Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pakko avautua .. eiliselle suunniteltu "romanttinen kahdenkeskeinen aika" ja se, miten kaikki meni päin persettä .(

Vierailija
18.09.2016 |

oli sovittu, että pojat mummilaan ja me isännän kanssa syömään johonkin kivaan ravintolaan, veimme pojat mummilaan klo 12 ja tulimme sen jälkeen kotiin vaihtamaan vaatteita. no, äijäpä otti sitten ja nukahti! koetin hellästi herätellä että "joko mennään kulta, olis nälkä" ja vastaukseksi tuli " joo joo kohta!"

nälissäni, täydessä meikissä otin sitten auton ja menin kiinalaiseen syömään. olin jo lähes syönyt, kun äijä soittaa vihaisena että"missä sä olet , otit näköjään auton?" karjaisin että "SIELLÄ SYÖMÄSSÄ JUMALAUTA KUN HERRA EI VOINUT HERÄTÄ!" minkä jälkeen löi luurin korvaan. kun menin kotiin, veti olutta ja söi ranskalaisia olohuoneessa eikä puhunut mitään. soitin sitten äidilleni että voisivatko pojat olla mummilassa yötä, mikä onneksi sopi! aavistin nimittäin että nyt äijä vetää lärvit... niin tekikin, ja sammui lopulta nojatuoliin ! :(

tänä aamuna haki pojat sanomatta mitään, nyt istuu tuolla sohvalla kuin joku vitun toteemi....

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen kahdenkeskeinen aika ja kiinalainen ravintola puolen päivän aikaan ei vaan mitenkään sovi mielestäni yhteen.

Vierailija
82/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies sulla...

Ihana on ap itsekin. Oikein sopiva pari 😘

Miksi ihmeessä ei voinut vähän aikaa odotella ja syödä vaikka jonkun pienen välipalan pahimpaan nälkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkee erinomaisesti sen, että yhteinen aika=naisen sekunnilleen aikatauluttamaa aikaa, jossa miehen tehtävänä on vain totella, juosta mukana ja maksaa lysti.

No tuo nyt oli ap:n romanttinen hetki. Miehellä oli siinä vaan statistin osa.

Vierailija
84/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha! Hajoa parisuhdehelvettiisi ;D

Vierailija
85/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhia odotuksia herätti otsikko.

Odotin, että olisi kiihkeä kuvas peppuseksistä, mutta mitä vielä.

Vierailija
86/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ennen lähtöäsi enää herätellyt uudestaan?

Olisi varmaan ilta päättynyt paljon paremmissa tunnelmissa, jos mies olisi kaikessa rauhassa saanut väsyneenä nukkua vaikka tunnin päikkärit ennen syömään menoa. Parisuhteessa tulee tilanteita, jolloin pitää tehdä kompromisseja ja huomioida myös toinen osapuoli ja kokonaisuus ylipäätään.

Komppi tälle. Mitä ap oikein kuvitteli? Lähtee omin nokkineen menemään, ja ihmettelee, kun mies loukkaantui.

Ei kuulosta tuollainen avioliitto hyvältä alkuunkaan. Molemmilla olisi isoja oppimisen haasteita, ap:llakin.

Vierailija
87/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttinen kahdenkeskeinen aika ja kiinalainen ravintola puolen päivän aikaan ei vaan mitenkään sovi mielestäni yhteen.

Ehkä suunnitelma muuttui kun mies ja lompakko jäi kotiin.

Iltapäivänokoset ja vähän myöhemmin oikeaan ravintolaan olisi kuullostanut paljon kivemmalta.

Vierailija
88/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että oma akka tekee samoin koska olen loukannut häntä vaikeuttamalla hänen suunnitelmaansa. Mutta tuokin on parempi kuin se että olisi mennyt väsyneenä sinne ravintolaan ja pilannut sen päivän siellä olemalla väsynyt sekä apaattinen ja saanut ehkä osallistua julkiseen raivokohtaukseen.

Vierailija
89/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas  tullut vastauksia! :O

tarkennan nyt vielä, että pidin itseäni varta vasten nälässä koska mies puhui että mennään syömään heti kun pojat on viety ja vaatteet vaihdettu! olin klo 10 syönyt jugurtin ja voitte uskoa, miten maha kurni...

ja sitten toinen käy nukkumaan. kiitti vaan vitusti.

mutta joo, asia on puhuttu selväksi ja kaikki on  ok :)  meillä on molemmilla ollut stressiä esikoisen, joka on erityslapsi ,  takia ja miehellä lisäksi univelat.. sovittiin että seuraavalla kerralla tilataan pitsat, ei haittaa jos jompikumpi sattuu nukahtamaan!

Ap

Vierailija
90/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:llä kun olen lukenut näitä tarinoita olen huomannut seuraavaa:

Tarina muuttuu ajan kanssa ja aina aloittajan eduksi.

Hän yleensä lisäilee kohtia, jotka saavat itsensä parempaan asemaan.

Joten ei näitä voi ottaa todesta, koska niin usein osoittautuvat fiktioiksi. Toki voi heittäytyä tarinaan mukaan teemalla: "Näin olisi voinut tapahtua"

Vierailija
91/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpas  tullut vastauksia! :O

tarkennan nyt vielä, että pidin itseäni varta vasten nälässä koska mies puhui että mennään syömään heti kun pojat on viety ja vaatteet vaihdettu! olin klo 10 syönyt jugurtin ja voitte uskoa, miten maha kurni...

ja sitten toinen käy nukkumaan. kiitti vaan vitusti.

mutta joo, asia on puhuttu selväksi ja kaikki on  ok :)  meillä on molemmilla ollut stressiä esikoisen, joka on erityslapsi ,  takia ja miehellä lisäksi univelat.. sovittiin että seuraavalla kerralla tilataan pitsat, ei haittaa jos jompikumpi sattuu nukahtamaan!

Ap

Eli sinulla on oikeus käyttäytyä kuin ihmisperse, kun sinulla on nälkä?

Vierailija
92/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydessä meikissä menet kiinalaiseen :o

Vierailija
93/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa Snickersejä kaappiin, jotta vältätte tuon tapahtumaketjun ens kerralla.

Vierailija
94/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäs läksit!?

Vierailija
95/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen nauttinut paljon mieheni kanssa parisuhdeajasta kiinalisessa ravintolassa lounaalla. Se oli vuosien ajan isoin lapsivapaan muoto mitä pystyttiin järjestämään. Meillä kun useampi lapsi ja osalla sairauksia joiden takia ei haluttu esim iltaisin jättää mummon hoiviin kaikkia kerrallaan. Oli muuten luksusta olla tunti rauhassa syömässä kiinalaisessa lounasaikaan edes kerran kuukaudessa. Se että muiden mielestä se ei ole mitään niin ihan vinkkinä että kaikilla ei ole mahdollisuutta lapsivapaisiin illallisiin saati lapsivapaaseen vuorokauteen välttämättä edes joka vuosi...

Ja nykyäänkin nautin lounastreffeistä mieheni kanssa vaikka päästään jo illallisellekkin välillä kaksistaan kun lapset jo isompia.

Vierailija
96/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran harvoin itse saan lapsia hoitoon, että meno on suunniteltu etukäteen miehen kanssa hyvinkin tarkkaan. Kiinalaiseen lounaalle voi mennä lastenkin kanssa. 

Mut jos on elokuvaa, teatteria, taidenäyttelyä, illallista tai muuta tilaisuutta tiedossa niin sitten lapsille kaitsija. 

Tietenkin jos ukko juo kuin sieni jo ennen lähtöä niin kuka sellaista kestäisi ?

Vierailija
97/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ap:n puolella asiassa. Kun kerran on sovittu, että yritetään käyttää lyhyt aika parisuhteen hoitamiseen esim. ulkona syömällä, ja toinen vain nukkuu. Voi olla, että henkilökohtaisesti eniten häiritsee tuo nukkuminen, se kun tuntuu omalle puolisolle olevan maailman tärkeimpiä asioita.

Meillä on vietetty puolison pyynnöstä kahdenkeskistä aikaa teatterin/elokuvien, ravintolasyömisen jne. muodossa. Ongelma on, että tällainen ilta päättyy yhdeksän kertaa kymmenestä siihen, että kotiin palatessa minä istun yksin sohvalla odotellen keskustelua, läheisyyttä ja ehkä jopa hiipuneen seksielämän elvyttämistä. Valitettavasti puoliso onkin riisumisen ja iltapesun jälkeen vääntäytynyt vaivihkaa nukkumaan. Tilanne ei ole ollut parempi, vaikka ilta olisi päättynyt hotelliin. Kotona nukkuminen on sentään halvempaa...

Siinä minä sitten yömyöhään mietiskelen, että kelpaan näköjään vain seuraksi ulkona käymiseen, mutta minun kanssani ei tarvitse tehdä mitään mitä ei itse ole ajatellut, saatika että toiveitani parisuhteen ylläpitoon tarvitsisi toteuttaa millään tavalla. Aika pahalta se tuntuu olla jämäsijoilla lasten, työn, nukkumisen ja ties minkä jälkeen.

Vierailija
98/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi istut yksin sohvalla odottaen? Tee asialle jotain, älä odota.

Vierailija
99/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Kuulostaa todella paskalta suhteelta

Vierailija
100/131 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vitun totemi

Repesin en tiedä miks :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä