Miksi mies edelleen Tinderissä vaikka sanoo tykkäävänsä?
Tapasin miehen Tinderissä kesällä. Suhde on edennyt mukavasti ja ollaan yhdessä niin paljon kuin aikataulujen puolesta on mahdollista. Erossa ollessa mies laittaa viestiä ja kertoo ikävästään. On puhuttu tykkäämisestäkin. Yhdessäolo on tosi ihanaa ja hän aina täysin läsnä.
Käyttää kuitenkin edelleen aktiviisesti Tinderiä. Tämä häritsee minua. Jos hän puhuu totta ja haluaa katsoa mihin tämä johtaa, niin miksi siellä pitää vielä katsella?
Pitäisi varmaan ottaa puheeksi, mutta miten??
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on samanlainen tilanne... Millä kirjaimella miehesi nimi alkaa? Tummat hiukset? Kiireinen ... Olen Uudeltamaalta.
Alkaako O:lla... Jos näin niin RUN.
Poistaa tinderin jos on löytänyt ihmisen jollaista on aina etsinyt. Jos pitää vielä tinderiä niin eiköhän vain etsi parempaa. Voi tykätä kun saa sinulta säännöllisesti seksiä mutta paremman tullessa vastaan, ilmoittaa ettei halua enää jatkaa.
Olen nainen ja tapaillut erästä miestä puolisen vuotta ja sanonut miehelle, että tykkään hänestä. Olen kuitenkin edelleen Tinderissä, koska en ole täysin varma hänestä. Jos olisin varma niin poistuisin Tinderistä.
Alkaako O:lla... Jos näin niin RUN.