Näin kaupassa isän&tyttären tai niin luulin kunnes
alkoivat suudella.
Mies oli ainakin 45v, tyttö näytti 14-15v. Tosin voihan olla että oli jo täysi-ikäinen.
Tytöllä ei ehkä isää, hakee turvaa. Mitä tämä mies hakee?? uskomatonta
Kommentit (15)
Mitähän sinulle on tapahtunut kun olet nuin katkera?
Oot ottanut uuden lähestymistavan ongelmaasi.
Näitkö Mohikaanin naisystävänsä kanssa?
Tuskin sentään 14-15. Seksi olisi laitonta.
Olet selvästi kade 😃
Sehän luonnollisesti viduddaa kun keski-ikäisellä miehellä on nuori nainen.
Kun vanhempi mies löytää nuoren naisen hän näyttelee tätä kaikille. Kun vanhempi nainen löytää nuoren miehen suhde pidetään samassa mahdollisemman paljon.
"Tyttö" on hyvin voinut olla aikuinen nainen, joka näyttää nuorelta. T. 14-vuotiaalta näyttävä 25-vuotias nainen, joka seurustelee 35-vuotiaalta näyttävän 25-vuotiaan miehen kanssa :D
On meitäkin katsottu joskus oudosti. Mies 45 ja minä 31. Näytän reilusti yli 10 vuotta nuoremmalta ja olen pienikokoinen. Että ei se ole aina sitä miltä näyttää..
Näin kaupassa siskon ja veljen, tai niin luulin, kunnes he alkoivat suudella.
Nykyajan nuoret aikuiset näyttävät pikkulapsilta.
No sulla sitten riittää/tulee riittämäänkin kaupoissa katseltavaa. Katsos kun se on nykyään in, että kumppani on kolme kertaa nuorempi, tai sitten vanhempi :D Varo vaan, voit mennä päästäsi sekaisin ;D
Kysy kuitenkin tästä lähtien kaikilta henkkarit, niin voit päivitellä ihan oikeesti täällä meille tätä ihmeellistä asiaa. Ja kannattaa syynätä ostoskärryt, kuka maksaa ja autokin siellä parkkipaikalla (huom! rekkaritiedot!!!), jotta selvität samalla kumpi on lompakkoloinen jne. Raportoi aina välillä, jooko?
Meidän lähikaupassa käy kans vastaava pariskunta, mutta luulen että nainen vain näyttää tosi nuorelta. Pienikokoinen, lapsenkasvoinen ja pukeutuu tiukkoihin vaatteisiin ja pakarasortseihin, nuoren näköinen siis. mies jo harmaantunut, mutta monet harmaantuu jo parikymppisenä. Veikkaan että mies lähemmäs 40 ja nainen 25-30, vaikka näyttää 19-vuotiaalta. :)
Tollo, olisit heti lyönyt sitä pervoa kauppakassilla päähän, niin oikeitten ihmisten pjtää tehdä.
Miehillä aivot housuissa.
Kukaan mies ei sano ei jos seksiä on tarjolla.
Manipulointia.