Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies edelleen Tinderissä vaikka sanoo tykkäävänsä?

epätietoinen
19.09.2016 |

Tapasin miehen Tinderissä kesällä. Suhde on edennyt mukavasti ja ollaan yhdessä niin paljon kuin aikataulujen puolesta on mahdollista. Erossa ollessa mies laittaa viestiä ja kertoo ikävästään. On puhuttu tykkäämisestäkin. Yhdessäolo on tosi ihanaa ja hän aina täysin läsnä.

Käyttää kuitenkin edelleen aktiviisesti Tinderiä. Tämä häritsee minua. Jos hän puhuu totta ja haluaa katsoa mihin tämä johtaa, niin miksi siellä pitää vielä katsella?
Pitäisi varmaan ottaa puheeksi, mutta miten??

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ennenki laittanu: tiedän onnellisesti parisuhteessa olevia ihmisiä joille Tinderi on viihdykettä, sitä katsellaan ihan huvin vuoksi.

Onko nämä ihmiset koskaan kertonut mitä se heille tuo? Mitä ei saa siitä parisuhteesta, jos pitää toisia katsella??

Vierailija
22/44 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ennenki laittanu: tiedän onnellisesti parisuhteessa olevia ihmisiä joille Tinderi on viihdykettä, sitä katsellaan ihan huvin vuoksi.

Onko nämä ihmiset koskaan kertonut mitä se heille tuo? Mitä ei saa siitä parisuhteesta, jos pitää toisia katsella??

Ihmisellä on niin erilaisia tarpeita, että niitä ei tyydytetä vain yhden ihmisen kanssa. Eikä kyse ole seksuaalisista tarpeista, tai tykkäämisestä. Erilaisten ihmisten kanssa saa aikaan mitä monimuotoisempia keskusteluja. Se, kun oppii tuntemaan yhden ihmisen niin hyvin, että hänen asenteensa, mielipiteensä on ennalta arvattavissa niin tarvitaan haasteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on niin erilaisia tarpeita, että niitä ei tyydytetä vain yhden ihmisen kanssa. Eikä kyse ole seksuaalisista tarpeista, tai tykkäämisestä. Erilaisten ihmisten kanssa saa aikaan mitä monimuotoisempia keskusteluja. Se, kun oppii tuntemaan yhden ihmisen niin hyvin, että hänen asenteensa, mielipiteensä on ennalta arvattavissa niin tarvitaan haasteita.

En ole ikinä kuullut yhtä huonoa selitystä.

Miksei niitä keskusteluja voi sitten käydä esim. facebookissa?

Vierailija
24/44 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette jo kesästä asti tapailleet, niin mielestäni olisi hyvä ottaa jo puheeksi. Varsinkin, kun asia vaivaa sinua. Itse löysin myös mieheni tinderistä. Suhdetta kestänyt jo nyt reilun vuoden, mutta alussa samoja mietteitä. Kävin ekat kolmisen viikkoa ekan tapaamisemme jälkeen jatkuvasti vikuilemassa onko mies siellä, hyvin harvoin kävi, useampi päivä aina välissä, niin rohkaistuin sitten itse poistamaan koko sovelluksen ja ottamaan asian puheeksi jo heti silloin. Selvisi, että mies oli myös samoihin aikoihin itsekin sen poistanut.

Meillä meni tämä tosi kivasti, vaikkemme vielä montaa kertaa olleet nähneetkään ja muistan kuinka ahdistunut ja jännittynyt olin, kun halusin ottaa asian puheeksi enkä millään olisi kehdannut/uskaltanut. Ihan turhaan... on se vastaus sitten mikä tahansa, se on itsellesi parasta saada tässä vaiheessa tietää. Eli ota ihmeessä asia esille. Itse vaan yhtäkkiä kysyin, että "vieläks sä sitä tinderiä paljon käytät?".. :)

Vierailija
25/44 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihmiset käyttävät parinetsintäsovellusta käydäkseen moninaisia keskusteluja erilaisten ihmisten kanssa?? Eikö tällaiselle platoniselle uusien kavereiden etsimiselle ole olemassa mitään muuta kanavaa kuin sellainen, jonne ihmiset tulevat ensisijaisesti etsimään muuta kuin juttukavereita?

Vierailija
26/44 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy kirjoitti:

Te olette jo kesästä asti tapailleet, niin mielestäni olisi hyvä ottaa jo puheeksi. Varsinkin, kun asia vaivaa sinua. Itse löysin myös mieheni tinderistä. Suhdetta kestänyt jo nyt reilun vuoden, mutta alussa samoja mietteitä. Kävin ekat kolmisen viikkoa ekan tapaamisemme jälkeen jatkuvasti vikuilemassa onko mies siellä, hyvin harvoin kävi, useampi päivä aina välissä, niin rohkaistuin sitten itse poistamaan koko sovelluksen ja ottamaan asian puheeksi jo heti silloin. Selvisi, että mies oli myös samoihin aikoihin itsekin sen poistanut.

Meillä meni tämä tosi kivasti, vaikkemme vielä montaa kertaa olleet nähneetkään ja muistan kuinka ahdistunut ja jännittynyt olin, kun halusin ottaa asian puheeksi enkä millään olisi kehdannut/uskaltanut. Ihan turhaan... on se vastaus sitten mikä tahansa, se on itsellesi parasta saada tässä vaiheessa tietää. Eli ota ihmeessä asia esille. Itse vaan yhtäkkiä kysyin, että "vieläks sä sitä tinderiä paljon käytät?".. :)

Näinpä. Pitää vaan nyt kerätä rohkeus ja ottaa puheeksi. 

Miksi se onkin niin vaikeaa?? :D

ap

Vierailija
27/44 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeaa, kun pelkää vastausta :( Mutta jos haluaa, että suhde etenee, niin on vain avattava suunsa. Ja jos mies haluaakin jatkaa tinderissä, niin tiedät ainakin missä menette ja voit tehdä omat ratkaisusi. Itse en jatkaisi suhdetta, jos toinen on vielä haku päällä... Ja teillähän kaikki voi mennä todella hyvin, mutta nyt vaan heti kysymään missä mennään. :)

Vierailija
28/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaa kanssani naimisiin puenen eron jälkeen nyt täällä luonani viettää aikaa ja suunnittelee tulevsisuutta.huomasin että puhelin on äänettömällä ja lävi selville että tinderin naiset soittelevat niin ei voi ääniä pitää.töissä olessaan pitää yhteyttä ja iltoina jolloin olen nukahtanut aikaisin. Siellä se on kuulemma 20v. Vanhalla kuvalla. Varokaa naiset näitä huijareita Jarmo 48v. Vittu sanon minä

Vierailija
29/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Ystävälläni on käytössä ja hän on välillä tarkistanut. Sieltä selaillessa tulee aina vastaan. 

Asuu pienemmällä paikkakunnalla niin helposti löytyy.

Siellä sen myös näkee kun välimatka päivittyy = avannut Tinderin useissa paikoissa.

Suhteellanne ei ole tulevaisuutta, kun kaverisi kanssa porukalla stalkkaatte miestä.

Samalla kun otat puheeksi miehen tinderissä olon, rehellisyyden nimissä kerrothan hänelle myös tästä stalkkaamisestanne ja tästä keskusteluketjusta?

Kyllä mies varmaan ajattelee että ”vau minkä kultakimpaleen olen tässä naisessa löytänyt!” Kun tämän tarinan kuulee...

Vierailija
30/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tykkääminen” ei merkitse yhtään mitään. Eikä se, että olet ”tärkeä”. Tyhjiä sanoja - vain teot merkitsevät.

Juokse!

Vierailija
31/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätietoinen kirjoitti:

Tapasin miehen Tinderissä kesällä. Suhde on edennyt mukavasti ja ollaan yhdessä niin paljon kuin aikataulujen puolesta on mahdollista. Erossa ollessa mies laittaa viestiä ja kertoo ikävästään. On puhuttu tykkäämisestäkin. Yhdessäolo on tosi ihanaa ja hän aina täysin läsnä.

Käyttää kuitenkin edelleen aktiviisesti Tinderiä. Tämä häritsee minua. Jos hän puhuu totta ja haluaa katsoa mihin tämä johtaa, niin miksi siellä pitää vielä katsella?

No mä oon nainen Tinderissä ja en kyllä rupea appia deletoimaan jos jotain tyyppiä oon hetken tapaillut. Hänen mielestään teidän juttunne ei ole vielä vakava.

Vierailija
32/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihmiset käyttävät parinetsintäsovellusta käydäkseen moninaisia keskusteluja erilaisten ihmisten kanssa?? Eikö tällaiselle platoniselle uusien kavereiden etsimiselle ole olemassa mitään muuta kanavaa kuin sellainen, jonne ihmiset tulevat ensisijaisesti etsimään muuta kuin juttukavereita?

Mikä olisi sellainen kanava?

Kiinnostaisi.

Olen hakenut tinderissä ihan vaan juttuseuraa tai kahville kaveria tms.

Kerran yhden naisen kanssa juttelimme ja tsufettelimme.

En olisi ikinä arvannut, minkälaisen pashkamyrskyn saisin niskaani, kun hänelle selvisi etten olekaan parisuhdemielessä liikkeellä... siinä putos lautasetkin kaapista kun nainen alkoi möyhkäämään ”MITÄ JOS MÄ OLISIN IHASTUNUT SINUUN, MITEN SÄ VOIT LEIKKIÄ IHMISTEN TUNTEILLA NÄIN??!!”

Kuulema tinderissä saa hakea seksiä, jos siitä heti ilmoittaa. Muussa tapauksessa haet vakavaa parisuhdetta. Välimaastoa ei hänen mukaan ole.

Vierailija
33/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä tapasitte, nyt on vasta syksy. Eli juuri äsken tapasitte 😂 noin 5 minuuttia sitten.

Tapailuahan tuo vasta on.

Mutta joo...lyö vaan ultimatum pöytään. Tyyppi katoaa samantien jos alat heti vaatia tuollaisia.

Vierailija
34/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy kirjoitti:

Jo kesästä asti! Juuri äskenhän se kesä vasta loppui.

Vierailija
35/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vähän laselliselta ap. Se sanoo tykkäävänsä mut....kuulostaa teinidraamalta.

Jos toinen ei ole vielä vakavissaan sun suhteen niin tenttaamalla ja vaatimalla tilanne tuskin paranee.

Vierailija
36/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä tapasitte, nyt on vasta syksy. Eli juuri äsken tapasitte 😂 noin 5 minuuttia sitten.

Tapailuahan tuo vasta on.

Mutta joo...lyö vaan ultimatum pöytään. Tyyppi katoaa samantien jos alat heti vaatia tuollaisia.

Tai oikeastaan 2 vuotta ja 5 minuuttia. Aloittajan tilanne lienee jo ratkennut. Toki ongelma on ajankohtainen monelle edelleen.

Vierailija
37/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätietoinen kirjoitti:

Tämän takia ei kannata leikkiä ja veslata sillä harmaalla alueella vaan sitoutua joko ollaan yhdessä tai sitten ei eikä mitään tommosta aikataulujen mukaan tapailua sillon tällöin. Jos ette ole yhdessä niin ihan hyvin sitä saa katella Tinderistä mitä huvittaa

Vierailija
38/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy kirjoitti:

Eli heti ensitapaamisen jälkeen aloit mustasukkaisena kytätä toisen toimintaa! Miten huono itsetunto sulla oikein on! Toi olis mulle niiiiin punainen lippu. Kontrolloivan kumppanin merkki..

Vierailija
39/44 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkääminen kyllä kovin palavalta rakkaudelta kuulosta. Tietysti riippuu, mitä odottaa. Kannattaa edetä rauhassa,mies ei ole vielä selvästikään niin pitkällä, että haluaa sitoutua vain sinuun.

Vierailija
40/44 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii pano seuraa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi