Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa tehdä töissä pitkää päivää että saa olla rauhassa perheeltä

Vierailija
20.09.2016 |

Tekisi varmaan vuorokauden ympäri töitä jos jaksaisi. Nyt sentään tarvitsee nukkumiseen 8-10 tuntia muun ajan on töissä. Mitä pitäisi tehdä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitäisi olla kotona pitelemässä sinua kädestä kiinni tienaamisen sijasta?

Onko asunto maksettu, paljonko on lainaa ja velkaa? Mikä on sinun taloudellinen panoksesi perheesi elättämiseen?

Vierailija
22/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet itsekkäästi valinnut kotiäiitiyden, eikö niin?

En ole valinnut mutta jonkun on pakko olla lasten kanssa.

Päivähoito on keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä perheessä on miehelle niin rasittavaa että hän haluaa olla siltä rauhassa?

En tiedä mutta niin on itse sanonut. Kai se on lasten tarpeet yms haluaisi vaan olla rauhassa.

No silloinhan sun pitää jättää se olemaan rauhassa. Mitä sä saat tuollaisesta parisuhteesta muutenkaan? Veikkaus: rahaa.

Myönnä itsellesi, että avioliittosi on mennyttä, eroa, ja aloita oma elämä. Turha tuollaista on jatkaa. Paitsi että sä jatkat kuitenkin, koska "ehjä perhe" ja onhan se niin hyvä isä eikä ryyppää eikä hakkaa ja mitä sukulaisetkin sanoisi ja lasten pitäisi vaihtaa koulua ja pitäisi asua jossain kerrostalossa ja ja ja. Syitä löytyy varmasti.

Vierailija
24/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs perheenne eläisi, jos miehesi ei kävisi töissä? En tule ikinä käsittämään tästä aiheesta vinkuvia naisia.

Pärjättäisiin ihan hyvin pienemmillä tuloilla ja mies tietää sen. Ei se tulojen takia töitä tee vaan sen takia että rakastaa töiden tekoa eikä tykkää perhe-elämästä.

Eli ei sitten oikeasti halunnutkaan niitä lapsia mutta sun mieliksi piti  tehdä? Oisit jättänyt yhteen heti  kun havaitsit asian.

Mies ne halusi. Itse olisin voinut hyvin elää lapsettomana.

Onko sulla sananvaltaa yhtään mihinkään?

Silloin teki vuosia töitä klo 8-16. En tiennyt että tulevaisuudessa tekee töitä klo 7-20.

Vierailija
25/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs perheenne eläisi, jos miehesi ei kävisi töissä? En tule ikinä käsittämään tästä aiheesta vinkuvia naisia.

Pärjättäisiin ihan hyvin pienemmillä tuloilla ja mies tietää sen. Ei se tulojen takia töitä tee vaan sen takia että rakastaa töiden tekoa eikä tykkää perhe-elämästä.

Eli ei sitten oikeasti halunnutkaan niitä lapsia mutta sun mieliksi piti  tehdä? Oisit jättänyt yhteen heti  kun havaitsit asian.

Miksi teit lapsia, jos et kerran niitä halunnut?

Vierailija
26/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet luutturätti. Teet kaiken mitä mies haluaa. Otapa ja ala päättää vihdoinkin ihan itse elämästäsi.

Vierailija
27/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että rahaa on oikein satoja tuhansia sukan varressa, jos vaikka työt huomenna loppuu?

Ja onko yrittäjä vai palkkatöissä? Itse olet valintasi kotiäitiydestä tehnyt. Mene töihin.

Mielelläni menisin kun lapset vaan pystyisivät olemaan illat yksin. Ja aionkin mennä kun kasvavat. Sitten ei takuulla näy kumpaakaan vanhempaa kotona.

Et vastannut kysymyksiin. Ihanaa kostaa oma paska äitiytesi lapsille?

Vierailija
28/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että rahaa on oikein satoja tuhansia sukan varressa, jos vaikka työt huomenna loppuu?

Ja onko yrittäjä vai palkkatöissä? Itse olet valintasi kotiäitiydestä tehnyt. Mene töihin.

Mielelläni menisin kun lapset vaan pystyisivät olemaan illat yksin. Ja aionkin mennä kun kasvavat. Sitten ei takuulla näy kumpaakaan vanhempaa kotona.

Miksi lasten pitäisi yksin olla? Eikö teillä ole sosiaalista verkostoa?

Vierailija
29/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä perheessä on miehelle niin rasittavaa että hän haluaa olla siltä rauhassa?

En tiedä mutta niin on itse sanonut. Kai se on lasten tarpeet yms haluaisi vaan olla rauhassa.

Et tiedä? Et ole koskaan kysynyt vai hän ei kerro mikä kotona ja/tai lapsissa on sellaista että hän on mieluummin töissä?

Vierailija
30/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaprovoksihan se tämäkin paljastui.

Vierailija
31/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitäisi olla kotona pitelemässä sinua kädestä kiinni tienaamisen sijasta?

Onko asunto maksettu, paljonko on lainaa ja velkaa? Mikä on sinun taloudellinen panoksesi perheesi elättämiseen?

Ei ole lainoja eikä velkoja. Olen tuonut paljon rahaa perheeseen joten siitä ei voi minua syyttää.

Vierailija
32/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet itsekkäästi valinnut kotiäiitiyden, eikö niin?

En ole valinnut mutta jonkun on pakko olla lasten kanssa.

Miksi lapsten kanssa olisi pakkotettu olemaan kotiäiti tai -isä?

Vierailija
33/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lainoja eikä velkoja. Olen tuonut paljon rahaa perheeseen joten siitä ei voi minua syyttää.

Miksi et sitten hommaa lapsille hoitajaa ja mene töihin?

Vierailija
34/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän parisuhde kuitenkin kunnossa? Mun mies teki tuota exänsä kanssa. Ei viihtynyt kotona. Muuttivat vielä kauemmas ja mies tykkäsi, kun matkoihinkin meni tunti suuntaansa. Ero tuli. Nykyään sama mies viihtyy kotona oikein hyvin.

Vierailija
35/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tollasessa parisuhteessa (?) sitten on?

Vierailija
36/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se syy ei olekaan se perhe, vaan aloittaja.

Jos miehesi ei ole yrittäjä, niin ap töihin tienaamaan sama summa vähemmillä tunneilla ja mies kotiin.

Noin. Onnistuuko?

Vierailija
37/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnistan ilmiön. Olen ollut sen sisällä itsekin (se työtä tekevä osapuoli). On ihan sama olla töissä, kun kerran kotona on jumissa kuitenkin eikä voi rauhassa tai vapaasti mennä ja harrastaa. Jännä, että kukaan muu ei kehtaa tunnustaa. Toki, tein itsekin tuota alitajuisesti ja sen ymmärtäminen vaati oivalluksen. 

Vierailija
38/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vapauttaa.

Vierailija
39/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tollasessa parisuhteessa (?) sitten on?

Palautteesta päätellen sit ihan asiallinen parisuhde.

Vierailija
40/42 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä sentään tietää tekevänsä jotain oikeinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi