Millainen "mies" kirjoittelee Vauva AV:lle ??
Mies joka ei uskalla ääneen sanoa? Mies jonka syömisiä ja housun lahkeita äiti vahtii? Mies joka luulee täällä oppivansa naisista jotain?
Kommentit (49)
Alfauos tietysti, häntä kun ei pelota mikään.
Lähinnä tulee lueskeltua, koska täällä on kuulemma internetin pahimmat ja samalla hauskimmat sekopäät.
Tämä muakin kiinnostaa. Pakko täällä on olla muitakin kuin pervopappa ja muutama "kilttimies"?
Mistäs viiden asteen putkesta sä maailmaa katselet? Varmasti täällä on kaikenikäisiä miehiä ja naisia. Kaikki eivät välttämättä kirjoita aloituksia tai edes viestejä. Mutta ei tämä aihe vapaa ole milleen tietylle ryhmälle rajattu alue.
Mä pohdiskelin jo Suomi24:lla 10 vuotta sitten, että pitäisiköhän tehdä lauluja palstalaisista.
Idea ei ole kovin uusi.
Tää on sentään hauska paikka. Ylilaudalla on pelkkiä runkkareita.
Yhteiskuntatieteilijä lukee näitä mielenkiinnosta alaa kohtaan.
M43
Jos tarkoitat "miestä" niin silloinhan se on trollaava palstamamma. Sitäkö kysyit?
Tämän palstan kirjoittajia ja moderointia on tutkittu jopa yliopistossa saakka
https://gdblogs.shu.ac.uk/b3024739/wp-content/uploads/sites/365/2015/04…
Tällaisia ovat 90% palstan miehistä. Itseni mukaan lukien.
Ihan toistan samaa kuin yllä. Lapsia on ja kaunis vaimo. Yliopistolta olen valmistunut ja vakitöissä. Mutta ihan kiva lukea ajoittain juttuja täällä. Äärimmäisen harvoin kirjoitan itse.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tulee lueskeltua, koska täällä on kuulemma internetin pahimmat ja samalla hauskimmat sekopäät.
Niin, ne palstan miehet.
- sinkkuuttaan uliseva peräkammarinpoika
- laasas-wannabe joks puhuu ihmisistä kapitalistisin käsittein
- hommafoorumin hörhöt jotka huutaa ullatusta kun jumbossa on vahingossa palohälytys
- se yksi pääoman vastustaja joka ei kuitenkaan ole sosialisti
Ap:n aloitus on hyvä. Mieslukijoita on varmaan enemmän kuin mieskirjoittajia. Minuakin kiinnostaa mikä laittaa miehen kirjoittamaan tänne?
Tavallinen parrakas duunari ilman tekemistä.
No enemmän täällä miehet tuntuu kirjoittavan kuin naiset.
Missä se Ullatus ulisee vai onko iltalääkkeiden aika?
Uliopiston kasvatti