Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen friend zonella?

Vierailija
18.09.2016 |

Mistä naisena tiedän olenko miespuolisen ystävän friend zonella vai en? Kuinka yleistä se on näin päin? Onko miehen friend zonelta paluuta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen, joka on aina friendzonella. Joka kerta, kun oon uskaltautunut kertomaan, että jostakusta miehestä tykkään, hän on vastannut, että ollaan vain kavereita. Kiva tietty, etteivät ole käyttäneet tilannetta hyväkseen sänkyyn pääsemiseksi, mutta jurppiihan tää, kun on koko elämä pitänyt elää ilman vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä ja kosketusta...

Vierailija
22/24 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Nainen joutuu friend zonelle ihan samasta syystä kuin mieskin: hän on hyvä tyyppi, mutta ei romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä kiinnostava. Naisen kohdalla paljon on kiinni ulkonäöstä, se pitää rehellisesti myöntää.

Mitkä ovat merkit joista tietää että kiinnostus on ei-platonista? Esimerkiksi sinun kohdallasi? Yhdistystoiminnassa saumaton ja hyvä yhteistyö on tärkeää koska sitä tehdään palkatta, ja vielä työympäristöäkin tärkeämpää on pysyä luontevissa väleissä. Riski ei välttämättä kannata ilman selviä merkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nainen, joka on aina friendzonella. Joka kerta, kun oon uskaltautunut kertomaan, että jostakusta miehestä tykkään, hän on vastannut, että ollaan vain kavereita. Kiva tietty, etteivät ole käyttäneet tilannetta hyväkseen sänkyyn pääsemiseksi, mutta jurppiihan tää, kun on koko elämä pitänyt elää ilman vastakkaisen sukupuolen läheisyyttä ja kosketusta...

Tervetuloa kerhoon.

M27

Vierailija
24/24 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumana naisena friend zonelle joutuminen on minulle ihan tuttu juttu, ei minulle muita vaihtoehtoja ole edes olemassakaan. En tiedä miltä tuntuisi, jos mies sanoisi minulle että tuntee minua kohtaan samoin, tuollainen on ihan kaukainen haave. He haluavat olla vain kavereita, edes seksiä he eivät halua kanssani. Olen miehille aina vain se kaveri, yksi jätkistä. Voi kunpa olisin edes perusnätti, elämäni olisi ihan erilaista kaikilta osin. Olen niin epäviehättävä että se pahentaa masennustani entisestään, osasyy sille varmasti onkin ulkonäköni, josta minulla on ihan kauhea kompleksi ja hyvästä syystä. Itsemurha pyörii mielessä päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi