Vierailija

Jos mies luottaa että nainen syö pillerinsä, mutta nainen jättää ne tahallaan pois, on se miehen oma häpeä kun tulee isäksi. Tätä ajatusta naiset toistelevat todella paljon mm. tällä palstalla.

Eli toisin sanoen uhria saa syyllistää kun tämä joutuu karmivan rikoksen kohteeksi. Sovelletaanko samaa myös raiskauksiin? Itse asiassa ehkäisystä valehtelemista voi tavallaan pitää raiskauksena. Siinähän ei ole mitään muuta, että logiikka näiden asioiden suhteen muuttuu kovin erilaiseksi, kun mies onkin uhri. Silloin on ihan ok tehdä miehestä käytännössä syyllinen, jopa pilkata ja ilkkua.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Typerimmät itse keksityt olkiukot ja niistä raivon partaalle kiihottuminen osa 7

Et vissiin lukenut esim. eilen sitä ketjua, jossa mies oli seurustellut naisen kanssa 4 kk ja tämä oli tullut raskaaksi vaikka sanoi syövänsä pillereitä? Siellä aika moni nainen sanoi, että on tyhmä mies jos luottaa vaan siihen että nainen syö pillerit ja vastaavaa. No mutta sä olet vissiin näitä tyyppejä, joiden mielestä naiset ei mitään tuollaista paskaa päästele suustaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No ei minun tietääkseni kovin moni nainen pidä pillereiden salaa pois jättöä reiluna miestä kohtaan. Sen sijaan sitä tapahtuu aika paljon että pillereistä tai muusta ehkäisystä huolimatta tulee raskaaksi. Silloin se ei ole naisen syy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerimmät itse keksityt olkiukot ja niistä raivon partaalle kiihottuminen osa 7

Et vissiin lukenut esim. eilen sitä ketjua, jossa mies oli seurustellut naisen kanssa 4 kk ja tämä oli tullut raskaaksi vaikka sanoi syövänsä pillereitä? Siellä aika moni nainen sanoi, että on tyhmä mies jos luottaa vaan siihen että nainen syö pillerit ja vastaavaa. No mutta sä olet vissiin näitä tyyppejä, joiden mielestä naiset ei mitään tuollaista paskaa päästele suustaan?

Ja sä uskot sen tarinan? ohis ps: typerä mies tosiaan luottaa vasta tapaamaansa naiseen.

Vierailija

Mikään - MIKÄÄN - ehkäisykeino ei ole täysin varma. Eivät pillerit, kondomit jne.

Pyydän, että menet pikaisesti vasektomiaan, joka on varmin tapa välttyä jälkikasvulta, jos satut löytämään seuraa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei minun tietääkseni kovin moni nainen pidä pillereiden salaa pois jättöä reiluna miestä kohtaan. Sen sijaan sitä tapahtuu aika paljon että pillereistä tai muusta ehkäisystä huolimatta tulee raskaaksi. Silloin se ei ole naisen syy.

Ei kukaan puhunutkaan siitä, että sitä pidettäisiin reiluna, vaan uhrin syyllistämisestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikään - MIKÄÄN - ehkäisykeino ei ole täysin varma. Eivät pillerit, kondomit jne.

Pyydän, että menet pikaisesti vasektomiaan, joka on varmin tapa välttyä jälkikasvulta, jos satut löytämään seuraa. 

Luetun ymmärtäminen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja sä uskot sen tarinan? ohis ps: typerä mies tosiaan luottaa vasta tapaamaansa naiseen.

Ja typerä nainen kulkee yksin kotiin minihameessa baarista?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan puhunutkaan siitä, että sitä pidettäisiin reiluna, vaan uhrin syyllistämisestä.

Ei tällä palstalla kuule ketään silitellä ja pyöritellä pumpulissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja naiselle joka meni tuntemattoman luo jatkoille humalaisena, on hyvä kertoa että tämä oli typerä ja vähän kerjäsi tulla raiskatuksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo, mäki oon syöny pillereitä 10 vuotta tunnollisesti korkeintaan tunnin heitolla mutta kuitenkin tulin raskaaksi. Ei ne pillerit (tai mikään ehkäisy ole 100% varma) Tein abortin kun itse en lapsia halua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla kuule ketään silitellä ja pyöritellä pumpulissa.

Niin, että voin käydä syyllistämässä naista joka on tullut raiskatuksi ilman että saan säkillisen alapeukkuja? Ootko tosissaan?

Olen välillä miettinyt ihan samaa.

"Mitäs lähdit sen miehen mukaan, vaikka olit humalassa" on uhrin syyllistämistä.

"Mitäs luotit siihen, että nainen ei huijaa sinua isäksi" ei ole uhrin syyllistämistä.

Miehellä pitäisi olla ilman muuta mahdollisuus ns. sosiaaliseen aborttiin, eli naisen kieltäytyessä raskauden keskeytyksestä mies luopuu kaikista vanhemman oikeuksista ja velvollisuuksista. Tämä olisi oikeudenmukaista kaikkia kohtaan.

ihmissuhdeasiantuntija

Vierailija

On hirveän väärin jättää ehkäisemättä jos toinen luulee että ehkäisee. Tämä on yksiselitteisesti väärin ja tuomittavaa. Mutta on myös niin ettei mikään ehkäisy ole 100% ja jos on hirveän tärkeää ettei nainen varmasti tule raskaaksi, miehenkin on syytä pitää huolta tarvittavista varotoimenpiteistä. Nainen kun ei sille mitään voi jos luulee ehkäisevänsä ja jokin lenkki pettää.

Vierailija

Tässä vielä rautalangasta: jos maailma kaatuu siihen että nainen tulee raskaaksi, pillereiden tms. hormonaalisen ehkäisyn lisäksi joko kortsu tai ehkäisyvaahto, vain varmoilla päivillä paneminen. Tai jokin näiden kombinaatio.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On hirveän väärin jättää ehkäisemättä jos toinen luulee että ehkäisee. Tämä on yksiselitteisesti väärin ja tuomittavaa. Mutta on myös niin ettei mikään ehkäisy ole 100% ja jos on hirveän tärkeää ettei nainen varmasti tule raskaaksi, miehenkin on syytä pitää huolta tarvittavista varotoimenpiteistä. Nainen kun ei sille mitään voi jos luulee ehkäisevänsä ja jokin lenkki pettää.

Sekoitat nyt kaksi asiaa aivan turhaan. On vähän eri asia tulla isäksi vahingon, kuin petoksen kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Muutama kommentti ei edusta koko naissukupuolta (ei miessukupuoltakaan, ei sen puoleen). Av:lta löytyy joka päivä kommentteja jotka ovat mielestäni ala-arvoisia, en silti paasaa, miten av on kokonaan paska palsta. 

Että, kyllä olkiukoksi minäkin aloitusta sanoisin. Mutta jos tämä tuo sisältöä ap:n elämään, niin kirjoitelkoon vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itsestään saa pitää huolen. Molemmissa tapauksissa, mutta vain toinen on rikoksen ehkäisemiseksi ja toinen on moraalinen kysymys. Eli ei voi puhua yhteneväisyydestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tässä vielä rautalangasta: jos maailma kaatuu siihen että nainen tulee raskaaksi, pillereiden tms. hormonaalisen ehkäisyn lisäksi joko kortsu tai ehkäisyvaahto, vain varmoilla päivillä paneminen. Tai jokin näiden kombinaatio.

Onko luetun ymmärtämisessä häikkää? Mies joka on tullut petoksen kautta isäksi, ei kaipaa huomautuksiasi. Jos jotain aiot sanoa, hauku sitä naista joka teki hirveän teon. Kiva potkia maassa makaavaa.

Vierailija

Seksissä on mahdollisuus tulla raskaaksi.

Jos tai oikeastaan kun asiaa ei ymmärrä, niin selibaatti on ainoa oikea ratkaisu. 

Meluisimpien palstamiesten kohdalla onneksi erittäin todennäköinen ratkaisu.

Jos jäi jotain ymmärtämättä, niin EI SEKSIÄ. 

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat