Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monille naisille on niin vaikeaa myöntää haluavansa ja tarvitsevansa miestä?

Vierailija
18.09.2016 |

Miksi olette niin ylpeitä ettette voi myöntää sitä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites lesbot? Ootpa tyhmä muutenkin.

Vierailija
2/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin haluan ja tarvitsen elämääni miehen. Miehet, anyone?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monen miehen on niin vaikea myöntää että nainen ei tarvitse miestä siinä määrin kuin mies tarvitsee naista. Nainen selviää hyvin ja onnellisesti ilmankin, mies syrjäytyy ja alkoholisoituu.

Vierailija
4/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sen myöntäminen ei mitään muuta. Kukaan mies ei minua halua.

-ikisinkku 30v

Vierailija
5/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites lesbot? Ootpa tyhmä muutenkin.

Niin tyhmä kommentti että nauroin ääneen. Kiitos sinulle.

Vierailija
6/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ja tarvitsen miestäni, miksi en voisi sitä myöntää. Aika orpo olo olisi olla yksin.

Vierailija
7/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monen miehen on niin vaikea myöntää että nainen ei tarvitse miestä siinä määrin kuin mies tarvitsee naista. Nainen selviää hyvin ja onnellisesti ilmankin, mies syrjäytyy ja alkoholisoituu.

En ole vielä syrjäytynyt tai alkoholisoitunut vaikkei ole naista. Mites nyt näin? Onko teoriassasi aukko?

Vierailija
8/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsen vain ja ainoastaan parrua aina silloin tällöin. Siksi nuori rakastaja.

Vierailija
9/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monilla miehillä on vaikeuksia käsittää ettei kaikki oikeasti tarvi miestä?

Vierailija
10/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin haluan ja tarvitsen elämääni miehen. Miehet, anyone?!

Millainen oot ja mistä päin?

Vierailija
11/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse miestä muuhun kuin seksiin joskus. Olen elänyt ilman miestä kohta 10v.  Oma vapaus on sikäli tärkeää.

Vierailija
12/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en vaan tarvitse miestä yhtään mihinkään, olen tähänkin asti pärjännyt yksin. :)

Vierailija
13/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kyllä keksi mihin sitä miestä tarvitsisin. Kauhea säätäminen ja sählääminen jonkun seksin takia, hoidan senkin puolen paremmin itse. Työkavereinakin pidän enemmän naisista, miehet on sellaisia perään katsottavia isoja lapsia.

Vierailija
14/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän varten ne on aina niitä miesvihaajia jotka sanoo ettei tarvitse miestä mihinkään? Miksei normaalit tasapainoiset naiset sano etteivät tarvitse miestä mihinkään?

Vierailija
15/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähän riippuu miehestä. Kyllä minä tarvitsisin elämänkumppanin ja seksiäkin, mutta millä ehdoilla sitä on tarjolla, ei miellytä minua. Eli ehkä en sitten tarvitsekaan.

Vierailija
16/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän varten ne on aina niitä miesvihaajia jotka sanoo ettei tarvitse miestä mihinkään? Miksei normaalit tasapainoiset naiset sano etteivät tarvitse miestä mihinkään?

En minä ole ainakaan mikään miesvihaaja. Se, etten halua henkilön x kanssa parisuhdetta ei tarkoita sitä, että vihaisin häntä.

Vierailija
17/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarviin ja haluan miehen. Myönnän. Ja mulla sellainen on.

Vierailija
18/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno mutu.

Vierailija
19/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. En tarvitse, haluan välillä. Mutta kun en kuitenkaan lähellekkään koko ajan, niin en ajattele, että se olisi mulle hyväksi.

Vierailija
20/30 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen on fyrkan ja statuksen perään (mainitaan oppikirjoissakin nykyään), on köyhällä (ja ehkä syrjäytyneellä) miehellä vaikeuksia saada naista. Naiselle se ei ole este.

Sen sijaan se, että 45-49 vuotiasta naisista 80% on, tai on ollut, naimisissa kun vastaava % miehillä on 70 kertoo kyllä naisen suuremmasta tarpeesta päästä miehen kanssa naimisiin kuin toisinpäin. Siinä tulee se naiselle tärkeä taloudellinen puoli mukaan ja siksi ero on noinkin suuri. Tuosta osaa itse kukin valita kumpi on riippuvaisempi kummasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi