Vierailija

Kovasti kuvittelevat olevansa komeita ja parempikroppaisia kuin parikymmentä vuotta nuoremmat miehet ja sitten suuttuvat kun saavat ikänsä ja ulkonäkönsä takia pakit.

Kommentit (20)

Vierailija

Tuskinpa suuttuvat. Taitavat pikemminkin suhtautua pakkeihin välinpitämättömästi, ja sekös ap:ta harmittaa, kun hän itse musertuisi häpeästä, jos saisi pakit - siksi ei koskaan ketään ole uskaltanut lähestyäkään.

Vierailija

Pitäiskö meidän 40+ miesten nyt tuosta väitteestäsi suuttua ja ryhtyä riitelemään asiasta kanssasi? Nääääää, enpä taida. 

m45+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa suuttuvat. Taitavat pikemminkin suhtautua pakkeihin välinpitämättömästi, ja sekös ap:ta harmittaa, kun hän itse musertuisi häpeästä, jos saisi pakit - siksi ei koskaan ketään ole uskaltanut lähestyäkään.

Kummasti minä ja moni ystäväni olemme saaneet kuulla olevamme h*oria, l*tkia, rumia, läskejä yms. aina kun olemme antaneet vanhoille miehille pakit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies komistuu vanhetessaan. Tulee miehekkyyttä ja charmia olemukseen.
Hähäh, aika harvalle niin käy. Tiedän että joillekin, mutta se on marginaalista. Hyvin marginaalista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Rypyt, kaljamaha, karannut hiusraja, huonontunut erektio ja harmaat hiukset eivät kyllä komista ketään.

Vierailija

AV:lla ihannoidaan nuoruutta rehellisesti ja suoraan, liioitellen jopa. Henkilökohtaisesti makuni ikääntyy sitä mukaa kuin itsellenikin tulee ikää. En haluaisi panna kymmenen vuotta nuorempia vaan mieluiten ihan ikäisiäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rypyt, kaljamaha, karannut hiusraja, huonontunut erektio ja harmaat hiukset eivät kyllä komista ketään.

Kaljamaha ei kylläkään katso ikää, vaan syötyjä sekä kulutettuja kaloreita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kovasti kuvittelevat olevansa komeita ja parempikroppaisia kuin parikymmentä vuotta nuoremmat miehet ja sitten suuttuvat kun saavat ikänsä ja ulkonäkönsä takia pakit.

Näin se taitaa olla, en saa pillua edes avokilta.
T.M40v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kaljamaha ei kylläkään katso ikää, vaan syötyjä sekä kulutettuja kaloreita.

Harvemmin sitä kaljamahaa näkee kuitenkaan nuorilla. Sen sijaan 40+ miehillä useinkin.

Vierailija

Miehet (40+), ketkä multa on saanut pakit, on ennemmänkin ollut hölmistyneitä. Mutta aina kohteliaita. Kaikin puolin vaikuttanut asiallisilta ja itsestään huolta pitäviltä. Harmi vaan etten ole sen enempää ollut heistä kiinnostunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kummasti minä ja moni ystäväni olemme saaneet kuulla olevamme h*oria, l*tkia, rumia, läskejä yms. aina kun olemme antaneet vanhoille miehille pakit.

Ja parikymppiset miehet ottavat pakit aina niin kypsästi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kerros vähän näiden miesten pokaamiskuviosta. Missä vaiheessa iskemistä he ovat sanoneet sinulle olevansa komeita ja parempikroppaisia kuin 20v nuoremmat miehet? Anna jokin esimerkki todellisessa elämässä tapahtuneesta dialogista sinun ja iskemään tulleen vanhemman miehen välillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja parikymppiset miehet ottavat pakit aina niin kypsästi?

Huomattavasti kypsemmin kuin vanhat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos on vähän mahaa, niin se on vain "nallekarhumaisuutta."

Ei miehille tule ryppyjä.

Hopea hiuksissa on charmanttia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kerros vähän näiden miesten pokaamiskuviosta. Missä vaiheessa iskemistä he ovat sanoneet sinulle olevansa komeita ja parempikroppaisia kuin 20v nuoremmat miehet? Anna jokin esimerkki todellisessa elämässä tapahtuneesta dialogista sinun ja iskemään tulleen vanhemman miehen välillä.

"Hei. Miten sun ilta on mennyt?"
"Ihan ok."
"Ihan ok? No lähekkö mun luo ni on parempi meininki"
"Sori mut ei kiinnosta, sitä paitsi mul on poikaystävä"
"Se nulikka kuitenkaan kohtele sua hyvin. Tuu ny mukaan ni saisit komeempaa ja kokeneempaa miestä."
"Nulikka kohtelee mua erittäin hyvin ja sä olit ehkä komea mun ikäsenä, mut nyt oot vaan vanha"
"Haista sinä pikkuhuora vittu!"
Tämmöstä viime viikonloppuna... -.-'

Vierailija

Ei nyt normaali nelikymppinen noin ajattele. Ne törkimykset on joitain elämäänsä katkeroituneita jotka kuvittelevat että on muiden syy kun heillä itsellä menee huonosti. Omassa kaveripiirissä ei ole yhtään miestä jonka voisin kuvitella tuolla tavalla kukkoilevan.

Vierailija

Suostuin lähtemään erään kaljun nelikymppisen miehen kanssa treffeille pitkän vonkaamisen jälkeen. Olen itse alle 30v, kasvoilta nätti, normaalipainoinen nainen. Treffien jälkeen mies laittoi viestiä, että minun kannattaisi alkaa harrastaa enemmän aerobista liikuntaa, että timmiytyisin. :D Tiedän, etten ole mallinmitoissa, mutta tuollaisella perusäijälläkö varaa sitä naiselta vaatia?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat