Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen ja pimpsan koskettelua naisen kanssa

N+N
18.09.2016 |

Olen nainen. Luulen, että uusi naistuttavani on kiinnostunut minusta seksuaalisesti.
Harrastamme yhdessä liikuntaa ja pukuhuoneessa olemme lähellä toisiamme, puhtaina ja alasti.

Annanko katseellani luvan hänelle koskettaa rintojani? Minulla isot rinnat, annanko ikään kuin vahingossa rintani koskettaa hänen paljasta ihoaan? Kehunko hänen vartaloaan? Pyydänkö saada koskettaa hänen rintojaan? Entä jos hän haluaa nuolla pilluani?

Ohjeita, vinkkejä, miten edetä?
Olen heteroliitossa, mutta kiinnostunut tutustumaan toiseen naiseenkin, harrastamaan seksiä toisen naisen kanssa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän pikkupekka takaisin päiväunille.

Vierailija
2/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastakaa vaan kiimaista lesboseksiä. Suudelkaa ja kosketelkaa toistenne rintojanne ja puristelkaa perseitänne ja tottakai nuolette toistenne pilluja himokkaasti. Kukaan mies ei oikeasti kiellä naistaan lesboilemasta vaan se kiihottaa sun miestäkin aivan varmasti. Kaksi karvaista miestä ei tietenkään voi toimia samoin koska se olisi vallan epäseksuaalista ja ällöttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika miehesi ja lapsesi!

Terv voimaantunut nainen

Vierailija
4/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen rintakontaktia jonka yhteydessä rauhallisesti voit sormettaa häntä. Kun hän käy nuolemaan pilluasi varaudu että voit saada nopeastikin räjähtävän orgasmin.

KieliM40

Vierailija
5/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan hänet taas huomenna ja toivon, että eteen tulee hetki, tilanne, jolloin voin jollain tapaa osoittaa hänelle vihreää valoa.

Esittelen mielelläni itseäni hienovaraisesti hänelle. Rintojani, vartaloni kaaria ja sokkeloitani.

Itse voisin ehdottaa jopa kimppaa hänelle, sen verran kiihottunut olen hänen läheisyydestään ja osoittamastaan mielenkiinnosta.

Vierailija
6/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kaupassa koskettaa vieraan naiset rintoo tai peppua? Ja saako sivelä pimpaa päältä?

Vierailija
7/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen rintakontaktia jonka yhteydessä rauhallisesti voit sormettaa häntä. Kun hän käy nuolemaan pilluasi varaudu että voit saada nopeastikin räjähtävän orgasmin.

KieliM40

KieliM40, kiitos ihanasta vastauksestasi!

Tuo oli hyvä ehdotus! Kiihotun todella kuvitellessani, miten hän hieroo rintojani, käteni hänen häpykummullaan!! Imen hänen rintojaan ja työnnän sormea hellästi hänen pimppaan!! Löydän kostean reiän, jonka mettä hieron hänen klitorikseensa.

Vierailija
8/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kaupassa koskettaa vieraan naiset rintoo tai peppua? Ja saako sivelä pimpaa päältä?

Itse olen erittäin seksuaalinen ja nautin suunnattomasti siitä, että vieras mies lähestyy minua joko koskettelemalla tai ehdottamalla seksiä. Toivottavaa tietenkin on, että ehdottaja olisi puhdas ja siisti, eikä päihtynyt.

Minusta hienovarainen rinnan tai pepun koskettaminen on pelkästään miellyttävä yllätys. (Josta en toki puolisolleni kertoisi.)

Vierailija
9/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N+N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen erittäin seksuaalinen ja nautin suunnattomasti siitä, että vieras mies lähestyy minua joko koskettelemalla tai ehdottamalla seksiä. Toivottavaa tietenkin on, että ehdottaja olisi puhdas ja siisti, eikä päihtynyt.

Minusta hienovarainen rinnan tai pepun koskettaminen on pelkästään miellyttävä yllätys. (Josta en toki puolisolleni kertoisi.)

Tykkäisitkös jos hellästi painautuisin takaapäin vasten sinua niin, että tuntisit hieman seisokissa olevan kaluni vasten pyllyäsi vaatteiden läpi. Samalla saattaisin vienosti kosketella rintojasi ja suukotella niskaasi? Jossain ison kaupan syvennyksessä, ettei muut näkisi? ;)

Vierailija
10/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa! Minulla vastaa tilanne, mutta miehen kanssa. Kaverin kanssa tulee ryypiskeltyä ja silloin tällöin homoeroottisia vitsejä heiteltyä. Kerran siinä sitten vitsailtiin, kun saunasta tultiin. Oltiin sopivasti kaljoista ja parista paukusta hiprakassa ja otin sitten äkkiä kaverin kalun suuhun ja hyväilin sitä kielellä. Kaveri huokaisi kertoen samalla kuinka hyvää tekee ja kalu jäykistyi äkkiä kivikovaksi. Eikä mennytkään pitkää aikaa, kun sain suuhuni 4-5 kunnon ruiskausta lämmintä spermaa. En nielaissut sitä, vaan annoin valua suusta karvojen joukkoon. Sitten mentiin pesulle ja sain sitten vastapalveluksen, mut ne nielastiin.

Vierailija
11/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos vaan sanallisesti kysyisit, että haluaisit häneltä hellyyttä? "Kuule, mä haluaisin koskettaa sinua." Siitä eteenpäin menee sitten luonnostaan puu ja tikanpoika -menetelmällä. Jos olet arvioinut väärin, toisella osapuolella on mahdollisuus sanoa kunnioittavasti, että ei kuule kiinnosta. Ja se sitten siitä. Suoraa kiinnikäymistä en suosittele.

Vierailija
12/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Yamal. Mene takaisin Afrika.

Sinä ennako luulo!

Vierailija
13/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät rasvaamaan selän, jos tarttuu toimeen ja tuntuu luontevalta niin pyydät lisää. Mieti hänen liukkaita käsiään sun rinnoillasi.

Vierailija
14/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 24 kirjoitti:

Aivan mahtavaa! Minulla vastaa tilanne, mutta miehen kanssa. Kaverin kanssa tulee ryypiskeltyä ja silloin tällöin homoeroottisia vitsejä heiteltyä. Kerran siinä sitten vitsailtiin, kun saunasta tultiin. Oltiin sopivasti kaljoista ja parista paukusta hiprakassa ja otin sitten äkkiä kaverin kalun suuhun ja hyväilin sitä kielellä. Kaveri huokaisi kertoen samalla kuinka hyvää tekee ja kalu jäykistyi äkkiä kivikovaksi. Eikä mennytkään pitkää aikaa, kun sain suuhuni 4-5 kunnon ruiskausta lämmintä spermaa. En nielaissut sitä, vaan annoin valua suusta karvojen joukkoon. Sitten mentiin pesulle ja sain sitten vastapalveluksen, mut ne nielastiin.

Hyvältä kuulostaa. Olis kiva puuhailla teidåän kahden kanssa kolmestaan vaikka mitä. Mies siis itsekin olen. ;)

Vierailija
15/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N+N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisitkös jos hellästi painautuisin takaapäin vasten sinua niin, että tuntisit hieman seisokissa olevan kaluni vasten pyllyäsi vaatteiden läpi. Samalla saattaisin vienosti kosketella rintojasi ja suukotella niskaasi? Jossain ison kaupan syvennyksessä, ettei muut näkisi? ;)

Ehdottomasti tykkäisin ja kiihottuisin!

Kunpa joskus tapahtuisi kuvailemallasi tavalla.

Todennäköisesti keinuttaisin pyöreää peppuani etumustasi vasten!!

Ja saattaisin kädelläni hieraista kaluasi housujesi läpi!

Vierailija
16/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 24 kirjoitti:

Miten upeasti teillä meni tuolloin kaikki!

Oletteko uusineet kuvion monta kertaa tuon jälkeen? Oletko niellyt hänen lastinsa myöhemmin? Onko hän hieronut eturauhastasi pepun kautta?

Vierailija
17/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Yamal. Mene takaisin Afrika.

Eiköhän tämä tyyppi ole ihan vaan Jorma 46 vee neitsyt Sotkamosta :)

Vierailija
18/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos vaan sanallisesti kysyisit, että haluaisit häneltä hellyyttä? "Kuule, mä haluaisin koskettaa sinua." Siitä eteenpäin menee sitten luonnostaan puu ja tikanpoika -menetelmällä. Jos olet arvioinut väärin, toisella osapuolella on mahdollisuus sanoa kunnioittavasti, että ei kuule kiinnosta. Ja se sitten siitä. Suoraa kiinnikäymistä en suosittele.

Olet oikeassa. On kohteliasta ja hyviä tapoja osoittaa, että kysyn ensin ennen kuin kosketan toisen intiimejä alueita luvatta.

Kysymisessä on sitä paitsi jotain viatonta ja herkkää!

Kunpa huomenna asiat loksahtaisivat nätisti omiin uomiinsa.

Vierailija
19/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N+N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N+N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti tykkäisin ja kiihottuisin!

Kunpa joskus tapahtuisi kuvailemallasi tavalla.

Todennäköisesti keinuttaisin pyöreää peppuani etumustasi vasten!!

Ja saattaisin kädelläni hieraista kaluasi housujesi läpi!

Uuh kuulostatpa innokkaalta. Minun pitää ehkä kohta oikeasti runkata ja ajatella tuota tilannetta... En kyllä tosin saattaisi kauhean pitkään kestää jos hieroisin pyllyäsi minua vasten, vaan meidän pitäis ehkä siirtyä erittäin nopeasti jonnekin komeroon. Sitten saisitkin kalua takaapäin ihanaan pilluusi kunnes voihkisit nautinnosta ja kuulisit sen ihanan lätinän kun panisin sinua oikein kunnolla....

Vierailija
20/49 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät rasvaamaan selän, jos tarttuu toimeen ja tuntuu luontevalta niin pyydät lisää. Mieti hänen liukkaita käsiään sun rinnoillasi.

Tämäkin on erinomainen ajatus! Kiitos! Ei ollut tullut edes mieleen. Otan jotain hyvää kosteusvoidetta huomenna mukaan!

Todellakin... Hänen tutkivat sormensa isoilla, raskailla rinnoillani kosteusvoidetta hieromassa. Minäkin voisin kysyä, haluaako hän, että levitän hänen iholleen voidetta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän