Menetin neitsyyteni 11 vuotta vanhemmalle miehelle
Kommentit (12)
Hyvä että ensimmäisellä kerralla oli kokeneempi mies joka toivottavasti tiesi mitä teki.
Vierailija kirjoitti:
Olin silloin 20-vuotias. Kysyttävää?
Oliko sinulla paineita menettää neitsyys,koska olit "vanha" neitsyt? Itse olin stressaantut kun tajusin,että olen 19v ja neitsyt,joten "hoidin asian pois päiväjärjestyksestä" eikä ollut hääppöinen kokemus.
Miksi haluat käsutellä tätä menneisyyden asiaa palstalla?
Jaa, minä olin juuri täyttämässä 16v. ja mies oli 22 vuotta vanhempi. Oltiin vuosia yhdessä, yksi lapsikin tehtiin, erottiin kun lapsi oli 5v.
Onko sulla jotain kysyttävää multa?
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalista hyväksikäyttöä, vielä ei ole liian myöhäistä tehdä rikosilmoitusta.
Perustele nyt edes vähän! Nainen 20, eli täysi-ikäinen, mies 31. "Menetin neitsyyteni" kertoo, että ap ja mies olivat molemmat suostuvaisia. Mikä rikosnimike, miten todistetaan? Kasva aikuiseksi!
Hävettääkö? Todella noloa, toimintaa. Keksisit parempaa tekemistä. Miksi kukaan haluaisi tollaselta idiootilta kysyä mitään
19-vuotiaana menetin neitsyyteni 12 vuotta vanhemmalle miehelle. Tapailtiin puoli vuotta ja jätin. Ei ollut häävi kokemus ja tiesin, että suhteesta ei tule mitään vakavaa.
Onko se neitsyys nyt sillä miehellä?
Tyhmä sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Onko se neitsyys nyt sillä miehellä?
Tyhmä sanonta.
Olen miettinyt joskus samaa,mutta mikä sitten olisi parempi tapa ilmaista,että ei ole enää neitsyt?
Vierailija kirjoitti:
Olin silloin 20-vuotias. Kysyttävää?
En kyllä ymmärrä mitä kysyttävää ja ihmeellistä tässä on. Moni 20-vuotias harrastaa seksiä noin kolmekymppisten miesten kanssa. Todennäköisesti järkevämpi valinta ensimmäiseksi petikumppaniksi, kuin nuori poika.
Minä pääsin neitsyydestäni 16-vuotiaana 1.5 vuotta nuoremman pojan kanssa. Ikinä en ole vanhempia miehiä katsonut sillä silmällä.
Seksuaalista hyväksikäyttöä, vielä ei ole liian myöhäistä tehdä rikosilmoitusta.