Feelgood-sarjoja?
Eli kertokaas teidän feelgood-sarjat?
Itselläni on usein ahdistusta ja kun ahdistus käy kovaksi on hyvä laittaa joku hömppäsarja pyörimään ja siinä saa ajatukset hetkeksi muualle. Omat feelgood-sarjani ovat gilmore girls, hart of dixie, ja golden gilrs.
Kommentit (21)
Tarkoitatko golden girlsillä Tyttökultia? Mistä katsot sitä? Siinä on yks sarja, minkä tahtoisin nähdä alusta uudelleen.
Jane the Virgin on tällä hetkellä mun hyvän mielen sarja, tallennan sitä ja sit kun kaipaan kevennystä katson uudet jaksot.
Toivottavasti saat hyviä vinkkejä.
Glee
Modern Family
Parks & Rec
How I Met Your Mother
New Girl
My So-called Life
Girls
The Office
Once Upon A Time
New Sherlock
Downton Abbey
Gossip Girl
Serranon perhe
Mullakin on gilmore girls ja hart of dixie.
Niiden lisäksi charmed ja vanha sherlock, ei siis cumberbatch sherlock, vaan se vanha. Ja myös ne vanhimmat poirot jaksot.
Frendit
Frasier
Glee
Pretty little liars
Family guy
Simpsonit
n.8
Unohdin Charmed ja Sabrina teininoidan.
Tohtori tuli kaupunkiin, Ally McBeal, Lemmenlaiva, That 70s Show, Sydämen asialla, 7th Heaven, Kullannuppu (Blossom), The Big Bang Theory, Pasila, Kellarin kuningas, Seinfeld, Frasier, Jeeves & Wooster, Freaks & Geeks, Sinkkuelämää, Kyllä isä osaa, Mummo, Ruusun aika...sori nää ehdotukset on aika kivikautisia :D
Frendit, sinkkuelämää, greyn anatomia, täydelliset naiset, shameless..
Itselläni toimii etenkin frendit. Jokin siinä 90-luvun elämässä rentouttaa.
Anna Ystävämme
Tie Avonleaan
Villi pohjola
Muuten en seuraa mitään ruokaohjelmia tai kokkikilpailuja, mutta Masterchef Australia on todella laadukas ja juuri sellainen hyvänmielenohjelma. Ei sisällä kieroilua eikä ilkeilya, vaan kannustamista (olematta liian imelä). Kilpailijat, päätuomarikolmikko, mentori ja vierailevat tuomarit ovat sympaattisia ja huumorintajuisia.
Dirty Harry- ja Death Wish -leffat
Vierailija kirjoitti:
etsitkö sitcomia vai romanttisia draamasarjoja?
molempia. ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko golden girlsillä Tyttökultia? Mistä katsot sitä? Siinä on yks sarja, minkä tahtoisin nähdä alusta uudelleen.
Jane the Virgin on tällä hetkellä mun hyvän mielen sarja, tallennan sitä ja sit kun kaipaan kevennystä katson uudet jaksot.
Toivottavasti saat hyviä vinkkejä.
Juurikin tyttökullat, minulla on ne dvd:llä. Ekat 3 kautta on tekstitetty suomeksi, loput 4 kautta englanniksi. ap
Frendit ja Sinkkuelämää. Etenkin Frendit on minulle niin hirveän rakas sarja, saa aina hyvälle mielelle.
etsitkö sitcomia vai romanttisia draamasarjoja?