Käytätkö pöytäliinaa?
Lapsen synttärit ens viikonloppuna ja aina olen juhliin liinan laittanut pöytään. Olen huomannut ettei monellakaan nuoremmalla perheellä mitään liinoja ole, joten säästänkö itseni suosiolla liinan silittämisen ja pesemisen vaivalta?
Kommentit (6)
Aina on liina keittiön pöydällä , arkenakin.
Mitäs jos olisit ihan persoonallinen, ja tekisit just niin kuin itsestäsi parhaalta tuntuu. Mitä tää nykyaika oikein on, kun joka asiasta pitää olla kyselemässä että miten muut tekee ja kehtaako tehdä niin tai näin. Ei tässä missään pohjois-Koreassa eletä, täällä on ihmisillä oikeus itsenäisiin päätöksiin.
Vierailija kirjoitti:
Voit tehdä aivan kuten itse haluat ja kivaltahan se takuulla näyttää. Yllätys, aina ei tarvitse mennä joukon mukana :)
Tiedän, että vanhempiväki arvostaa pellavaliinaa pöydässä ja heitä vartenhan olen sen laittanut aina. Sitten kiroan niiden mustikkatahrojen kanssa jotka pöydästä olis vaan helppo pyyhkäistä.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Aina on liina keittiön pöydällä , arkenakin.
Sulla ei taida enää lapset asua kotona?
Mä laitan lasten synttäreille pöytään sellaisen kertakäyttöisen paperisen liinan. Saa lapset syödä ja sotkea ilman että saan hermoromahdusta ja juhlien jälkeen käärii sen kasaan ja laittaa roskiin.
Voit tehdä aivan kuten itse haluat ja kivaltahan se takuulla näyttää. Yllätys, aina ei tarvitse mennä joukon mukana :)