Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voisiko joku auttaa

05.03.2006 |

onko niin että tosiaan joutuu näin usein käydä vessassa?? menen nukkumaan niin ehkäpä noin 10-15 minuutin välein joudun nousta vessaan, kun tuntuu että vauva painaa virtsarakkoa. luulisi ettei sitä pissaakaan riitä, mutta aina sitä tulee. olen 32 viikolla raskaana. ja sitten rakkaat ihmiset kertokaa minulle miltä tuntuu, jos supistelee. keneltäkään en ole saanut mitään selvää vastausta. jotkut sanoo että aivan niinkuin kuukautiskipu. kiitoksia paljon etukäteen avusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla noi supparit on kans ollu vähän hakusessa mutta kysyin sairaalassa pe että mitkä mun oireista on supistuksia ja kätilö sanoi että kaikki. No mulla on ollu semmosta että hieman muka närästää ja maha kovettuu (kivuton), semmosta että menkat alkaa nyt ja polttaa vähän niinku menkkojen alkaessa (melko kivuton) ja sit sellasta et niinku vedettäs puukkoa selkään (kivulias). Lisäksi mulla ainakin kohtu tekee supistuksia jatkuvasti joita en edes tunne, tämä selvisi pe sairaalas ku otettiin käyrää. Ekaa kun odotan niin on vähän vaikea tietää mikä on mikäkin mutta pidän itse ohjenuorana että jos sattuu niin lujaa ja tiheästi etten voi olla tai jos tulee vuotoa niin synnärille yhteys.

Onnellista odotuksen loppuaikaa sinulle!

Annu

Vierailija
2/3 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans samaa vaivaa että kun yöllä herään niin saatan joutua käymään 10-15 min välein pissalla kun vauva painaa. Ja saattaapa tuota tapahtua päivälläkin. Joten en olisi huolissani, voit toki mainita neuvolassa ja siellähän pissa tarkistetaan joka kerta ettei ole mitään pöpöä joka lisäisi virtsaamisentarvetta. Mutta uskon et sullakin vauva vain painaa rakkoa.

=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli sama juttu! pissalla pitäis käydä niin usein--. ärsyttävää, mut ei voi mitään, kiva kuulla että samaa ongelmaa on muillaki ja että en oo yksin