Vierailija

Töihin en mene. Taikaseinästä saan minäkin rahani. Suomalaiseen mätäpaskayhteiskuntaan en aio osallistua. Viimeaikojen tapahtumat ja uutisointi ja poliitikkojen kannanotot ovat tämän aiheuttaneet. Tiedätte kyllä mitä tarkoitan. Jos tilanne joskus sallii muutan pois.

Kommentit (19)

Vierailija

Oikein! Minä muutin jo pois, suosittelen lämpimästi. Sain kyllä hyvän koulutuksen mutta en jäänyt tuhlaamaan lahjojani Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikein! Minä muutin jo pois, suosittelen lämpimästi. Sain kyllä hyvän koulutuksen mutta en jäänyt tuhlaamaan lahjojani Suomeen.
Eli olet hyväksikäyttäjä, rusinat pullasta.

Vierailija

Minun puolestani iloiset veronmaksajat saavat kustantaa koko jutun ja oikein hymy huulilla. Minua ei vähempää voisi kiinnostaa muiden perseilyn kustantaminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luin vähän Suomen lakia mutten millään löytänyt kohtaa, jossa ulkomaille muutto kielletään. Auttaisitko minua löytämään sen? Kiitos etukäteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pitänyt tuosta ilmaisusta. Joo tiedän mitä sillä tarkoitetaan. En ymmärrä miksi pulliin pitää laittaa rusinoita? Sen kyllä ymmärrän että tekee mieli lähteä täältä junttilasta. Suomessa kun tykätään kieltää kaikki mahdollinen niin kielletään rusinapullat.

Vierailija

Täytyypä avautua minunkin.
Tein Suomessa väitöskirjan ja häippäsin heti ulkomaille. Siellä tein uraa sen verran, että pääomatulojakin tulee tätä nykyä pari tonnia kuussa.
Olen hiukan ajatellut ostaa Suomesta järvenrantatalon kesämökiksi mutta en ole vielä varma. Ainakaan mitään vokkia ei saa olla eikä tulla lähimaillekaan, ja mistä sen tietää. Mätäkuntien päättäjät siirtävät kunnan konkurssia 3 vuotta eteenpäin ottamalla muutama sata lapsiraiskaajaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi se olisi jotenkin huono asia suomalaisen kohdalla? Nämä elintasopakolaiset tekee samaa mutta se onkin yhtä ihanaa unelmaa.

Vierailija

Kyllä tämä natsien hyysääminen vain vahvistaa sitä käsitystä, että tällaista paskavaltiota ei kannata yukea millään muotoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Luin vähän Suomen lakia mutten millään löytänyt kohtaa, jossa ulkomaille muutto kielletään. Auttaisitko minua löytämään sen? Kiitos etukäteen.

Missä sanoin sen olevan laitonta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Me miehen kanssa lopetettiin verojen maksu jo vuosi sitten ja hyvin pyyhkii! Mies on rakennusmaalari ja minä kampaaja, joten helppo tehdä töitä pimeänä, ja rahaa tulee kivasti.

Omakotitalo pk- seudulla maksettu jo kauan sitten. Muutaman vuoden vielä tehdään töitä täällä (pimeästi tietenkin) ja sitten lunastetaan halvalla miehen kotipikka pohjoisesta. Rahaa pitäisi olla säästössä niin paljon, että tulemme toimeen ja elelemme omavaraisesti itse kasvattaen perunat, porkkanat yms. Elättäkööt viherpunikit sitten nämä maahantunkeutujat, emme osallistu talkoisiin.

Voi kun vastaava onnistuisi minunkin ammatissani, tekisin heti samoin. Valitettavasti ei onnistu, joten aion ihan vaan lopettaa työnteon ja elellä yhteiskunnan vaatimattomilla avustuksilla (joita olen verotuloillani jo 20v ollut rahoittamassa, joten hyvällä omallatunnolla otan takaisin jokaisen euron jonka saan nyhdettyä). Maksakoot suvaitsevaisto, Sipilä ja Orpo tästä lähtien, minun osaltani riitti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat