Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummassa se vika on, minussa vai miehessä

Vierailija
19.09.2016 |

Selitän lyhyesti. Meillä oli toissapäivänä todella paha riita, joka lähti siitä kun harrastimme seksiä ja mies joutui lopettamaan kesken kaiken kun hänellä kuulemma sattui keuhkoihin. Kysyin sitten että mikä sitä vaivaa, ei osannut vastata, siitä se riita sitten lähti. Minä en vaan osaa suhtautua tuollaisiin asioihin mitenkää rauhallisesti, koska mielestäni jos mies ei kykene seksiin, ei hän tarvitse naista elämäänsä ollenkaan. Nyt sitten eilen harrastimme seksiä eikä ongelmaa ollut. Pitääkö mun hillitä itteni jatkossa vai onko tää aihe mistä voi "luvan kanssa" suuttua?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi psykopaatiks haukkuminen on nyt aika brutaalia.. ap

Vierailija
22/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teillä on lapsia? Sulla ois nyt kasvamisen paikka. Kuulostat keskenkasvuiselta. Herranjestas jos näin ajattelevia ihmisiä ois oikeesti. Tai tää taitaakin olla naisvihaajan viha aloitus. Next.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki on kuitenkin ap:n äidin vika, sillä ap ei saanut lapsena suuttua mistään. Niin ei nyt sitten osaa suuttua oikeista asioista.

Et tiedä lapsuudestani mitään. Tämä ei ehkä ollut oikea asia suuttua, tiedän. Otan vaan kaiken aina itseeni ja mietin onko vika minussa. Ap

Jos et tiennyt...muut olisivat tuossa tilanteessa huolestuneet rakkaansa terveydestä.

Kyllä, olin siitä huolissani ja olen edelleen. Mutta en voi ketään pakottaakaan lääkäriin. Mies on vastuussa itse omasta terveydestään. Ap

Vierailija
24/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska mielestäni jos mies ei kykene seksiin, ei hän tarvitse naista elämäänsä ollenkaan.

Eikö tää kuulostakin oudolta?

Vierailija
25/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt ap niin, että jos miehesi sairastuu jollain lailla, sen verran vakavasti, ettei voi harrastaa seksiä, niin sinä otat ja jätät hänet? Kun seksiin kykynemätön mies ei naista tarvi?

Mitens ne vanhanaikaiset arvot, kuten kumppanuus, rakkaus, huolenpito? Äsh, unohdin taas että olen liian vanha näihin keskusteluihin....

Vierailija
26/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyl harvinaisen vittumaisen oloinen akka. Kyllä se mies joskus tajuaa lähteä.

Vierailija
27/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap kyllä kieltämättä itsekeskeiseltä kusipäältä. Onneksi ei ollut sydänkohtaus tai muu vakava sillä kertaa.

Mitäs jos tekisit asialle jotain? Matki ihania ihmisiä ja heidän toimintatapojaan, niin ennen pitkää muutut heidän kaltaisekseen. 

Aloita siitä että varaat miehelle lääkärin hänen puolestaan tai vahdit vieressä että hän soittaa ja varaa ajan, ja järjestät hänelle mukaan jonkun luotettavan, ei-itsekeskeisen ihmisen tueksi. 

Vierailija
28/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaikki on kuitenkin ap:n äidin vika, sillä ap ei saanut lapsena suuttua mistään. Niin ei nyt sitten osaa suuttua oikeista asioista.

Et tiedä lapsuudestani mitään. Tämä ei ehkä ollut oikea asia suuttua, tiedän. Otan vaan kaiken aina itseeni ja mietin onko vika minussa. Ap

Kyllä, vika on sinussa.

Lisäksi opettele kertomaan tarinan merkitsevät kohdat jo heti alkuun, niin ei tartte vittuuntua siitä, kun ei ihmiset ymmärrä. Viittaan tällä kommenttiisi "siinä oli kaikennäköistä". Me ei olla mitään ajatustenlukijoita.

Vierailija
29/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti rakastan sua ap.

Vierailija
30/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko seksin aikana miehesi päällä?

Paljonko painat? 

Vierailija
31/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
32/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut täysin selville mitä välillänne tapahtui, mutta jos haukuit miestäsi kun hän joutui kivun takia lopettamaan seksin ja jopa sanoit ettei hän tarvitsisi naista lainkaan niin sinä todellakin olit väärässä.

Vierailija
33/34 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko seksin aikana miehesi päällä?

Paljonko painat? 

En ollut mieheni päällä 😂 ap

Vierailija
34/34 |
19.09.2016 |