Nainen friend zonella?
Mistä naisena tiedän olenko miespuolisen ystävän friend zonella vai en? Kuinka yleistä se on näin päin? Onko miehen friend zonelta paluuta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi joutua vain fuckzonelle.
Miten tämä sopii asetelmaan varattu mies ja hänen naispuoliset ystävänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tarkoitat, mutta ei normaalit kaverit ole millään "friendzonella", jollei nämä kaverit halua jotain muutakin kuin kaveruutta.
Olen ollut. Ei vaikuta olevan yleistä, en tiedä ketään muuta naista jolle näin olisi käynyt, että kelpaan aina kaveriksi mutten mihinkään muuhun.
Keskustelin mieheni kanssa ja kävi ilmi ettei hänellä ole eläissään ollut naispuolista ystävää (jonka kanssa viettää aikaa kaksin) ilman että ilmassa on ihastusta.
Onko tämä yleistä? Minulla on useita miespuolisia kavereita joiden kanssa olen läheinen ja pidän hauskaa ihan samoin kuin naispuolisten ystävieni kanssa. Silloin tällöin joku kännissä tunnustaa tunteitaan, mutta pitäisikö tässä nyt epäillä jokaista??
Enkä varmasti anna ymmärtää liikoja! Eikä minua siitä myöskään tosin syytellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tarkoitat, mutta ei normaalit kaverit ole millään "friendzonella", jollei nämä kaverit halua jotain muutakin kuin kaveruutta.
Eikö normaalit kaverit juuri ole fz:lla jos heistä ei halua enempää?
Kysymys siis kuuluu että millä zonella ollaan jos ei "fuck zonella"?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut. Ei vaikuta olevan yleistä, en tiedä ketään muuta naista jolle näin olisi käynyt, että kelpaan aina kaveriksi mutten mihinkään muuhun.
Miten tämä käy ilmi? :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitenkä luulet? Oltiin kavereita, minä ihastuin ja olin tunteistani rehellinen: mies kertoi ettei tunne samoin ja että haluaa jatkaa vain ystävinä. Kuten olemmekin tehneet.
Joudut sinne jos kasvatat karvaa alakertaan ja panet takaoven kiinni. Pääset pois kun siistit ja avaat sen uudelleen. Sitähän sää kysyit...
Onko friend zonattu nainen todellakin näin pystyynkuollut ajatus?
Nainen ei voi olla friend zonella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin sopii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitenkä luulet? Oltiin kavereita, minä ihastuin ja olin tunteistani rehellinen: mies kertoi ettei tunne samoin ja että haluaa jatkaa vain ystävinä. Kuten olemmekin tehneet.
Ois se silti sua pannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois se silti sua pannut.
Ei halunnut, testasin. Tai miehen mukaan minulla on hyvä kroppa, mutta naama ei riitä ja "jokin puuttuu". Siksi ei halunnut seksiä ja käyttää hyväksi ihastumistani.
Oletkohan nyt ymmärtänyt termit oikein. Olet friend zonella, jos olet romanttisesti kiinnostunut kaveristasi, joka ei ole sinusta kiinnostunut samalla lailla. Paljasta tunteesi, niin saat vastauksen kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelin mieheni kanssa ja kävi ilmi ettei hänellä ole eläissään ollut naispuolista ystävää (jonka kanssa viettää aikaa kaksin) ilman että ilmassa on ihastusta.
Onko tämä yleistä? Minulla on useita miespuolisia kavereita joiden kanssa olen läheinen ja pidän hauskaa ihan samoin kuin naispuolisten ystävieni kanssa. Silloin tällöin joku kännissä tunnustaa tunteitaan, mutta pitäisikö tässä nyt epäillä jokaista??
Tapasin mieheni nelikymppisenä. Meillä molemmilla oli siis kertynyt jo paljon ihmissuhteita ennen sitä. Mieheni on hyvissä väleissä entisen puolisonsa kanssa, hän saattaa piipahtaa kylään, vaikken minä olisi paikalla. Eikä vanha suola janota! Minäkin olen ystävystynyt hänen kanssaan, käymme yhdessä shoppailemassa esim. Samoin miehelläni on läheinen naisystävä, jonka hän on tintenut hiekkalaatikolta asti, käynyt samaa koulua ja asunut naapurissa. He jakavat asioita, joita minä en koskaan tietenkään pysty mieheni kanssa jakamaan. Yhdessä he käyvät esim. luokkakokouksissa, koskaan eivät ole seurustelleet keskenään. Pätkääkään en ole mustasukkainen. Samoin minäkin saatan vaikka soitella ystävieni miehille, jotka ovat luonnollisesti minun ystäviäni myös. Juhlissa ei synny ongelmia, jos me juttelemme tai tanssimme toisten ihmisten kanssa.
hanska kirjoitti:
Oletkohan nyt ymmärtänyt termit oikein. Olet friend zonella, jos olet romanttisesti kiinnostunut kaveristasi, joka ei ole sinusta kiinnostunut samalla lailla. Paljasta tunteesi, niin saat vastauksen kysymykseesi.
Friend zonella on henklö josta ei ole romanttisessa mielessä kiinnostunut, huolimatta onko friend zonella olijalla itsellään tunteita vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin mieheni nelikymppisenä. Meillä molemmilla oli siis kertynyt jo paljon ihmissuhteita ennen sitä. Mieheni on hyvissä väleissä entisen puolisonsa kanssa, hän saattaa piipahtaa kylään, vaikken minä olisi paikalla. Eikä vanha suola janota! Minäkin olen ystävystynyt hänen kanssaan, käymme yhdessä shoppailemassa esim. Samoin miehelläni on läheinen naisystävä, jonka hän on tintenut hiekkalaatikolta asti, käynyt samaa koulua ja asunut naapurissa. He jakavat asioita, joita minä en koskaan tietenkään pysty mieheni kanssa jakamaan. Yhdessä he käyvät esim. luokkakokouksissa, koskaan eivät ole seurustelleet keskenään. Pätkääkään en ole mustasukkainen. Samoin minäkin saatan vaikka soitella ystävieni miehille, jotka ovat luonnollisesti minun ystäviäni myös. Juhlissa ei synny ongelmia, jos me juttelemme tai tanssimme toisten ihmisten kanssa.
Eksään hänellä oletettavasti on ollut tunteita. Lapsuudenkaverit voivat mennä siskosta. Entä viettääkö miehesi kahden kesken aikaa aikuisiällä tapaamiensa naisten kanssa?
Nainen joutuu friend zonelle ihan samasta syystä kuin mieskin: hän on hyvä tyyppi, mutta ei romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä kiinnostava. Naisen kohdalla paljon on kiinni ulkonäöstä, se pitää rehellisesti myöntää.
Jos mies joutuu naisen friend zonelle, niin sieltä ei ole oikeastaan koskaan paluuta. Ja vaikeaa se on siinäkin tapauksessa, jos nainen joutuu miehen vastaavalle. Mutta sanoisin, että jälkimmäisessä tilanteessa poispääsy ei ole niin epätodennäköistä kuin ensimmäisessä. Mies voi joskus ihastua naiskaveriinsa, vaikkei olisi tätä aluksi romanttisessa mielessä ajatellutkaan. Kovin kestävää tällainen ihastus ei vain yleensä ole.
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Friend zonella on henklö josta ei ole romanttisessa mielessä kiinnostunut, huolimatta onko friend zonella olijalla itsellään tunteita vai ei.
Olet ymmärtänyt asian väärin.