Frendit-inhokit
Rakastan Frendit -tv-sarjaa! Aina kuitenkin muistellaan sarjan parhaimpia juttuja. Listataanko vaihteeksi Frendien ärsyttävyyksiä? Mistä jaksosta, kohtauksesta tai hahmosta et tykkää ja miksi?
Minua ärsyttää suunnattomasti se jakso, jossa Ross hermostuu, kun Ben leikkii nukella. Takapajuista, seksististä ja todella dorkaa. Paolosta en hahmona tykkää ollenkaan, rasittava gigolo. Rachelin ja Rossin suhteen vatvominen käy hermoille ja Rossin mustasukkaisuus on kiusallista katsottavaa.
Kommentit (158)
Ärsyttää Joeyn pappa- tyyli. Niin naistenmies, mutta en ite ikinä koskis mieheen joka pukeutuu kuin Joey :D sarjan alussa oli coolimpi.
Ärsyttää niiden "sisäsiittoiset" romantiikkakuviot:Ross on suudellut Chanlerin äitiä ja treffaillut Rachelin siskoa,Chandler on pelehtinyt Joeyn siskon kanssa ja (vaikka tämä oli hyvä juttu) Rossin siskon kanssa.Ross deittaili Chandlerin exää Janicea ja Joey Rossin exää/elämän suurinta rakkautta Rachelia.
Mä muuten inhoan myös Rossin luonnetta,siis nuo nro 33 listaamat turn offit. Joey taas on ärsyttävä,koska ei sarjan ainoana hahmona aikuistunut yhtään 10 vuodessa,on yhä typerä,seksihullu ahmatti.
Chandlerin kanssa voisin vaikka mennä naimisiin :D
En nyt muista kohtausta kunnolla, mutta yksi niistä tuhansista rossin ja rachelin riitelyistä ottaa päähän todella paljon. He ovat Monican ja Rachelin asunnossa, Ross kertoo jotain ja Rachel (yllätys) suuttuu. Ross kysyy "minne menet" ja Rachel vastaa ryntäävänsä ulos. Ross vastaa "mutta tämähän on sinun asuntosi" mihin Rachel "well thats how mad i am" ja lähtee. Ja mua ärsyttää tässä kohtauksessa sen yleisön nauru ihan suunnattomasti, koska kerrankin Rachel oli ihan syystä vihainen ja tekisin itse samoin. Minusta se ei ollut mitenkään huvittavaa, että lähti omasta kämpästään pihalle. Ärsyttää joka kerta.
Janice on kyllä jotenkin raivostuttava ja ihana samaan aikaan ( Oh - my - Gooooood!!!), mutta se häneen jatkuva törmääminen vietiin kyllä mielestäni vähän liian pitkälle.
"Small world." "And yet I never run into Beyonce."
mä oisin halunnu, että phoebe olis palannu yhteen sen alkuperäisen poikaystävän kanssa. (se joka lähti sitte minskiin töihin, en muista nimeä). oon joskus lukenu, että alunperin niin olikin tarkoitus, mutta yleisö ihastui mikeyyn niin, että suunnitelma muuttui..
Vierailija kirjoitti:
Janice on kestoinhokki.
Musta Janice on aivan ihana! :D
Vierailija kirjoitti:
mä oisin halunnu, että phoebe olis palannu yhteen sen alkuperäisen poikaystävän kanssa. (se joka lähti sitte minskiin töihin, en muista nimeä). oon joskus lukenu, että alunperin niin olikin tarkoitus, mutta yleisö ihastui mikeyyn niin, että suunnitelma muuttui..
Mäkin olisin halunnut, että Phoebe olis päätynyt yhteen Davidin kanssa. Mike nyt vaan oli jotenkin liian normaali ja blääh...
Ärsyttää kun väärät parit pariutui: musta richard ja monica oli toisilleen ne oikeat, samoin kuin Phoebe ja se tähtitieteilijä vai mikä ydinfyysikko se oli.
Emily! En vain voi sietää sitä koko kuviota
Joey ja Rachel ärsyttää mua hahmoina eniten. Joeyn hahmo (kuten jo mainittu) pysyy samanlaisena koko sarjan läpi, ja kaikki vitsit sen hahmon ympärillä perustuu ruokaan, seksiin ja tyhmyyteen. Todella rasittavaa.
Rachel taas on niin prinsessa ja hemmoteltu kitisijä. Kuitenkin plussaa siitä, että se muuttuu aikuisemmaksi sarjan myötä. Tuntuu vaan usein, että sarjan alkupuolella Rachel on se tyypillinen kaunis nainen, jolla vaan ei ole persoonaa sen kauneuden lisäksi. Siinähän se lätisee nättinä merkeistä ja muodista..
Chandler on mun ehdoton lemppari koko sarjassa, veisin sen vihille välittömästi.
Rasittavin jakso taas on ehdottomasti se lottojakso! Kiehun aina, kun se v*tun Phoebe pudottaa ne kupongit.
Richard ja monica. Eieiei. Richard hahmo ihan ok mutta cmon olishan Mon saanut jonkun oman ikäsen ja paremman. Ällöttää se papparainen :D ja hei olispa tylsä sarja jos ne kaikki olis normaaleja tyyppejä vaan eli pakkohan hahmot on vetää ääripäätyyn. jokaisella hyviä ja huonoja hetkiä, siin se samaistuttava kohta.
Charlie on ihan v*tun ärsyttävä hahmo! Miten se edes sekaantui Joeyyn, kun kaikki sen exät oli jotain palkittuja professorityyppejä? Ja sitten vielä teki Rossille inhottavasti sen järkyn exänsä kanssa.
Monica muuttuu sarjan loppua kohti myös tosi rasittavaksi. Kaikki se siivousintoilu, voitontahto, Chandlerin kyykyttäminen jne. vedetään ihan liian överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kanssa ihmetellyt,miksi ne kaikki osallistuu toistensa synnytyksiin,siis onhan ne tavallaan omanlaisensa "perhe" kun viettävät juhlapyhätkin yhdessä eivät kukin omien sukulaistensa kanssa,mutta pitääkö aivan kaikki tehdä yhdessä? :D
Jenkeissähän tuo synnytyskulttuuri on ihan erilainen kuin Suomessa. Sinne änkeää kaiken maailman kumminkaimat ja lapsetkin kannustamaan, ponnistusvaiheessakin saatavat nököttää vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ekalla kaudella oli se tosi rasittava nainen, joka vei Monican henkkarit ja alkoi esiintyä Monicana. En tiedä, mikä siinä naisessa ärsyttää. Ehkä se överi käytös ja tekoreippaus.
Joo,aivan vitun ruma ja yliärsyttävä idiootti! Hyi! Ja se Emily, aaaargh!!!
Se jakso kun Phoeben palohälytin ei lakkaa soimasta.
Joey ei lihoa, vaikka mättää pizzaa, eikä harrasta edes liikuntaa. Silti on lihaksia eikä maha pömpötä. Tosielämässä se olisi noilla elintavoilla täys lihapulla.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mäkin toivoin,se oli jotenkin niin ihanaa kuinka rakastuneita ne oli,vaikka aina tuli mutkia matkaan,ensin se Minskiin muutto,sitten Pheobe ei päässyt treffeille kun piti illastaa Joeyn kanssa,seuraavalla kerralla Pheobe oli jo vakavissaan Miken kanssa...Jotenkin ajattelin,että kaiken sen jälkeen niiden olisi pitänyt päätyä yhteen.Ja se David oli niin suloinenkin vielä! <3
Pariskunnista tuli mieleen,että mua ärsytti se Monican ja Chandlerin "salasuhde".Siis tavallaan ymmärrän,ettei ne halunneet heti kertoa kaikille,mutta siitä tehtiin kauhea numero,Joey vaikutti pervolta ja Pheobe yritti vietellä Chandlerin,koko homma meni jotenkin älyttömäksi ja kesti liian kauan.
Mä katson taas ties kuinka monennetta kertaa Frendejä ja olen 9. kaudella. Ääh ahdistaa jo, kun tietää kohta tulevan se Joeyn ja Rachelin juttu. Mä inhoan, kun ohjelmissa pilataan miehen ja naisen välinen platoninen ystävyys. Onneksi sentään Phoebolla ei tullut kenenkään kanssa juttua ohjelman aikana.
Emily oli ihan turha sivujuonne ja ärsyttävä muija, vaikka Helen Baxendale oli mun ehdoton lemppari rimakauhussa ja rakkaudessa.
Me ollaan lasten kanssa veivattu koko sarja varmaan kymmenen kertaa läpi ja on ihan lemppareita :)
Tietyt epäloogisuudet häiritsee. Rachel tapasi Chandlerin jo nuorena tyttönä monta kertaa Gellereillä, olivat jopa bileissä yhdessä ja Chandler yritti iskeä kännistä Rachelia (ja ilmeisesti siinä onnistui, koska Ross päätyi suutelemaan vahingossa siskonsa kanssa luullen tätä Racheliksi). Lisäksi on yksi jakso, jossa Rachel ja Chandler tapaavat Central Perkissa kun se on vielä baari ja päätyvät viettämään yhteistä iltaa. Tästä en nyt ole aivan 100 % varma kuuluuko noihin "mitä jos" jaksoihin.
Kuitenkin Rachelin muuttaessa Monican luo, Chandler esitellään hänelle kuin uusi tuttava ja eivät ole koskaan tavanneet.