Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kyllä ällöttää kaupassa nähdä, kun suurin osa perheellisistä varsinkin, lappaa kassalle litratolkulla rasvatonta ,laktoositonta arkimaitoa/maitojuomaa, margariinia, kevytmakkaraa/metvurstia, sika-nautajauhelihaa, pinaattilettuja, hiivaleipää, pepsimaxia ja riisimuroja. Vanhemmat näyttävät kalpeilta ja ylipainoisilta ja lapset kiljuvat ja ovat ylivilkkaan oloisia. Miksi , miksi syötte teollista paskaa, ja odotatte, että tulee tarve diabetes - ja kolesterolilääkkeille??!

Kommentit (9)

Vierailija

En tiedä missä asut, mutta ainakaan mun lähikaupasta (HKI/Töölö) ei kukaan osta vain tuollaista tavaraa. Ehkä vähän kärjistetty..? Itse olen noista ostanut välillä Pepsi Maxia, mitään muuta ei listalta ruokavalioon kuulu. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos ällöttää nähdä niin älä katso. Varaa kassajonoon vaikka käsipeili mukaasi ja tuijottele sitä jonottaessasi niin epäilemättä näet jotakin täydellistä.

Vierailija

Olen samaa mieltä tuosta rasvattomasta maidosta, margariinista ja riisimuroista. Muutoin ostoksissa ei ole mitään vikaa, tavallisten ihmisten tavallisia ostoksia, tosin itse suosin metukan tilalla chorizoa kun se on niin paljon parempaa!

Vierailija

Olen ahkera ostoskorikyttääjä. Lähimmässä marketissa pinaatti on suosittua kaiketi hinnan takia, myös olutta ostetaan ja erilaisia vihanneksia ja hedelmiä. Naiset ostaa terveysruokia ja miehet enemmän perinneruokia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ällöttää nähdä niin älä katso. Varaa kassajonoon vaikka käsipeili mukaasi ja tuijottele sitä jonottaessasi niin epäilemättä näet jotakin täydellistä.

Tästä aloituksesta provosoituu nimenomaan ne ylipainoiset, julkista terveydenhuoltoa kuluttavat, teollista moskaa ostavat laiskimukset, jotka uskottelevat itselleen, ettei ruokavaliolla ole mitään osaa masennukseen, kilpirauhasongelmiin, väsymykseen,diabetekseen ja verenpaineeseen. Jatkakaa samaan malliin niin saadaan Suomi nousuun.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat