyydestä.

N19

Siis hä? Mikä tässä oli se kamala juttu? Sehän on aivan normaalia sinkkuna harrastaa yhden yön juttuja niin miksi helvetissä ihmisiä edes kiinnosti koko asia? :D

Vierailija

Öh. miksi seksin harrastaminen on hävettävää? Poikana häpeäisin että levittelin tietoja luottamuksellisesta intiimistä tapahtumasta. Ei seksi mikään häpeä ole!

Vierailija

Samaistun tohon. Itsekin mokailin teininä paljon varsinkin kännissä. En samoja juttuja mutta häpeä on yhä, ja niissä sen aikaisissa pienissä piireissä mun arvostus ja maine on yhä alhainen.

Mutta vaikka se sattuu niin mä menin eteenpäin. Oon kasvanut paljon ja ymmärrän silloista minääni. Ja ymmärrän myös ettei se mun huono maine ollut oikeastaan kokonaan mun vika, vaan ilkeän ympäristönkin. Osa mokaili paljon pahemmin ja heistä kukaan ei ajattele pahaa koska he olivat ns. cool ja sosiaalisessa statuksessa korkeammalla. Se ei ole reilua, mutta tämmöistä tuppukylissä usein on.

Muutin pois enkä ole enää tekemisissä heidän kanssaan. tsemppiä ap!

Vierailija

Täälläkin lukioikäisenä kännissä mokaillut. Mulla oli tuolloin (10v sitten) kunnon jakorasian maine, on varmaan edelleen. Ei sitä kannata murehtia, jos muut sellaista vielä miettii niin miettikööt!

Vierailija

Kiinnosti varmaan siksi, että kyseinen poika levitti aika yksityiskohtaisesti tietoa tapahtuneesta. Lisäksi se, että tapahtui bileissä, joissa muitakin oli paikalla ja joku ehkä näki jotain. Olin tosiaan niin sekaisin, etten täysin edes ymmärtänyt mitä tapahtui, ennenkuin jonkin ajan kuluttua :( Seuraavalla viikolla koulussa eräs luokkakaveri sitten tapahtuneen johdosta jakoi lappuja, joissa oli yhteystietoni, että voi ottaa yhteyttä jos kiinnostaa seura "siinä mielessä". Pojan maine ei luonnollisesti mennyt.

Vierailija

Ihania nämä AP:n arvostelijat (sekä tässä ketjussa että siellä kotipuolen tuppukylässä). Hienoa, että voi tuntea ylemmyyttä suhteessa nuoren tytön yksittäiseen kännipanoon, kun ne jokaisen omat mokailut on tietenkin vähemmän häpeällinen asia. Mitäs löytyy, vaimon hakkaamista, rattijuoppoutta, luottotietojen menetystä, potkujen saamista töistä, suunnittelemattomia raskauksia, muuten vaan kännissä örveltämistä tms...? 

Heitelkää vaan niitä kiviä, te kaikki ah niin täydelliset ihmiset!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat