Kuka on huomannut että seksi on parempaa meidän, raskaana olevien naisten kanssa?
seksi on paljon parempaa nyt, näiden 8 kuukauden ajan, kun olen ollut raskaana! tosin välillä on pitänyt lopettaa, kun on tullut joitan väliaikaisia supistuksia... ja tietysti vähän varovaisemmin mutta kuitenkin..
Kommentit (7)
Sekstailitiin kullan kanssa melkein joka päivä. Viimeksi samana päivänä, kun lähdettiin vauvaa hakemaan. Voi niitä aikoja! m 36
ja johtuu siitäkin että nainen on kaunis ja haluttava kun on raskaana.
ja jos vielä näyttää että haluakin niin . . .
-mici-
Raskaana oleva nainen kiihottaa minua aivan tavattomasti. Oman kullan kanssa oli todelliset seksijuhlat, kun hän odotti vauvaa.
muuten seksiä n.kolme kertaa viikossa.harmittaa ihan VITUSTI kun tietää et saa seksiä seur kerran vasta ens vuonna.:( kun eihän heti synnytyksen jälkeen oo mitää järkeä puuhailla mitää ku paikat löysät.
Isot rinnat, ja etenkin tosi suuret nännit on kiihoittavat. Nyt myös vaimoni on alkanut pitää karvansa poissa, joten ei edes ujostele suuria pulleita häpyhuuliaankaan. Niiden imeskelystä hän saa jo orgasmin.
Vaimon raskauden alussa aloittamansa pimppa-jumppa geishapalloilla on tosi kiihoittavaa minustakin. Monesti olen aamulla laittanut hänelle pallot " paikoilleen" ennen työhön lähtöäni. Ja samoin illalla ne sieltä poistanut.
Rakastelutahti on nykyään ollut paljon aktiivisempaa, ja vaimo tosiaan nauttii tästä. Myös peppuseksiä harrastetaan ihan vaimon vaatimuksestakin.
kun vaimo viimeksi oli raskaana, tajusin ettei tämä koskaan ole tuntunut näin hienolta. tiukempaa ja halukkaampaa menoa en muista.