Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule tekemään mitään tämän maan eteen

Vierailija
19.09.2016 |

Töihin en mene. Taikaseinästä saan minäkin rahani. Suomalaiseen mätäpaskayhteiskuntaan en aio osallistua. Viimeaikojen tapahtumat ja uutisointi ja poliitikkojen kannanotot ovat tämän aiheuttaneet. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan. Jos tilanne joskus sallii muutan pois.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Minä muutin jo pois, suosittelen lämpimästi. Sain kyllä hyvän koulutuksen mutta en jäänyt tuhlaamaan lahjojani Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan. Muualla et kyllä saa sitä taikaseinää, joten pakko pysyä Suomessa.

Vierailija
4/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pahoinvointi valtio!

Vierailija
5/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen

Vierailija
6/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, jos olet onnellinen. Mistä vihasi yteiskuntaa kohtaan kumpuaa?

Vierailija
7/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Minä muutin jo pois, suosittelen lämpimästi. Sain kyllä hyvän koulutuksen mutta en jäänyt tuhlaamaan lahjojani Suomeen.

Eli olet hyväksikäyttäjä, rusinat pullasta.

Vierailija
8/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani iloiset veronmaksajat saavat kustantaa koko jutun ja oikein hymy huulilla. Minua ei vähempää voisi kiinnostaa muiden perseilyn kustantaminen.

Vierailija
9/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin vähän Suomen lakia mutten millään löytänyt kohtaa, jossa ulkomaille muutto kielletään. Auttaisitko minua löytämään sen? Kiitos etukäteen.

Vierailija
10/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus jotain tehnyt tämän maan hyväksi?

Vierailija
11/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt tuosta ilmaisusta. Joo tiedän mitä sillä tarkoitetaan. En ymmärrä miksi pulliin pitää laittaa rusinoita? Sen kyllä ymmärrän että tekee mieli lähteä täältä junttilasta. Suomessa kun tykätään kieltää kaikki mahdollinen niin kielletään rusinapullat.

Vierailija
12/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muutat pois? Jää tänne vaan laiskottemaan minun kanssa.

Vierailija
13/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä avautua minunkin.

Tein Suomessa väitöskirjan ja häippäsin heti ulkomaille. Siellä tein uraa sen verran, että pääomatulojakin tulee tätä nykyä pari tonnia kuussa.

Olen hiukan ajatellut ostaa Suomesta järvenrantatalon kesämökiksi mutta en ole vielä varma. Ainakaan mitään vokkia ei saa olla eikä tulla lähimaillekaan, ja mistä sen tietää. Mätäkuntien päättäjät siirtävät kunnan konkurssia 3 vuotta eteenpäin ottamalla muutama sata lapsiraiskaajaa.

Vierailija
14/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt pointtia siinä, että sosiaalipummi tulee kertomaan olevansa sosiaalipummi jatkossakin.

Vierailija
15/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi jotenkin huono asia suomalaisen kohdalla? Nämä elintasopakolaiset tekee samaa mutta se onkin yhtä ihanaa unelmaa.

Vierailija
16/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä natsien hyysääminen vain vahvistaa sitä käsitystä, että tällaista paskavaltiota ei kannata yukea millään muotoa.

Vierailija
17/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://i.imgur.com/CEa963K.jpg

teil on Jessen kaa samat.

Vierailija
18/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin vähän Suomen lakia mutten millään löytänyt kohtaa, jossa ulkomaille muutto kielletään. Auttaisitko minua löytämään sen? Kiitos etukäteen.

Missä sanoin sen olevan laitonta?

Vierailija
19/19 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me miehen kanssa lopetettiin verojen maksu jo vuosi sitten ja hyvin pyyhkii! Mies on rakennusmaalari ja minä kampaaja, joten helppo tehdä töitä pimeänä, ja rahaa tulee kivasti.

Omakotitalo pk- seudulla maksettu jo kauan sitten. Muutaman vuoden vielä tehdään töitä täällä (pimeästi tietenkin) ja sitten lunastetaan halvalla miehen kotipikka pohjoisesta. Rahaa pitäisi olla säästössä niin paljon, että tulemme toimeen ja elelemme omavaraisesti itse kasvattaen perunat, porkkanat yms. Elättäkööt viherpunikit sitten nämä maahantunkeutujat, emme osallistu talkoisiin.

Voi kun vastaava onnistuisi minunkin ammatissani, tekisin heti samoin. Valitettavasti ei onnistu, joten aion ihan vaan lopettaa työnteon ja elellä yhteiskunnan vaatimattomilla avustuksilla (joita olen verotuloillani jo 20v ollut rahoittamassa, joten hyvällä omallatunnolla otan takaisin jokaisen euron jonka saan nyhdettyä). Maksakoot suvaitsevaisto, Sipilä ja Orpo tästä lähtien, minun osaltani riitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme