Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö te vessassa kun vauva on kantoliinassa?

Vierailija
19.09.2016 |

Onko se oikein?
Vauva nukkuu usein liinassa ja mietin onko liian ällöä jos käyn pytyllä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietihän vähän. Vauva on täysin syytön siihen, että sinulla on paskahätä.

Olisiko sinusta mukavaa roikkua avuttomana liinaan sidottuna johonkin ihmiseen, jota et edes tunne ja kulkeutua mukana vessaan haistelemaan sen paskoja?

Ei ihme, että vauvat itkevät.

Vierailija
2/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne tulee mukaan vessaan isompana omasta tahdostaankin. Millon lie oon viimeks saanu käydä yksin vessassa.. Senkun käyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mä, äskenkin, vauva nukkuu liinassa eikä huomannut. Pyyhkiminen on vaikeaa sillä en näe mitään.

Vierailija
4/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn mä, äskenkin, vauva nukkuu liinassa eikä huomannut. Pyyhkiminen on vaikeaa sillä en näe mitään.

Oot aika notkea jos sinnepäin normaalisti näet.

Vierailija
5/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ja myös monesti imettänyt pytyllä istuessani.

Vierailija
6/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin käyn jos tarvii. Jos oon saanut just vauvan nukahtamaan ja valittavana on et käykö vessassa niin että se nukkuu liinassa vai koitanko siirtää sen sängylle ottaen riskin että se herää siihen hemmetin kiukkuisena nii ei oo vaikea valinta.

Vierailija
7/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa kommentoivat taas nämä minä minä minä äidit. Paskalle pitää päästä. Viis siitä että vauva joutuu haistelemaan ja kärsimään. :(

Vierailija
8/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paskoohan se vauvakin vanhempiensa nenän edessä. Potut pottuina, paskat paskoina.

Vierailija
9/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa kommentoivat taas nämä minä minä minä äidit. Paskalle pitää päästä. Viis siitä että vauva joutuu haistelemaan ja kärsimään. :(

Kyllähän se äitikin joutuu sen vauvan paskaset vaipat vaihtamaan ja perheen pesemään...

Vierailija
10/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koko perhe saattoi käydä yhdessä huussissa, siellä oli vierekkäin reikiä jokaiselle. Muistan kun mummo kertoi miten outoa oli ekalla kerralla kun pappa tuli hänen viereensä istunnolle.

Vierailija
11/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
12/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se äitikin joutuu sen vauvan paskaset vaipat vaihtamaan ja perheen pesemään...

Vauva on viaton. Ei hän ole halunnut syntyä. Eikä varsinkaan sellaiseen perheeseen, missä ihmiset köyttävät toisiaan itseensä liinoilla ja vievät vessaan haistelemaan paskojaan.

Vierailija
13/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauva on viaton. Ei hän ole halunnut syntyä. Eikä varsinkaan sellaiseen perheeseen, missä ihmiset köyttävät toisiaan itseensä liinoilla ja vievät vessaan haistelemaan paskojaan.

:'D

Vierailija
14/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta ja olen käynyt viimeksi yksin vessassa vuonna 2008

Vierailija
15/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai. Kun vauva on liinassa (ja varsinkin nukahtaneene) niin tulee mukaan. Ja vaikka olisi hereillö niin otan mukaan vessaan ja laitan lattialle puhtaan pyyhkeen päälle pötköttämään. Vauva on 7kk ja niin vikkelä että ei sitä uskalle yksin siksi aikaa jättää.

Vierailija
16/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme lasta ja olen käynyt viimeksi yksin vessassa vuonna 2008

Kaksi lasta ja olen käynyt vessassa yksin aina.

Molemmat poikani oppivat käymään vessassa potalla kun täyttivät yksi.

Vierailija
17/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle tekisi hyvää, jos hänet liinoitettaisiin kiinni naapurin Pertsaan, joka lähteekin samantien vääntämään paskat.

Vierailija
18/18 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä