Vierailija

Olen seurustellut pari vuotta miehen kanssa jonka kanssa suhde ei kuitenkaan etene tapailua pidemmälle. Emme vietä edes öitä yhdessä- todella harvoin. Olen sanonut etten jaksa enää ja ollut lähtemässä suhteesta mutta mies ei tunnu päästävän menemään. Vakuuttaa rakastavansa ja pyytää minua olemaan kärsivällinen. Miksi? Mistä tässä on kysymys? Ja ei, hän ei suunnittele kosintaa. On ilmaissut selvästi ettei naimisiin meno tai yhteenmuutto kiinnosta.

Sivut

Kommentit (36)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei minunkaan mieheni "päästä" minua ihan helpolla menemään, vaikka vihaisena olen todella VIHAINEN ja vihaan kaikkea ja häntä myös. Kuitenkin tiedostan meneväni suuttumuksen vallassa hieman muihin maailmoihin ja on ihan hyvä, että toisella on järkeä päässä siinä tilanteessa. En ole väkivaltainen, ennen kuin saan syytöksiä siitä. Olin joskus aikoinaan vuosia sitten, en enää.

Pitikö tässä nyt sitten vastata johonkin? En tiedä, ehkä se on rakkautta tai sitten ei tai en tiedä.

Vierailija

Tämä ei ole vain riitojen aikana esille otettua kiukuttelua.. Vaan yleisesti. Hänen teoistaan & sanoistaan voi saada selvän kuvan ettei hän ole kanssani ihan niin vakavissaan. Lähipiirinikin tietää sen. Tai näyttää siltä enkä ole edes viitsinyt kertoa että naimisiin meno kanssani on miehelle big nou nou ja kalenterissa kaikki on minua tärkeämpää. Onko miehellä toipuminen edellisestä erosta kesken vai pelaako hän aikaa vai koittaako huvikseen onneaan vai rakastaako oikeasti?

Ap

Vierailija

No ei tuollainen kyllä mihinkään etene... mulla on ollut hitaasti edistyvä suhde, mutta kyllä me ollaan silti heti alusta lähtien vietetty öitä yhdessä ja suunniteltu lähitulevaisuutta. Pidemmän tähtäimen suunnitelmat, mun lapsien tapaaminen ja rakkaudentunnustukset jne. oli ne, joissa mentiin hi-taas-ti. Silti mies koko ajan antoi teoillaan ymmärtää, että haluaa olla mun kanssa _nyt_, priorisoi kyllä mut muiden juttujen edelle jne. Oli vain hänelle tosi vaikea pitkän sinkkujakson jälkeen ottaa ketään mukaan elämäänsä ihan satasella. Oli myös pettynyt aiemmissa suhteissa, joten oli tunteissaan varovainen.

Nyt 2,5 vuoden kohdalla ollaan jo hyvin stabiili pariskunta ja tulevaisuuttakin nyt suunnitellaan.

Vierailija

Mikähän miehellä voi olla syynä olla kanssani tämmöisessä suhteessa? En usko että seksikään. Onko vain omistamista..? Vähän kuin ostaisi mökin jota ei kuitenkaan paljoa käytä?

Ap

Vierailija

Olet vaan tarpeiden tyydyttäjä, et muuta. mies puhuu rakastavansa ym. jotta pysyt saatavilla, se vetoaa naisiin. Ilmeisesti ei edes halua varsinaista parisuhdetta, on tyytyväinen elämäänsä kun saa kassit tyhjennettyä sillon kun huvittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikähän miehellä voi olla syynä olla kanssani tämmöisessä suhteessa? En usko että seksikään. Onko vain omistamista..? Vähän kuin ostaisi mökin jota ei kuitenkaan paljoa käytä?

Ap

Sä olet tarvittaessa saatavilla. Seksiin, läheisyyteen, seuraksi. Et kuitenkaan oikeasti kelpaa loppuelämän kumppaniksi. Jos löytää paremman, vaihtaa.

Vierailija

Tätä olen juurikin miettinyt. Kunhan hänen tarpeensa tulevat tyydytetyiksi. Ja koska todella rakastan häntä, hän tietää sen ja nauttii saamastaan rakkaudesta ja huomiosta kuitenkaan "joutumatta" antamaan rakkautta minulle takaisin. En vain aina voi käsittää mitä ihmisten päässä liikkuu.. Surullista.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä luulen, että osuit kommentillasi naualan kantaan.

Lisäksi miehen ikä on jo 40-v! Jos tuohon ikään ei ole oppinut tasa-arvoisen ja normaalin parisuhteen sääntöjä, niin hyvin outo tyyppi on kyseessä. Joko vikaa luonteessa tai sitten ei ole herralla puhtaat jauhot pussissa sun suhteesi.

Sinuna  sanoisin aivan suoraan miehelle, että raja on tässä. Et suostu jatkamaan ilman että kykenee selittämään aikeensa ja toimintansa syitä ja aloittamaan suhteen avoimelta ja rehelliseltä pohjalta. Sanot suoraan, ettet halua olla tuollaisessa suhteessa.

Luulen, että mies ei silti pysty/halua selittää mitään vaan yrittää hämätä taas että jäisit yhteen. Jos niin menee, sitten pistät vaan poikki lopullisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tätä olen juurikin miettinyt. Kunhan hänen tarpeensa tulevat tyydytetyiksi. Ja koska todella rakastan häntä, hän tietää sen ja nauttii saamastaan rakkaudesta ja huomiosta kuitenkaan "joutumatta" antamaan rakkautta minulle takaisin. En vain aina voi käsittää mitä ihmisten päässä liikkuu.. Surullista.

Ap

...koska todella rakastan häntä...

Miten naiset aina niin rakastaa miestä joka ei ole sen arvoinen? Mietipä ja määrittele rakastaminen.

Vierailija

Miksi mies ei voi sitten antaa mennä? Toivotella hyvää jatkoa.. Mitä menettää? Vai onko tämmöinen suhde juurikin niin ideaali miehelle että harvoin löytää naista joka suostuu edes tämmöiseen? :D

Ap

Vierailija

Jos vihellän pelin poikki niin onko vähän sama asia kun ottaa lapselta lelun pois? Kun olen huomannut että aina kun olen lähdössä kiinnostaa sen pari päivää enemmän ja sitten taas palataan samaan vanhaan rytmiin......

Vierailija

On hyvin vaikea "jättää" toista kun toinen pitää hampain ja kynsin kiinni mutta sitten kuitenkin saan kuulla että naimisiin ei olla menossa eikä mitään muutakaan tekemässä ja kuinka kaikki muut hommat menevät aikataulussa edelleni ja hän tulee käymään illalla klo 21 pikaisesti koska huomenna sitä ja tätä jne. Sitten kun ehdotan että jospa annetaan vaan olla että mitäpä tässä seurustelemaan niin ei sovi, ei voi ymmärtää miksi eroamme kun kerta rakastamme toisiamme. Mitä tämmöinen on? Itserakkautta?

Miehen mielestä suhde on juuri sopiva aikuisen ihmisten suhde: tapailua, läheisyyttä, seksiä ja yhteistä kivaa ilman yhdessä asumisen ärsyttäviä puolia. Moni haluaa 40+ ikäisenä juuri tuota. Ja kun suhde on hänen mielestään hyvä, tietenkin hän haluaa pitää siitä kiinni. Kyllä sinäkin yrittäisit pitää kiinni suhteesta, joka vastaa tarpeisiisi. Mikä tässä nyt oli se selittämistä vaativa osa?

ihmissuhdeasiantuntija

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet vaan tarpeiden tyydyttäjä, et muuta. mies puhuu rakastavansa ym. jotta pysyt saatavilla, se vetoaa naisiin. Ilmeisesti ei edes halua varsinaista parisuhdetta, on tyytyväinen elämäänsä kun saa kassit tyhjennettyä sillon kun huvittaa.

Komppaan täysillä tätä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei voi sitten antaa mennä? Toivotella hyvää jatkoa.. Mitä menettää? Vai onko tämmöinen suhde juurikin niin ideaali miehelle että harvoin löytää naista joka suostuu edes tämmöiseen? :D

Ap

Ei voi antaa mennä? Väkisinkö sua siellä pitää, käsiraudoissa vai lukkojen takana?

Mikset vaan mene? Pitääkö sun kysyä lupaa saada jättää mies?
Saatko käydä vapaasti pissalla vai onko siihen lupamenettely?

Vierailija

Jätkä käy panemassa iltaisin ja löhtee samantien.
Mimmi on niiiin rakastunut.

Mies ei anna mennä, voivoi ja niisk.

Halooooooo?????
Sä olet pano. Pito oikeastaan, eli pitkäaikainen hoito.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On hyvin vaikea "jättää" toista kun toinen pitää hampain ja kynsin kiinni mutta sitten kuitenkin saan kuulla että naimisiin ei olla menossa eikä mitään muutakaan tekemässä ja kuinka kaikki muut hommat menevät aikataulussa edelleni ja hän tulee käymään illalla klo 21 pikaisesti koska huomenna sitä ja tätä jne. Sitten kun ehdotan että jospa annetaan vaan olla että mitäpä tässä seurustelemaan niin ei sovi, ei voi ymmärtää miksi eroamme kun kerta rakastamme toisiamme. Mitä tämmöinen on? Itserakkautta?

Jos miehellä olis olisi koira, sekin saisi enemmän huomiota häneltä kuin sinä. Sitten ukko kehtaa vielä puhua "rakkaudesta", just. Tuon voi äkkiä kääntää toisinpäin  kysymällä, että "ai rakastat mua? No miksi et halua viettää aikaa mun kanssa etkä ottaa mua huomioon etkä kohtele minua kuten rakastavat kohtelevat?" Siihen onkin ukon hyvä sitten vastailla kiertelmättä.

Mies vaikuttaa kypsymättömältä ja itsekeskeiseltä. Millaisia ovat miehen aikaisemmat suhteet? Lähtivätkö muutkin naiset kälppimään kun kyllästyivät olemaan nukke, jonka mies ottaa esiin leikkiäkseen sillä, silloin kun hänelle sopii eikä muutakaan parempaa ole sillä hetkellä?

Vierailija

Me saamme kaikki sellaista kohtelua kun ansaitsemme.
Tämä ap kynnysmatto on jo pari viotta antanut köyttää itseään panopuuna.

Onko ap ansainnut parempaa? Vaihtakoon parempaan sitten, eiks niin? Tuo mies kohtelee just niin hyvin kun riittää. Aika vähä taitaa aplle riittää.

Miksei mies anna mennä? Miksei ap mene?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat