Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on muuten tyyppiäni, mutta ei osaa rentoutua :( Tuntuu että elämäni menee suorittamiseen olla aina kotona.

Vierailija
18.09.2016 |

Siis älkää ehdottako, että jätä se sika ym. Huom, olen senkin vaihtoehdon miettinyt. Eli mies on yli 40v, kuten minäkin. Yhteisiä lapsia ei ole, ja minulla ei ollenkaan. Yhteisiä vuosia yli 10. Mies ei ikinä halua tehdä mitään vapaa.ajallamme. Eli ei yhtään mitään. Aluksi hän vetosi lapsiinsa, ja että nämä voisivat tarvita häntä. Nyt lapset on jo lähes 20 vuotiaita, että niihin on enään hankala vedota.... Mies ei siis koskaan halua lähteä kesätapahtumiin, tai vaikka urheilutapahtumiin ym. Olen ostanut joskus liputkin vähä kuin pakottaakseni, mutta hän ei ole lopulta lähtenyt. Jotenkin todella ahdistavaa. Tullut jopa tunne, että hän piilottelee jotain elämänaluettaan... Omani tuntuu kyllä menevän hukkaan sohvan nurkassa :( Mies ei juo edes alkoholia, vaan on täysin negatiivinen ja ahdasmielinen asenteeltaan kaikken pieneenkin huvitteluun. Ei ole uskovainen, vaan täys ateisti...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mielestäsi erilaisissa tapahtumissa ravaaminen ja ryyppääminen on sitä oikeaa rentoutumista..?

Vierailija
2/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain paniikkihäiriön tai ahdistuksen oireita. Usein miehet eivät voi myöntää tällaisia vaan mielummin vaan väittävät viihtyvänsä kotona tai vetoavat johonkin muihin syihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisi sitä edes pari kertaa vuodessa johonkin mennä, mutta kun ei koskaan. Emme käy siis yhtään missään.

Vierailija
4/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Muuten sama mut meillä on yhteisiä lapsia ja yhteistä taivalta kohta 20 vuotta.

Vielä esikoisen ollessa pieni mies oli mukana tapahtumissa, kesäretkillä jne. Mut se vaan pikkuhiljaa jäi. Nyt ei viikonloppuisin tehdä muuta kuin nyhjätään kotona tai sitten minä käyn lasten kanssa jossain.

Matkoilla käydään 2-3 kertaa vuodessa perheenä, mut täällä kotikaupungissa miestä ei saa kotiporttien ulkopuolelle lähes koskaan ja tästä aiheesta meillä nykyisin myös riidellään silloin tällöin. Mua kyllästyttää olla Kodin ulkopuolella yksihuoltaja, sillä en sitä virallisesti ole.

Vierailija
5/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sille ryyppääjälle ja rällästäjälle vielä, että emme käy edes kyläilemässä missään.

Ap.

Ja yhteiseloa siis yli 10 vuotta.

Vierailija
6/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa tehdä yhdessä palapelejä, linnunpönttöjä, käymään lenkillä, punttisalilla, pelatkaa pienoisgolffia, tavallista golffia, korttipelejä,  vuokratkaa mökkiä... kai te nyt jotain yhteistä tekemistä keksitte. Elämä ei kaadu siihen ettei jokavuotista matkaa thaimaaseen tapahdukaan.

Vierailija
7/7 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkakaa tehdä yhdessä palapelejä, linnunpönttöjä, käymään lenkillä, punttisalilla, pelatkaa pienoisgolffia, tavallista golffia, korttipelejä,  vuokratkaa mökkiä... kai te nyt jotain yhteistä tekemistä keksitte. Elämä ei kaadu siihen ettei jokavuotista matkaa thaimaaseen tapahdukaan.

Mutta kun just se, että mies ei halua mitään. Eikä olla siis ikinä matkustettu minnekkään, kun mies ei halua yhtään minnekkään kodon seinien sisäpuolelta, työajan jälkeen. Ei tee pitkiä päiviä, vaan 7 tuntista, 5 krt.viikko, työpäivää, jos joku nyt sanoo, että anna ukon levätä.