Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä kaupan kassalla ja tämä on HYVIN yleistä :D

Vierailija
20.09.2016 |

Suolakurkut punnitaan maustekurkkujen hinnalla. Se haju kyllä pistää sen pussin/pussien läpi. :D

Välillä hintalappu on tarrautunut vähän ryttyyn ja joudun venkuttamaan sitä siinä hetken, monelle ilme on hyvinkin vakava ja hyvä ettei hikikarpaloita nouse otsalle hahaha. :D

Mutta, en kyllä ymmärrä enkä tiedä, miksi se kilohinta on niin järkyttävä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et joudu vemputtamaan... :)

Vierailija
2/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kassalla työskentely siis ei kerro mitään ihmisen älykkyydestä ja sivistyksestä, eikö se niin ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Enpä oo koskaan tainu saada katsekontaktia kassalta kun viivakoodeja on venkutettu. Eiköhän silloin on ole ollut muutakin tekemistä kuin tutkia jonossa (kuumuutta hikoilevan?) asiakkaan hikikarpaloiden muodostumista. 

Vierailija
5/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄH , miten teidän kommentit liittyy nyt tähän tosiasiaan, että monet huijaa niiden kurkkujen hinnat? :D mun mielestä se on huvittavaa kun ihmiset kärvistelee kuumotuksissaan ja varmaan rukoilee, ettei jäisi kiinni.

Vierailija
6/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän alkeellisina varkaita, joita useampi vastaaja tuntui edustavan. Hyvä, että sinäkin. :) 

Vierailija
7/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Enpä oo koskaan tainu saada katsekontaktia kassalta kun viivakoodeja on venkutettu. Eiköhän silloin on ole ollut muutakin tekemistä kuin tutkia jonossa (kuumuutta hikoilevan?) asiakkaan hikikarpaloiden muodostumista. 

Älä selitä varas, ens kerralla soitan poliisit

Vierailija
8/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä eroa on suolakurkulla ja maustekurkulla??

Vierailija
9/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Jos ihmisiä tosiaan kiinnostaisi kilohinta, he ostaisivat valmiiksi viipaloituja halpismerkkisuolakurkkuja, joissa kilohinta on pari euroa.

Eipä kassat näytä olevan kiinnostuneita vihannesosaston tuotteista muutenkaan. Ostin kerran perunoita ja punnitsin ne vahingossa pepinoina. Siinä olis ollut parinkympin perunapussi, ellen olis itse kassakuitista huomannut virhettäni.

Vierailija
10/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tullut ajatelleeksi, että ovat erihintaisia. Onko ero suurikin?

Vierailija
11/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät minua varkaana? Kunhan ruokin provoa.

Ei tulisi mieleenkään punnita tarkoituksella väärin. Jos haluan kalliimpia, kotimaisia omenoita, en laita pussiin halpoja puolalaisia.

Vierailija
12/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että työnantaja ei ihan hyvillään ole että vemputat ja naureskelet asiakkaiden kustannuksella töissä. Eikö olisi asiallisempaa ilmoittaa että anteeksi mutta näihin on tainnut tulla maustekurkkujen hinta.

Vierailija
13/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Eikös se ole sama kurkku, eri nimitys vain.

Valkosipulimaustekurkut sen sijaan maksavat paljon enemmän kuin tavalliset maustekurkut.

Vierailija
14/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkosipulimaustekurkut sen sijaan maksavat paljon enemmän kuin tavalliset maustekurkut.

Ne ovat Valkosipulisuolakurkkuja

Vierailija
15/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että työnantaja ei ihan hyvillään ole että vemputat ja naureskelet asiakkaiden kustannuksella töissä. Eikö olisi asiallisempaa ilmoittaa että anteeksi mutta näihin on tainnut tulla maustekurkkujen hinta.

Voi yhyy, mielessäni naureskelen myös muille ihmisille. Oi anteeksi, onko se väärin? Kerrotko nyt minulle, mitä saan ajatella?

Vierailija
16/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat Valkosipulisuolakurkkuja

Ne voivat olla myös valkosipulikurkkuja

Vierailija
17/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassa myydään irtokarkkeja (noin 9e/kg) ja "snackseja" eli pähkinöitä yms (noin 17e/kg). Ostan usein niitä snackseja ja punnitsen ne ihan sillä oikealla hintalapullaan. Kerran kassa jäi epäilyttävän pitkäksi ajaksi kyyläilemään sitä hintalappua että olihan varmasti oikea punnitus eli se kalliimpi. Meinasin sanoa että kato vielä suurennuslasilla varmuuden vuoksi että on nyt varmasti oikea lappu :D tapana ei oo kusettaa tulostamalla se halvempi lappu siihen pussiin. Tajuan kyllä että näin jotkut ilmeisesti tekee ja sitten pitää kyylätä niitä pusseja jatkuvasti. Kusettajat h*lvettiin.

Vierailija
18/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi yhyy, mielessäni naureskelen myös muille ihmisille. Oi anteeksi, onko se väärin? Kerrotko nyt minulle, mitä saan ajatella?

Saathan sinäajatella mitä haluat ja naureskela kenelle haluat... enemmän se kertoo sinusta... vielä enemmän se kertoo jos et osaa naureskelultaisi ja ajattelultasi (+vemputtamiseltasi) toimia oikein eli estää virheiden syntymistä tai näpistyksiä väärien tuotteiden hinnalla tai muuten. (Vähän nää kassat kyllä alkaa hymyilyttää itseänikin).

Vierailija
19/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi sulla on kivaa töissä. HUONO!

Vierailija
20/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset suolakurkut on pahoja. Anna mennä vaan, vaikka alihintaan, kunhan myyntiä tulee edes vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä