Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frendit-inhokit

Vierailija
20.09.2016 |

Rakastan Frendit -tv-sarjaa! Aina kuitenkin muistellaan sarjan parhaimpia juttuja. Listataanko vaihteeksi Frendien ärsyttävyyksiä? Mistä jaksosta, kohtauksesta tai hahmosta et tykkää ja miksi?

Minua ärsyttää suunnattomasti se jakso, jossa Ross hermostuu, kun Ben leikkii nukella. Takapajuista, seksististä ja todella dorkaa. Paolosta en hahmona tykkää ollenkaan, rasittava gigolo. Rachelin ja Rossin suhteen vatvominen käy hermoille ja Rossin mustasukkaisuus on kiusallista katsottavaa.

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"We were on a break", Rachelin ja Joeyn suhde ja Ross&Joey&Charlie kuvio.

Vierailija
22/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janice on kestoinhokki.

Janice kaikessa ärsyttävyydessään on just paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää Joeya, kohtelee naisia kertakäyttötavarana ja se pitäisi niellä koska se on mukamas samalla niin lutuinen ja hyväsydäminen.

Vierailija
24/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten huomanneet, että Phoeben näyttelijällä ei meinaa koskaan pitää pokka? Se alkaa aina nauraa tai hymyillä jo ennen vitsiä. Se vähän ärsyttää, koska huomio kiinnittyy koko ajan siihen, missä vaiheessa Kudrow repeää. Muuten kyllä Phoebe on yksi lemppareista!

Vierailija
25/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää jakso, jossa on köyhyydestä ja varakkuudesta. Köyhät Joey, Rachel ja Phoebe eivät pääse samoihin rientoihin ja ravintoloihin, kuin varakkaammat hahmot Chandler, Ross ja Monica. 

Jaksossa on hyvä idea, mutta ongelma ei saa ratkaisua jakson aikana, vaan lopputilanne on sama kuin jakson alussa. Mielestäni olisi ollut hyvä, jos tällaiseen asiaan olisi keksitty jotain. Suuri osa ihmisistä on jommassa kummassa "joukkueessa". 

Vierailija
26/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun Emily kielsi Rossia viettämästä aikaa Rachelin kanssa.

Vierailija
27/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Phoeben hahmo on äärimmäisen ärsyttävä, sama näyttelijä jossain muissa rooleissa ei taas ole ärsyttänyt lainkaan.

Myös myöhemmissä jaksoissa epäuskottavan tyhmäksi käsikirjoitettu Joeyn hahmo on ärsyttävä, alkupuolen jaksoissa ei niin ärsyttävä.

Ylivoimaisesti parhaat hahmot ovat Rachel ja Chandler, niissä myös parhaat näyttelijät.

Olen samaa mieltä Phoeben hahmosta, on minusta ylimielinen ja kaikkitietävä. Muuten rakastan sarjaa ja katson aina kun telkusta tulee.

Vierailija
28/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Frendit -tv-sarjaa! Aina kuitenkin muistellaan sarjan parhaimpia juttuja. Listataanko vaihteeksi Frendien ärsyttävyyksiä? Mistä jaksosta, kohtauksesta tai hahmosta et tykkää ja miksi?

Minua ärsyttää suunnattomasti se jakso, jossa Ross hermostuu, kun Ben leikkii nukella. Takapajuista, seksististä ja todella dorkaa. Paolosta en hahmona tykkää ollenkaan, rasittava gigolo. Rachelin ja Rossin suhteen vatvominen käy hermoille ja Rossin mustasukkaisuus on kiusallista katsottavaa.

Ärsyttää kun ne hahmojen luonteet on vedetty niin överiksi,erityisesti Joey joka ajattelaa vain ruokaa ja seksiä.Rachelin ja Joeyn väkinäinen seurustelu sarjan loppupuolella.

Jotkut epäloogisuudet myös:yhdessä jaksossa sanotaan,että vanhemmat suosivat Rossia,koska tämä oli kauan yritetty "lääketieteellinen ihme",toisessa taas sanotaan,että Rossin vanhempien oli pakko mennä naimisiin,koska äiti tuli vahingossa raskaaksi.

Vierailija
29/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rachel on aivan kamala ämmä: pilasi Rossin häät tunkemalla väkisin mukaan, suostutteli Rossin tyttöystävän leikkaamaan päänsä kaljuksi ja pilasi Julien ja Rossin suhteen paljastamalla tunteensa. Käytännössä Rachel on pilannut Rossin elämän.

Vierailija
30/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily oli jotenkin rasittava hahmo. Voi johtua myös siitä etten pidä brittiaksentista.

Vierailija
31/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua aina ärsytti se, että Rachel muka meinas muuttaa (Ranskaan töihin?) ja viedä Emman mukanaan. Että yhtään ei kiinnosta, että vie Rossilta lapsen niin kauas, ja kaikille se oli ok. Ross ei esim voinu Benin takia muuttaa Emilyn luokse Lontooseen aikanaan... mutta on kuitenkin yks lempisarjoista ikinä :)

Ja naureskelin aina sille, että Phoebe muka synnytti alakautta ne kolmoset, ei varmaan sais oikeasti sellaisessa riskiraskaudessa synnyttää ite (vai oonko ihan hakoteillä?) plus aina se, että kun joku on laitoksella niin kauhea porukka siellä joko odotushuoneessa tai sitten ihan siellä salissa melkeen :D esim kun sarjan alussa Beniä oltiin synnyttämässä, ni miks hitossa Rossin ex-vaimon ystävät siellä oli odotushuoneessa jännittämässä?

Mä olen kanssa ihmetellyt,miksi ne kaikki osallistuu toistensa synnytyksiin,siis onhan ne tavallaan omanlaisensa "perhe" kun viettävät juhlapyhätkin yhdessä eivät kukin omien sukulaistensa kanssa,mutta pitääkö aivan kaikki tehdä yhdessä? :D

Joku sanoi huonoista suomennoksista,on totta että parhaat vitsit menevät ohi jos keskittyy tekstitykseen,sanaleikkejä yms. on hankala suomentaa.Selkeät virheet ärsyttävät kyllä,kerran Pheobe lauloi marssivista vuohista ja tekstityksessä oli marssivia takkeja.Joey ei jaa ruokaansa-kohtauksessa Rachel kertoo,että Joey ei antanut Emman ottaa lautaseltaan viinirypäleitä,tekstityksessä puhuttiin greipeistä.

Itse asiassa koko Joey-ei-jaa-ruokaansa jakso ärsyttää.Onko oikeasti ihmisiä,jotka kysymättä nyppivät ruokaa toisen,vieläpä tuntemattoman ihmisen, lautaselta?Ja sellaisen pitäisi olla ihan hyväksyttävää käytöstä?

Vierailija
32/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ross on niin stereotypinen nice guy kuin olla ja voi! Vituttaa aina, kun se tulee jotain ulisemaan ruutuun ja itkemään friendzonesta.

Vierailija
33/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ross = YÄK

-Järkyttävän mustasukkainen

-Ei osaa myöntää virheitään ja vierittää syyn aina jonkun toisen niskoille.

-Liian mustavalkoinen sukupuolistereotypioiden kanssa. Esim. se mieslastenhoitaja-tapaus oli ihan naurettava.

-Ylimielinen ja itsekeskeinen.

-Se tapa puhua: ei saa mitään sanottua järkevällä nopeudella vaan mutisee ja änkyttää.

En ymmärrä, miten sarjan aikana Ross vetää puoleensä yksi toisensa jälkeen mahtavampia naisia. Sen verran ahdistava tapaus mun mielestä kyseessä enkä koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
34/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kaudella oli se tosi rasittava nainen, joka vei Monican henkkarit ja alkoi esiintyä Monicana. En tiedä, mikä siinä naisessa ärsyttää. Ehkä se överi käytös ja tekoreippaus.

Vierailija
35/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin joskus kipeänä tosi monta jaksoa putkeen ja siinä huomasi että Ross on todella herkästi suuttuva ja vihamielinen, alkoi jopa inhottamaan koko hahmo, aiemmin olen tykännyt. Phoebe alkoi ärsyttää myös, hänen antinsa ohjelmalle alkoi tuntumaan melko mitättömältä. Tuntui että hän käy vaan välillä laukomassa pari typerää juttua ja se siitä. En muista mitä kautta katsoin. 

Vierailija
36/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt yhtään Joeyn ja Rachelin suhteesta, oli jotenkin epäonnistunut juonikuvio ja epäuskottavakin vielä.

Sit inhoan ku joka tuotantokaudella on sellanen jakso, jossa muistellaan jotain menneitä tapahtumia, eli toisin sanoen se jakso on aina vaan kokoelma klippeja/vitsejä menneistä jaksoista.

Vierailija
37/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas Ross on paras hahmo, oon yllättynyt miten niin moni inhoaa häntä :D. Oon kattonu kaikki jaksot varmaan 10 kertaa. Rossin näyttelijä on jotenkin aivan loistava hahmossaan, ne ilmeet ja eleet :D. Siis onhan Rossin mustasukkaisuus tosi noloa mut esim Ross is fine jaksossa homma on vedetty niin yli että mua ainakin naurattaa :).

Naisista pidän eniten Rachelista ja vähiten Phoebestä, se dissaa aina muita.

Vierailija
38/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 lisää että Emily oli ihan hirveä. Brittiaksentti vielä lisäsi rasittavuutta.  Ja Phoeben kaikki miehet mitä muistan, on olleet ärsyttäviä. Sellaisia nössöjä lässyttäjiä.

Vierailija
39/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35 lisää että Emily oli ihan hirveä. Brittiaksentti vielä lisäsi rasittavuutta.  Ja Phoeben kaikki miehet mitä muistan, on olleet ärsyttäviä. Sellaisia nössöjä lässyttäjiä.

Emily on kamala joo.

Phoeben Mike on huippu ja sopii sille. :)

Vierailija
40/158 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ne jaksot missä sama kaava eli ollaaan koko ajan lähdössä/myöhässä. Esim se missä Phoeben synttärit ja kaikki myöhässä, Emman 1v synttärit mistä kaikki yrittää lähteä, kukaan ei saa aikaiseksi lähteä M ja Chandlerin kihlajaisdrinkeille Plazaaan...plaah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän