Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla tiskikone, oletteko opettaneet teininne tiskaamaan perinteisesti??

Vierailija
19.09.2016 |

Vai opettaako ne koulussa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kattiloita ei pestä mielestänne astianpesukoneessa?

Konetiskiaineen emäksisyys saattaisi helposti kuluttaa pintaa ja tämä saattaa aiheuttaa  pinnotteen  liukenemisen pesuveteen ja tarttumisen muihin astioihin.

Teräskattiloissa? No, olen kuullut kaiken. Miten kattiloissa voi laitata ruokaa jos niitä ei uskalla pestä astianpesuaineella?

Oletko koskaan kuulut sanaa kemia? Kemissa on erilaisia kemiallisia reaktioita on olemassa valtava määrä.

Vierailija
22/27 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konetiskiaineen emäksisyys saattaisi helposti kuluttaa pintaa ja tämä saattaa aiheuttaa  pinnotteen  liukenemisen pesuveteen ja tarttumisen muihin astioihin.

Teräskattiloissa? No, olen kuullut kaiken. Miten kattiloissa voi laitata ruokaa jos niitä ei uskalla pestä astianpesuaineella?

Käyttätkö useinkin konetiskiainetta ruuanlaitossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait, hopeat on pesty käsin samoin kultareunaiset astiat sekä puiset.

Jokaisessa perheessä näitä lienee joten luulisi kaikkien osavaan.

Vierailija
24/27 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vasta teinit?

Meillä kaikki lapset on olleet innokkaita tiskaajia 2-5 vuotiaina ja saaneet tehdä sitä sydämen kyllyydestä. Eiköhän siinä ole oppinut ihan tarpeeksi. Vanhempana muistutettu vain ettei valurautaa pestä tiskiaineella ja pitää muistaa kuivata ja öljytä välillä.

Vierailija
25/27 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä karhunpalveluksen? 

Kirjoitinhan, että kaikki omilleen muuttaessaan selvisivät hienosti eikä kenenkään kotona ollut kaaosta tai tiskipöytä täynnä yllättäen poiketessani.

Olen sitä mieltä, että kotona saatu esimerkki opettaa: Kun kotona oli aina siistiä, tottuivat siihen ja halusivat omienkin kotiensa olevan samanlaisia.

Vierailija
26/27 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan kuulut sanaa kemia? Kemissa on erilaisia kemiallisia reaktioita on olemassa valtava määrä.

No mitäs pahaa siinä sitten tapahtuu jos teräskattilan pesee tiskikoneessa?

Vierailija
27/27 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi äiti kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että kotona saatu esimerkki opettaa: Kun kotona oli aina siistiä, tottuivat siihen ja halusivat omienkin kotiensa olevan samanlaisia.

Ehkä joskus näin. Tiedän silti todella useita, joilla lapsuudenkoti aina viimeisen päälle tiptop, mutta oma koti aikuisena ihan hirveä läävä. Mitään ei saada aikaiseksi kodin siisteyden suhteen.

Esim. itsellä taas niin, että lapsuudenkoti oli hirveä läävä, minä sitä yleensä siivosin jos joku, mutta yksin se oli melkeinpä mahdottomuus (omaa huonetta lukuunottamatta) kun sotkevia perheenjäseniä niin paljon ja tavaraa aivan liikaa. Oman kodin pidän siistinä ja tykkään kun tavaraa on vain tarpeeseen ja kaikille tavaroille oma paikka. Yksinasuessa jynssäilin paikkoja ajankuluksi todella usein ja tarkasti, koska tykkään myös siivoamisesta. Nyt tulee siivottua vähän vähemmän tarkasti kun kaksi pientä lasta vahdittavana ja huolehdittavana, mutta ihan siistiä silti ja sotku ahdistaa. Ei vaan ole aikaa tällä hetkellä siivota niin usein ja niin perusteellisesti, mikä vähän kyllä harmittaa ja häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä