Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi esität vaikeasti tavoiteltavaa?

Vierailija
19.09.2016 |

Miehenä sanon mielipiteeni, mielestäni on erittäin lapsellista esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Se ei saa aikaan muuta kun ylimääräistä draamaa ja hämmennystä. Juttelin tässä yksi ilta ystävieni kanssa siitä ja lähes kaikki olivat sitä mieltä että se on turn-off naisessa.
Minusta tuntuisi vaivaannuttavalta yrittää ja yrittää ilman tulosta, sekä samalla tulisi sellainen tunne että ahdistelen naista, joten sillä on aivan toispäinen vaikutus minuun.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä. Minua ei kukaan saa.

Vierailija
2/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään esitä. Jos minua kiinnostaa niin en peittele sitä ja jos ei kiinnosta niin silloin ei kiinnosta, enkä suinkaan vaan esitä vaikeasti tavoiteltavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset testailee miehiä. Naiset haluaa dominoivan ja itsevarman miehen ja paras tapa testata on esittää vaikeaa ja katsoa jänistääkö mies vai uskaltaako yrittää vaikka nainen oikuttelee. Nainen haluaa aidon alfan, eikä mitään kilttimiestä, joka säikähtää yksistä pakeista tai juoksee karkuun jos sitä vähän tylyttää.

Vierailija
4/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten esitetään vaikeasti tavoiteltavaa?

Vierailija
5/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en esitä vaikeasti tavoteltavaa vaan mä olen vaikeasti tavoteltava. En käy juuri lainkaan baareissa/ ulkona muuta kuin satunnaisesti. Enkä ole tinderissä. Eli jos kohtaat minut ja haluat tehdä lähempää tuttavuutta, suosittelen rohkeaa lähestymistä. Jos juttu luistaa hyvin ja olet kiinnostunut, niin pyydä reippaasti yhteystietoja. Mikäli haluat tavata uudestaan.

Vierailija
6/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä että joku olisi musta kiinnostunut :)

Vierailija
7/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esitä, vaan olen vaikeasti tavoiteltava. Itse asiassa en haluaisi edes käyttää tuota termiä, sanoisin paremminkin "varovainen". Ja miksikö, no ihan siksi, että en halua sisällöttömiä seksiseikkailuja. Sekä minun että miehen pitää olla aidosti kiinnostuneita toisistamme, ennen kuin haluan olla lähemmin tekemisissä. Ja tätä kiinnostustahan ei heti ensi silmäyksellä pysty määrittelemään, en minä ainakaan. Täytyy tutustua rauhassa ja antaa ajan kulua. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
8/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, jos ne ei edes ole kiinnostuneita?

Vierailija
9/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset testailee miehiä. Naiset haluaa dominoivan ja itsevarman miehen ja paras tapa testata on esittää vaikeaa ja katsoa jänistääkö mies vai uskaltaako yrittää vaikka nainen oikuttelee. Nainen haluaa aidon alfan, eikä mitään kilttimiestä, joka säikähtää yksistä pakeista tai juoksee karkuun jos sitä vähän tylyttää.

Totta.

t. nainen

Vierailija
10/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut ap hyviä vastakysymyksiä naisilta, voisitko vastata niihin ja kommentoida muitakin vastauksia.

Vierailija
11/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En esitä. Minua ei kukaan saa.

Meinasin sanoa samaa,hassua että vaikka nainen juoksisi kirkuen karkuun häntä lähestyvää miestä,se ei ole silti torjunta vaan "vaikeasti tavoiteltavan esittämistä".Mikähän siinä on niin vaikea ymmärtää,että sitä "vaikeasti tavoiteltavaa" ei yksinkertaisesti kiinnostaja se tavoittelija? 

Vierailija
12/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä minä voin tietää oletko sinä mielestäni kiinnostava tyyppi jos annat pakit treffeillä, missä on tarkoitus tutustua?

AP

Vierailija
13/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin olen tavoittelemisen arvoinen. olen liiaksi ilkeä ja ylimielinen akka, joka viihtyy yksikseen.

Vierailija
14/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaikeasti tavoiteltava jos mies kiinnostaa minua oikeasti ja tunnen häntä kohtaan aitoa uteliaisuutta. Mutta jos en miehessä näe mitään, niin tietenkään en ala hänen mahdollista kiinnostustaan mitenkään ruokkimaan. Aina ei kemiat kohtaa ja sille ei voi mitään.

Vierailija
15/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään tekemistä dominoimisen ja itsevarmuuden kanssa, se on mielestäni vaan epätoivoista jos alkaa tivaamaan ja pakottamaan jonnekin treffeille.

AP

Vierailija
16/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä minä voin tietää oletko sinä mielestäni kiinnostava tyyppi jos annat pakit treffeillä, missä on tarkoitus tutustua?

AP

Jos annan pakit, niin en todellakaan esitä mitään, vaan en ole kiinnostunut. Miten joku voi ajatella, että siinä tilanteessa vaan yrittää esittää vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
17/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, kun teitä miehiä kiinnostaa vain seksi. Teihin ei voi vain tutustua sitoutumismielessä, aina pitäisi suostua antamaan.

Vierailija
18/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos annan pakit, niin en todellakaan esitä mitään, vaan en ole kiinnostunut. Miten joku voi ajatella, että siinä tilanteessa vaan yrittää esittää vaikeasti tavoiteltavaa.

Joku tuolla mainitsi että ei halua nössömiestä joka lannistuu pakeista.

Vierailija
19/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä: mä en esitä vaikeasti tavoitettava,mua ei vain ihan oikeasti kiinnosta. Ja se että toinen jaksaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaan vääntää tikusta asiaa ja lähestyä vaikka vihjeet pitäisi olla selvät niin ahdistaa ja pahoin. Tästäkö se johtuukin?

Vierailija
20/32 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, kun teitä miehiä kiinnostaa vain seksi. Teihin ei voi vain tutustua sitoutumismielessä, aina pitäisi suostua antamaan.

Ei me kaikki sellaisia olla. Itselläni ei ole ollut yhtäkään yhden-illan juttua. Olen ainoastaan harrastanut seksiä yhden henkilön kanssa, exäni kanssa. Meidän suhde kesti pitkään vaikkakin harrastettiin seksiä ensimmäistä kertaa muutaman tapailukerran jälkeen. Hän oli mun eka.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän