paniikkihäiriö, opiskelu, ahdistus!
Aloitin opiskelut viime viikolla,kyseessä on unelmieni ala. Aikaisemmat opiskelut ovat jääneet kesken paniikkihäiriöni takia. Nyt kuitenkin kun sain opiskelupaikan alalta johon luulin etten koskaan pääsisi päätin että tämän koulun käyn lopppuun.
Noh huonostihan tässä taas kävi, jaksoin 3 päivää olla koulussa ja loppuviikosta ahdistus oli jo niin suuri että en mennyt tunneille. Nyt pitäisi huomenna taas mennä kouluun ja ahdistus on niin suuri! Myöskin häpeän jo sitä etten suoriutunut edes ekasta viikosta :( mitä ihmettä oikeen teen? tekisi mieli vaan mennä peiton alle itkemään.
Onko muita jotka sairastaa paniikkihäiriötä ja ovat suoriutuneet opiskeluista?
Kommentit (24)
Mulla ei oo paniikkihäiriötä mutta silti vähän ahdistaa kun nyt aloitin yliopistossa opiskelun ja tuntuu että pitäisi olla sosiaalisempi kuin aikaisemmin. Mulle on määrätty paniikkihäiriölääkettä ja syön 2 tablettia/pilleriä päivittäin vaikka mulle ei olekaan diagnosoitu varsinaisesti paniikkihäiriötä. Silti tuntuu että pitäisi uskaltaa puhua enemmän vaikka sanaa ei saa suusta. Näin on ollut monen monta kertaa mulla ennenkin. Mulla on Aspergerin oireyhtymä.
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Tarpeeks vaan mömmöjä niin kyllä se siitä...