Mies vaivautui kun kerroin lääkärikäynnistä
Olen niin kyllästynyt monien miesten vaikeuksiin suhtautua normaaleihin asioihin. Esim exäni sanoi että pitää varoittaa ettei vahingossa yritä ehdottaa seksiä kuukautisten aikaan. Eipä hätää, mies ei halunnut seksiä koskaan. Yhdelle mainitsin että ajellut rintakarvat hassun tuntuiset (mäyräkoirafiilis). Vaivautui ja se siitä suhteen alusta. Viimeisin kokemus kun mies ehdotti treffeillä keilaamista. Sanoin etten nyt voi lähteä kun olen vähän kipeä ja kävin lääkärissä juuri äsken. Mies sitten alkaa kysellä onko jalka kipeä vai miksi keilaus ei käy. Sanoin että ei ole jalka että muusta syystä. Jatkoi kyselyä ja vastasin kuten asia olikin että virtsarakontulehdus joten mieluummin istuisin tällä kertaa. Siitäkö tyyppi vaivautui että ei kyllä olisi halunnut tietää.
Kaikki nämäkin olleet 30+ miehiä. En käsitä tuollaista. Kuinka noiden kanssa ikinä voisi puhua esim raskaudesta, synnytykseen turha edes ajatella tuollaisen pystyvän tulemaan mukaan.
Yksi mies oli ihana ja sanoikin että esim baarissa naiset saattaneet kokeilla/kehua Käsikarvoja. Pystyi puhumaan mistä vaan luontevasti. Nämä nuoremman polven edustajat olisivatkin sitten ihan solmussa moisesta. En halua joutua varomaan etten vaan järkytä miehen herkkää mieltä!!! Onko tämä tavallista vai olenko poiminut outoja miehiä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse dumppaat miehen rintakarvojen takia, ja sen takia että jotakuta sattuu oksettamaan alapäävisvasi?
Ok. Onnea etsintään.
En minä dumpannut vaan mies kun järkyttyi kuulemastaan eli että ajeltu vartalo karhean tuntuinen. Tämä oli kyseiselle tyypille liikaa.
Helvettiäkö menet laukomaan sitten idioottimaisuuksia? Karvoitus ei tainnut olla se syy, mistä mies päätteli että sinusta ei ole jatkoon?
Sopiiko mun kertoa myös deittinaisilleni ummetuksista ja alapääni nivustulehduksesta?
Otat tiedot ilolla vastaan, ihan normaaleja ruumiintoimintoja.
Jos ummetus tai nivustulehdus on relevantti asia siihen nähden mitä olette suunnittelemassa niin toki ne voi mainita. Ei kai sitä tarvitse yksityiskohtia kertoa. "Mulla on vähän taipumusta ummetukseen" tai "ei pysty kun mulla on nivusessa tulehdus". Ihan yhtä lailla kun mä voin sanoo/pitäis voida sanoo miehelle että sattuu vatsaan kun on menkat.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään alkaa kertomaan miehenä satunnaiselle naisdeitille jalkasilsoista, hilseestä tai nivustulehduksesta.
Ehkä aloittaja löytää jonkun menkka- ja eritepervon elämäänsä.
Ei kai nyt satunnaisdeitille, mutta jos tapaili ei ole enää niin satunnaista niin kyllähän asia kannattaa mainita jos tulee tilanne jossa sillä on merkitystä..
Tää palsta taas paljastaa ihmisskaalan kaikissa väreissään. Meitä on moneksi, ja aloittaja on jostain syystä onnistunut löytämään tyypit joiden kanssa ei käsitykset kohtaa. Hyvä jos se selviää heti alkuvaiheessa. Kun eii kumpikaan ole selvästi väärässä tai outo, kyseessä on vaan erilaisuus joka pitemmän päälle voi muodostua ylitsepääsemättömäksi ongelmaksi.
Toivottavasti löydät samanhenkisen ihmisen, jonka kanssa saat olla oma itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään alkaa kertomaan miehenä satunnaiselle naisdeitille jalkasilsoista, hilseestä tai nivustulehduksesta.
Ei kai nyt satunnaisdeitille, mutta jos tapaili ei ole enää niin satunnaista niin kyllähän asia kannattaa mainita jos tulee tilanne jossa sillä on merkitystä..
Kaikkia kuule kun ei kiinnosta sinun menkkaveriesi hierominen naamaansa.
Tätä et ymmärrä?