Vierailija

... Oikeasti, nyt alkaa jo ärsyttää. Nuorempi työkaverini, mies siis, kertoilee mulle varsin avoimesti seksielämästään. Miesvaltainen työpaikka ja välillä meillä läppä lentää kyllä varsin levottomastikin. En ole mikään siveyden sipuli mutta en ihan oikeasti halua kuulla työkaverin juttuja hänen ja tyttöystävän yöllisistä "jumppatuokioista". Olen jo pari kertaa sanonut että joo, ei tarvitse kertoilla enempää, kun toinen aloittaa jutut jostain kaalimadon ostoksista, mutta harva se päivä keskustelu menee seksiin. Oikeasti nuo asiat on sellaisia ettei niitä tuoda työpaikalle 😳 En puhuisi moisia asioita edes ystävilleni, saati kertoisi töissä! En pidä tuota seksuaalisena häirintänä tosiaankaan, mutta en myöskään kivana keskustelunaiheena.... Ei olla enää kauaa työkavereita joten annan keskustelun mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta täytyypä sanoa että kaikkea sitä kokee kun vanhaksi (nelikymppiseksi)elää 😬

Kommentit (10)

Vierailija

Minulla on samanlainen tuttava. Joka ikinen kerta tavatessamme puhe kääntyy ennemmin tai myöhemmin hänen elämänsä kaikkiin miessuhteisiin ja nykyisiin yhden yön seikkailuihin. Pitää kuunnella kuinka miehet lankeavat hänen jalkoihinsa ja ovat sulaa vahaa ja mitä tehtiin.

Alkaa jo oksettaa niin, että tekee mieli viheltää tarinointi poikki, mutta miten sellaisen ilmoittaa kohteliaasti?

Yli nelikymppisiä ollaan ja kyllä on kokemusta itselläkin, luultavasti enemmän kuin hänellä. En kaipaa muiden sänkyjuttuja elämääni lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No meillä on pieni työyhteisö ja pari kertaa olen aika tiukasti sanonut että "en halua kuulla enempää" ja lähtenyt tilanteesta pois. En halua riitaa tms työpaikalla koska teemme paljon yhdessä töitä vielä jonkin aikaa. Ihmettelen vaan että miten toinen ei tajua mitä töissä voi puhua ja mitä ei. Ikää kuitenkin lähemmäs 30v.

Vierailija

Todella kiusallista varsinkin jos on nuori tyttö ja vanhemmat miespuoliset työkaverit puhuvat seksiasioista ja katsovat miten se vaikuttaa tytöön.  Se on jo minusta häirintää sivuavaa.

Vierailija

Pitäisikö näille ruveta selittämään yksityiskohtaisesti vaikka omaa menkkavuotoaan? Millaista klönttiä tuli ja kuinka monta tamponillista meni.

Samalla tavalla toisen haaroväliin siinäkin saisi mielikuvissaan kurkistella. 2

Vierailija

Toivottavasti törmäät mieheen ja tyttöystävään vapaa-ajalla, voit kysyä vinkkejä ja kokemuksia vaikka noista kaalimadon tuotteista.

Vierailija

Siis minä olen 40 ja mies 30v... vaikea ymmärtää mitä tuon miehen päässä liikkuu. 😳😳 ja kyllä olen olen varsin tiukasti sanonut että en jaksa kuunnella vaan eipä tunnu tajuavan. T. Ap

Vierailija

Mitäs kuuntelet, tuskin miekkonen yksinään jaksaa niitä ääneen puhua. Ja jos olet joskus keskusteluun osallistunut, niin omaa tyhmyyttäsi se vain on! :) Fiksuna likkana voisit kysellä häneltä hieman asioista tarkemmin, antaa miehen oikein näyttää osaamisensa sanallisesti ja päästä aiheeseen syvemmälle kuin oli aikonutkaan, siitähän sinäkin voisit innostua ja voisitte yhdessä miettiä vaikka naisen kielellä hyväilyn tapaa tai funtsia mikä on paras tapa vietellä sinunlainen kylmä akka.

Vierailija

Mielestäni olisi ihan hauska höpöttää tuollaisen avoimen puheliaan miehen kanssa, en tuntisi oloani siinä yhtään kiusalliseksi, päinvastoin. Ihan siinä missä seksi -palstallakin saatan kirjoittaa ja lukea kaikkea kiinnostavaa, niin samalla tapaa se menisi naamatustenkin jonkun kanssa. N42

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat