Vierailija

En ymmärrä, voitaisiin olla nuoria ja kauniita mutta miespuoliset kasvattavat kamalan rehuparran ja tytöt kulkevat muodottomissa mummokaavuissa..Olen itse jo yli 30 v. mutta pukeudun paljon nuorekkaammin, en kuitenkaan teinityyliin. Mikä muuten ennen sentään tarkoitti nimenomaan teinityyliä, nyt mummotyyliä.

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Resuparrat eli ns. hipsterinä esiintyvät tunnistan, mutta kaapumekkoja en ole nähnyt.

Ehkä niitä ei ole paikkakunnalla, jossa asun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Asun vantaalla ja en ymmärrä mummokaapua. En ole nuorilla tytöillä ( enkä vanhemmillakaan), nähnyt yhtäkään. Mikä on mummokaapu?

Mä olen itse naismetsuri, eli flanellipaidat kuuluu tärkeänä osana tyyliini. Partaa en ole saanut kasvatettua. Miehelle yritin ehdottaa myös mutta ei kuulemma halua a) käyttää samanlaisia vaatteita vaimonsa kanssa b) näyttää faijaltaan. Mun mielestä metsuri-look on jees. Naisten kaapuja taas en ymmärrä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan: mummokaapu = klassinen pukeutuminen?

Kerropa meille vielä millaista on "klassinen pukeutuminen". En ole saanut vähänä aikaan nauraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kerropa meille vielä millaista on "klassinen pukeutuminen". En ole saanut vähänä aikaan nauraa.

Ole hyvä ja googlaa "klassinen tyyli" tai "klassinen pukeutuminen". Googlen kuvahaku antanee osviittaa.

Vierailija

Esim. väreinä/kuviona ruskea, harmaa tai jokin kukkakuvio joka muistuttaa verhoa..Tästä tehty muodoton löysä mekko tai neuletakki, usein molemmat päällä..Jos housut niin löysät kukkakuvioiset tai pilkulliset

Vierailija

Huono itsetunto. Kun kärsii kroonisesta testosteronin vajeesta niin jolain sitä on epätoivossaan paikattava. Sama ilmiö ollut Ruotsissa jo paljon pidempään.

Vierailija

Miksi ap:ta häiritsee se, että periaatteessa hyvännäköiset nuoret naiset verhoavat kroppansa esim. pallomaiseen taideteos-mekkoon, eivätkä joka rakoa ja kumpua paljastavaan makkarankuoreen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä ja googlaa "klassinen tyyli" tai "klassinen pukeutuminen". Googlen kuvahaku antanee osviittaa.

Voit varmaan sen tehdä minun puolestani, niin saadaan varmuudella oikeaan osunut esimerkki. Hakukoneet kun on usein aika epätarkkoja.

Vierailija

Olenko ainoa, jota on alkanut jo pelottaa ajatellessa, että millainen se AP:n oma "nuorekas" tyyli mahtaakaan olla käytännössä? ;D

Mutta jos nyt vakavia ollaan, niin harmittaako AP siis sinua, että itseäsi nuoremmat suosivat erialista pukeutumista kuin sinä itse, jolloin väistämättä näytät olevan eri ikäluokkaa (eli vanhempi niin kuin oletkin) kuin he?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voit varmaan sen tehdä minun puolestani, niin saadaan varmuudella oikeaan osunut esimerkki. Hakukoneet kun on usein aika epätarkkoja.

Häpeä on sinun, jos et simppeliä termiä tiedä. Kansanopistot muuten järjestävät myös nettikursseja, joissa saat apua googlen käyttöön ja muihin hankaliin asioihin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat