Onko olemassa libidoa alentavaa ruoka-ainetta?
Eli kysymys tuli jo oikeastaan otsikossa. En jaksa miehen jatkuvaa seksi-intoa, kun itse voisin elää ihan hyvin ilman koko seksiä. Olen pakosta antanut sen kerran pari kuussa, jotta asiasta ei synny riitaa. Jos löytyisi jokin ruoka-aine, mauste tms. joka alentaisi miehen libidoa, niin pliis kertokaa. Olisi meille molemmille helpompaa, miestä ei vaivaisi kiima ja minä saisin olla enemmän rauhassa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötä miehelle rasvaisia ruokia, tutkitusti heikentävät ainakin mieskuntoa.
Rasva kyllä parantaa mieskuntoa. Ei tosin mikään margariini tai öljy, vaan sianrasva.
Totta. Kolesteroli nimenomaan tuottaa testosteronia, eikä päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Kysy armeijasta jarrun resepti.
Ihmeellisintä on, että intissä moni ihan täysijärkinenkin tuntui uskovan tämän ihmetuotteen olemassaoloon. Kaikkea se suljettu laitos teettää, kun ei oikeaa tietoa ole.
Pidät vain jalat tiukasti ristissä, niin lupaan että ongelmasi poistuu ihan automaattisesti.
Saat syödä ihan mitä vaan, kunhan on vaan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Soijassa on kasviestrogeenia. Sillä saat miehellesi impotenssin ja miestissit ja masennuksen.
Ei kai tähän pihvimiesten urbaanilegendaan enää sentään kukaan usko?
Piikitä mieheesi isoja annoksia testoa, keho reagoi siihen naishormonitasoja nostamalla ja miehesi alkaa kiinnostumaan miehistä, tosin siinä saattaa mennä muutama vuosi ennen kuin on homo.
Miksi ihmeessä sitä libidoa pitäisi heikentää? Mies vieraisiin ja ongelma ratkeaa.
Soijassa on kasviestrogeenia. Sillä saat miehellesi impotenssin ja miestissit ja masennuksen.