Olen 28v nainen eikä seksi jaksa kiinnostaa
Kyse ei ole siitä ettenkö haluisi miestäni (vasta 2 vuotta ollaan yhdessä oltu) tai ettenkö tykkäisi orgasmeista. Mutta kun seksiä ja alastomuutta tuputetaan joka suunnasta. Sitä on kaikkialla liikaa. Seksi on nykyään mulle samanlainen asia kuin se että täytyisi vaikka makaronilaatikkoa syödä viikon putkeen. Hyvää sekin on mutta alkaa tylsistyttämään. En nyt osaa tuntemuksiani kunnolla selittämään mutta kun jotain tuputetaan liika alkaa se tuntumaan arkipäiväiseltä ja tylsältä.
Kommentit (5)
Seksi on arkipäiväistä. Mutta älä enää ikinä harrasta sitä jottet vahingossa lisäänny.
Tuputtaako miehesi itseään koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kahden välistä rakkautta parisuhteessa. Et näköjään tajua siitä mitään
Joo, kyllä tiedän sen että "seksi on kahden välistä rakkautta". Rakastan ja haluan miestäni ja (ainakin toivottavasti) myös toisin päin, mutta jotenkin vaan olen niin turtunut seksiin ja alastomuuteen. Ja tämä asia häiritsee itseäni, en haluaisi tuntea näin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä tiedän sen että "seksi on kahden välistä rakkautta". Rakastan ja haluan miestäni ja (ainakin toivottavasti) myös toisin päin, mutta jotenkin vaan olen niin turtunut seksiin ja alastomuuteen. Ja tämä asia häiritsee itseäni, en haluaisi tuntea näin.
Ap
No pankaa vaatteet päällä jos alastomuus ällöttää