Vierailija

Tää oli mun mielestä jo niin naurettava yhteydenotto että oli vähän pakko lähteä jo heittämään asiasta pientä huumoria.

Mies: "Heippa olisi kiva tutustua olen 69v 169cm 79kg mies *******sta. En tupakoi ja alkoholia otan joskus vähän hyvässä seurassa. Olen rauhalinen, rehelinen, huumorintajuinen ja tunteelinen. Asun omakotitalossa maaseudulla josta matkaa *******n keskustaan noin 13km. Terv. ****"

mä: "69v mies?"

mies: "Kyllä, millaista seuraa etsit?"

mä: "Jos oot miljonääri ja testamenttaat kaiken mulle niin voin harkita. Muuten en kyllä ota itelleni 50 vuotta vanhempaa miestä"

mies: "Et ollut määrittänyt minkä ikäistä seuraa haet"

mä: "Tervettä järkeä saa silti käyttää :D"

mies: "Ilmoita sitten selkeästi minkä ikäistä seuraa haluat, mä käytin normaalia järkeä!"

Estin sen. Hah. Mietin että oliko toi ihan oikeasti tosissaan vai vaan trolli? :D Aina saa yrittää mutta hei haloo.... Tuskin mikään Hugh Hefner oli kuitenkaan kyseessä.

Sivut

Kommentit (138)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pakko olla joku mielisairas tapaus sillä ei kukaan terveellä järjellä varustettu mies ota yhteyttä noin nuoreen naiseen, vaikka mitään tarkkaa ikäkriteeriä ei olisi edes määritetty. Ikä on monesti joustava juttu jos kemiat kohtaa, mutta kyllä siinäkin joku raja tulee vastaan. Nuorena naisena tiedän että treffipalstoilla on itseasiasissa todella, siis todella paljon +50v miehiä jotka ottaa yhteyttä parikymppisiin pimuihin jopa ihan tositarkoituksessa, just edellispäivänä eräs 48v mies selitti nuoruuden kaipuutaan ja siksi etsii nuorta naista. Mutta kuka parikymppinen haluaisi ottaa 50v miehen?

Vierailija

Suvaitsevuutta nyt vähän, rakkaus ei kysy ikää!

Ihan asiallinenhan lähestyminenhän tuo oli, ei sisältänyt  loukkaavaa komenttia tjsp.? Oma kommenttisi terveestä järjestä taas oli turhan ilkeän välimailla, minusta sinä olet tässä suurempi nettietiketin rikkoja kuin tuo mies.

Jos et halua vanhoilta miehiltä viestiä niin määrittele niin profiilissasi. Nettideittimaailma taitaa olla sinulle vielä vieras?

M32

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhun edes joku ottaa yhteyttä.
M24
Hei, mies24. ;) Olen Pirjo 72v Helsingin ytimestä, kiinnostaisiko? ;) ;)

Kiinnostaa. Missä nähdään?
M24

Vierailija

Miks nää vanhat miehet ottaa hitosti nokkiinsa jos nuori nainen antaa pakit? Mitä ne sitten oletti? Että sais nuorta pesää tuosta vain? Kyllä on valtavat luulot itsestään, kuvitteleeko ne olevansa jotain miljonääri jenkkirokkareita? Ei ihan onnistu duunari Jorma 57 veeltä parikymppisten pimujen kaataminen kovin helpolla.

Vierailija

Toki tajuan et nuoruuden kauneudesta nauttii kaiken ikäinen, mut kyllä jotain on päässä vähän vinksallaan, jos lastenlastensa ikäisiä yrittää pokailla ja vielä kuvittelee et joku innostuu. Luulis et tossa iässä haluis jo vähän kypsempää seuraa, eikä se rypytön iho olis kaikki kaikessa. Jos taas vain seksiä haluaa nuoren naisen kanssa niin kannattais ettiä niitä vähän erilaisia ilmoituksia, niitäkin kuitenkin kyllä löytyy, jotka paapan kanssa sänkyyn menevät, täytyy tosin vähän varautua palveluksista sit maksamaankin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallinenhan lähestyminenhän tuo oli, ei sisältänyt  loukkaavaa komenttia tjsp.? Oma kommenttisi terveestä järjestä taas oli turhan ilkeän välimailla, minusta sinä olet tässä suurempi nettietiketin rikkoja kuin tuo mies.

Jos et halua vanhoilta miehiltä viestiä niin määrittele niin profiilissasi. Nettideittimaailma taitaa olla sinulle vielä vieras?

M32

Olisitko sinä valmis deittailemaan 30-40 vuotta vanhempaa naista? Et varmaan olisi. Tuskin edes harkitsisit 10 vuotta vanhempaa naista. Joten voit lopettaa höpinät siitä, ettei rakkaus muka katsoisi ikää.

T: nainen 32v.

Vierailija

Heh, nettideittimaailmassa miehen ja naisen on hyvin vaikea ymmärtää toisiaan. Nainen kuin nainen saa satoja lähestymisyrityksiä, keskivertomies ei yhtään tai ehkä kaksi vuodessa. Tämän eron ja siitä johtuvan käytöksen ymmärtäminen on avainasemassa, kun mietitään nettideittipalvelujen viestintää.

Tietenkin miehen täytyy heittää verkot vesille, koska kulttuurimme vaatii sitä! Vai jäisitkö mieluummin odottelemaan, että ne tämän vuoden kaksi lähestymisyritystä, joita naiset saattavat tehdä, olisivat sattumalta sinulle sopivia? 

Ja kun kalastetaan, niin kalastetaan mahdollisimman laajoilta alueilta, että onnistumisen mahdollisuudet nousisivat mahdollisimman korkeiksi. Tietenkin mies lähestyy kaikkia mahdollisia kiinnostavia naisia, jotka ikänsä/ulkonäkönsä/harrastustensa/minkä tahansa kriteerin puolesta katsoo itselleen mahdollisesti sopiviksi. Kaikille lähetetään viestiä tietenkin, koska muuten ei ole onnistumisen mahdollisuuksia!

Tavallisesti 5-10 prosenttia vastaa viesteihin, näistä joidenkin kanssa päädytään ihan fyysiseen tapaamiseen. Nämä ovat ne realiteetit, joilla liikutaan. Jos mies valitsee jonkun muun strategian, on erittäin todennäköistä, että nettideittailu ei hänen kannaltaan tuota haluttua tulosta ja on siten yhtä tyhjän kanssa.

Ap:lle, sinä olet varmaankin yksi kymmenistä tai sadoista, joille tuo vanhempi mies on viestitellyt. Olet osunut hänen silmäänsä, koska profiilisi on kivan näköinen + sinulla ei ole rajoitusta iän suhteen. Jos otat huomioon yllä kertomani asiat miesten nettideittailun todellisuuksista, niin huomaathan, että pappa teki loogisesti lähestyessään (myös) sinua. Naisena voit kieltäytyä tällaisesta huomiosta kohteliaasti ja asettaa profiiliisi tiedon, että haluat nähdä vain oman ikäistesi viestejä.

T. Nettideittailussa onnistunut mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

M32

Olisitko sinä valmis deittailemaan 30-40 vuotta vanhempaa naista? Et varmaan olisi. Tuskin edes harkitsisit 10 vuotta vanhempaa naista. Joten voit lopettaa höpinät siitä, ettei rakkaus muka katsoisi ikää.

T: nainen 32v.

30-40 v. vanhempaa, en. Mutta kysyminen ei kyllä haittaisi mua, mikäs siinä.

10 vuotta vanhempi eli nelikymppinen nainen, miksi ei! Mutta vain tapailusuhteeseen, koska haluaisin myös jossain vaiheessa lapsiakin. Muuten ei mitään ongelmaa.

Millaiset ovat omat suvaitsevuuden rajasi?

M32

Vierailija

Ei kaikki vanhat kävyt usko siitä ilmoitetusta ikähaitarista huolimattakaan. Aatellaan vaikka, että siinä ois etsin 20-25-vuotiasta miestä, niin silti yhteydenotoista lähes puolet on reippaasti tuon ikähaarukan ylimeneviltä. Miehet eivät siis edes vaivaudu lukemaan sitä profiilia tai kuvittelevat olevansa kuin kaksikymppisiä vaikka ikää +50v...

Vierailija

Millainen sekopää pitää olla, että seittämänkymppinen mies kuvittelee kelpaavansa 24-vuotiaalle naiselle? Siis vaikka nainen kuinka olisi unohtanut mainita, etteivät vanhukset kuulu deittailuhaitariinsa? Miehet näköjään tekee itsestään pellejä tuolla nettideiteissä. Uskomatonta.

En minäkään naisena viitsi lähestyä edes yli 5 vuotta nuorempia miehiä, kun varsin hyvin tiedän, ettei miehet pahemmin piittaa itseään vanhemmista naisista. Miehet voi sitten näköjään vapaasti hyppiä sukupolvien yli. :D

Vierailija

.

Jaa.  Aloittajalla ei sitten ole yhtään tuon ikäistä tuttua tai ainakaan ystävää? 

Ei tuo mies ainakaan vielä tuossa kertonut olevansa vailla kovin intiimiä toimintaa, eli saattoi ihan yksinäisyyteensä haeskella tuttavuuksia sekä juttuseuraa ja mikäs sen imartelevampaa tuon ikäiselle, mikäli olisi nuorehko nainen ystävänä.  

Itse ainakin nautin pelkästään siitä ajatuksesta ,että joku tuon ikäinen tuntee edes jotakin myönteisiä tuntemuksia minua kohtaan ja on joku, jota voi itse ajatella ystävänä ja lämmöllä, jolle voi antaa pienen lahjan kun siltä tuntuu ja näin ilostuttaa ja antaa hyvää mieltä toiselle.

Nykysinkö ei sitten voi olla enää ystäväkään, ellei harjoita seksiä tai tähtäimessä ole tuleva parisuhde tai mahdollinen miljoonaperintö?

.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat