Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa pitää kertoa miehelle tulevista häistä?

Vierailija
19.09.2016 |

Eli aion mennä naimisiin. Missä vaiheessa asiasta pitää kertoa miehelle?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tekstari ja käske ottaa päivä töistä vapaaksi.. sano että sillä on silloin "vähän menoa".

Mun pitää varmaan eka kertoo sen pomolle. Ei se voi ottaa tosta noin vaan vapaata, mutta häiden takia voisi varmaan vapaata saadakin.

Vierailija
22/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sille tulevalle miehelle. On nykyinen avopuolisoni siis.

Tämä oli vastaus ekalle kommentoijalle. 

Sun pitää varmistaa että se haluaa sun kanssa naimisiin. Ei se ole ilmoitusasia.

.

Että hä?   Mä olen aina luullu, että pappi kysyy tuon asian sulhaselta, että haluaako se mennä naimisiin vaiko ei mun kanssani.  Eiks se kysykään?

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita tekstari ja käske ottaa päivä töistä vapaaksi.. sano että sillä on silloin "vähän menoa".

Edelleen tarvii ne esteet selvittää. Siihen  paperiin tarvitaan myös tulevan miehen nimmari.

Eli siis seitsemän arkipäivää ennenkö asia pitää kertoa? Vai pitäiskö vaan itse allekirjoittaa se paperi?

Vierailija
24/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi paperiin ja lotto vetämään. Tosirakkaus kestää pienet yllätykset.

Vierailija
25/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran ajoissa, että esteiden tutkinta ehditään tehdä ennen h-hetkeä. Tuskin voit tilata sitä avokkisi puolesta? En kuolemaksenikaan muista, miten se meni, kun omasta (maistraatti)vihkimisestä on jo piiitkä aika.

Vierailija
26/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen tarvii ne esteet selvittää. Siihen  paperiin tarvitaan myös tulevan miehen nimmari.

Eli siis seitsemän arkipäivää ennenkö asia pitää kertoa? Vai pitäiskö vaan itse allekirjoittaa se paperi?

.

No jos oot pieniin päin justiinsa, niin miehes nimi taitaa olla kokolailla muodollisuus niissä papereissa.  Isyyshän on kuitenkin selvitettävissä muillakin keinoilla, kuin naimisiin menemisellä.

Vierailija
27/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää varmistaa että se haluaa sun kanssa naimisiin. Ei se ole ilmoitusasia.

.

Että hä?   Mä olen aina luullu, että pappi kysyy tuon asian sulhaselta, että haluaako se mennä naimisiin vaiko ei mun kanssani.  Eiks se kysykään?

.

Hehe. Ei se pappi  vihi ellei  ole sitä esteidenselvityspaperia jossa on sulhasenkin puumerkki :P Ja vihkivaiheessakin voi  vielä muuttaa mielipidettä ja olla tahtomatta.

Vierailija
28/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita aamulla tekstari etä tulee kirkkoon kello 13.00 ja laittaa puvun päällensä. Kyllä se riittää.

Vierailija
29/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo lupaa tehdä ass to mouthin, ei häistä tarvitse keskustella. Ilmoitus riittää. 

Vierailija
30/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8 päivää aiemmin voisi tiedustella oletetulta sulholta mitä hän on mielipuolta.  Esteiden tutkimisen voi laittaa vireille   pankkitunnuksilla verkossa. Ennen sen lapun saapumista turha varailla vihkiaikoja.

Vierailija
31/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

.

Hehe. Ei se pappi  vihi ellei  ole sitä esteidenselvityspaperia jossa on sulhasenkin puumerkki :P Ja vihkivaiheessakin voi  vielä muuttaa mielipidettä ja olla tahtomatta.

Huisin jännältä kuulostaa :)  Kivaa.

Vierailija
32/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että nimikirjoituksen väärennöksellä ajattelit aloittaa? Olet aika heikoilla jäillä...

Vierailija
33/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sen miehen kanssa vai jonkun muun?

Oman avokin kanssa tietenkin. Enhän mä nyt naapurin Villen kanssa aio naimisiin mennä. Mitä se Ville sanoisi jos menisin sille kertomaan, että mennään muuten naimisiin! 

Saattaisi Ville suostuakin.

Hitto, pitäiskö vaihtaa meistä? Ville on ihan hyvännäköinen ja onhan toi oma jo vähän kulahtunut, vaikka treenaakin. 

No selvitä sen Villen esteet samalla kertaa kuin miehesikin. Voit sitten vielä kirkossa valita, kumman kanssa sinne alttarille lähdet.

Vierailija
34/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin mä asian hoisin, siis ei ollut kirkkohäitä, mutta ilmoitin että ottaa sinä päivänä töistä vapaa ja katsoin edellisenä päivänä vähän siistimpää vaatetta,jotain yritti vinkua siinä, mutta eipä enää paljon auttanut....

Oikeesti meni niin, että extempore päätettiin virallistaa suhdekahdenkymmenen vuoden jälkeen, lapset ( aikuiset) oli todistajina :-)

Vierailija
35/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman avokin kanssa tietenkin. Enhän mä nyt naapurin Villen kanssa aio naimisiin mennä. Mitä se Ville sanoisi jos menisin sille kertomaan, että mennään muuten naimisiin! 

Hitto, pitäiskö vaihtaa meistä? Ville on ihan hyvännäköinen ja onhan toi oma jo vähän kulahtunut, vaikka treenaakin. 

No selvitä sen Villen esteet samalla kertaa kuin miehesikin. Voit sitten vielä kirkossa valita, kumman kanssa sinne alttarille lähdet.

Jos mä kuitenkin päädyn omaani (on yhteiset lapset), niin onko se huono alku avioliitolle, että on varamiehiä matkassa? Jos mun mies suuttuu ja saa jonkun draamakohtauksen päälle?

Vierailija
36/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeiseksi kerrot hälle. Muistathan kun Frendeissä Monica varasi tilan, tilasi bändin ja kertoi kavereille, kunnes Chandler kuuli asiasta puhelinvastaajan viestistä. Ole siis tarkkana, ettei sinulle käy niin, että vuotaa sulholle tieto ennen aikojaan. Kyllä se kerkee kuulla siinä alttarilla, kun tainnutuksen jälkeen heräilee. Onnea avioon.

Vierailija
37/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeiseksi kerrot hälle. Muistathan kun Frendeissä Monica varasi tilan, tilasi bändin ja kertoi kavereille, kunnes Chandler kuuli asiasta puhelinvastaajan viestistä. Ole siis tarkkana, ettei sinulle käy niin, että vuotaa sulholle tieto ennen aikojaan. Kyllä se kerkee kuulla siinä alttarilla, kun tainnutuksen jälkeen heräilee. Onnea avioon.

Mä en ole kovin tarkkaan frendejä katsonut, mutta muistan kyllä sen, että menivät naimisiin.

Vierailija
38/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että nimikirjoituksen väärennöksellä ajattelit aloittaa? Olet aika heikoilla jäillä...

Ihmiset on ennen vanhaan aloittaneet haulikkohäilläkin ja ennen vanhaan erottiin harvemmin.

Vierailija
39/39 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä kuitenkin päädyn omaani (on yhteiset lapset), niin onko se huono alku avioliitolle, että on varamiehiä matkassa? Jos mun mies suuttuu ja saa jonkun draamakohtauksen päälle?

.

Mistäkö se ukkos tietäs et sulla varamies paikalla.  Ripitä sää vaan pappi riittävän hyvin, että käyttää oikeata nimeä kun kysyy halukkuutta mennä naimisiin.  olis aika noloa kun kysyis mieheltäsi että tahdotko sinä Ville se ja se ottaa aviovaimoksesi.... jne...

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän