Vierailija

http://www.verkkouutiset.fi/kotimaa/berner_postijakelu_taksit-55296

Meneekö jo vähän liian pitkälle,en ainakaan itse halua että taksikuskit alkaisivat jakamaan postia minulle.Kohta se ehdottaa roskakuskeja.

Pidätkö ideasta?

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikähän tuossa on uutta? Käsittääkseni jo nykyään osa lehdistä kannetaan meille paikallisen yrittäjän voimin. Ja ihan mielellään samaa yrittäjää voisivat käyttää muutkin lehtiyhtiöt, että kaikki lauantai- ja sunnuntainumerot tulisivat ajallaan, eikä vasta maanantaina.

Vierailija

Mulla on kortti hukkunu jonnekkin huitsin nevadaan,sisko kysy tuliko kortti perille,ei tullut kun 4kk:tta sitten piti tulla ja yhä risteilee jossakin,eikä oo eka kerta.

Vierailija

postinjakajat voisivat toimia seksityöläisinä ja siitä maksettaisi heille kelpo korvaus noin 28e/tunti. Posti velottaisi palvelusta 150. Toimitusjohtaja Heikki Malisen mukaan palvelulla voisi olla paljon kysyntää ja se tavoittaisi kätevästi kaikki suomen taloudet. Paun mukaan seksityöläisenä toimiminen olisi laitonta mutta postin propagandajohtaja Anu Punola sanoo että lakia voitaisiin katsoa uudelleen, sillä esimerkiksi Hollannissa prostituutio on laillista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
postinjakajat voisivat toimia seksityöläisinä ja siitä maksettaisi heille kelpo korvaus noin 28e/tunti. Posti velottaisi palvelusta 150. Toimitusjohtaja Heikki Malisen mukaan palvelulla voisi olla paljon kysyntää ja se tavoittaisi kätevästi kaikki suomen taloudet. Paun mukaan seksityöläisenä toimiminen olisi laitonta mutta postin propagandajohtaja Anu Punola sanoo että lakia voitaisiin katsoa uudelleen, sillä esimerkiksi Hollannissa prostituutio on laillista.
No huh huh! oikeasti? On se Heikki härsji jätkä...50000e/kk

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat