Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaivautui kun kerroin lääkärikäynnistä

Vierailija
18.09.2016 |

Olen niin kyllästynyt monien miesten vaikeuksiin suhtautua normaaleihin asioihin. Esim exäni sanoi että pitää varoittaa ettei vahingossa yritä ehdottaa seksiä kuukautisten aikaan. Eipä hätää, mies ei halunnut seksiä koskaan. Yhdelle mainitsin että ajellut rintakarvat hassun tuntuiset (mäyräkoirafiilis). Vaivautui ja se siitä suhteen alusta. Viimeisin kokemus kun mies ehdotti treffeillä keilaamista. Sanoin etten nyt voi lähteä kun olen vähän kipeä ja kävin lääkärissä juuri äsken. Mies sitten alkaa kysellä onko jalka kipeä vai miksi keilaus ei käy. Sanoin että ei ole jalka että muusta syystä. Jatkoi kyselyä ja vastasin kuten asia olikin että virtsarakontulehdus joten mieluummin istuisin tällä kertaa. Siitäkö tyyppi vaivautui että ei kyllä olisi halunnut tietää.

Kaikki nämäkin olleet 30+ miehiä. En käsitä tuollaista. Kuinka noiden kanssa ikinä voisi puhua esim raskaudesta, synnytykseen turha edes ajatella tuollaisen pystyvän tulemaan mukaan.

Yksi mies oli ihana ja sanoikin että esim baarissa naiset saattaneet kokeilla/kehua Käsikarvoja. Pystyi puhumaan mistä vaan luontevasti. Nämä nuoremman polven edustajat olisivatkin sitten ihan solmussa moisesta. En halua joutua varomaan etten vaan järkytä miehen herkkää mieltä!!! Onko tämä tavallista vai olenko poiminut outoja miehiä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet poiminut outoja miehiä. Tai sitten ulosantisi on tökeröä ja siksi miehet ahdistuu lähelläsi. Jompikumpi on outolintu.

Vierailija
2/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäyräkoirafiilis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mäyräkoirafiilis?

No sellainen tosi karkea ja pistelevä niin kuin karkakarvaisella mäyräkoiralla. Ei mitään sellaista johon haluaisi päänsä laittaa. Sänki ympäri vartaloa eikä vain kasvoissa.

Vierailija
4/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheutat kyllä "vaivautumista".

Vierailija
5/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sanaa intiimivaivat, niin eivät kyselee enempää. Mutta joo, on se kumma, kun miehet eivät voi luonnollisesti puhua mistään. Tämä koskee etenkin vanhempia miehiä, mutta näköjään siis kolmekymppisiä. Voisivatko äidit jutella pojilleen näistä avoimemmin jo pienestä pitäen, kiitos. Itselläni on tytyöjä ja ei mitään ongelmaa nyt, kun ovat vanhempia.

Vierailija
6/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet poiminut outoja miehiä. Tai sitten ulosantisi on tökeröä ja siksi miehet ahdistuu lähelläsi. Jompikumpi on outolintu.

Tietääkseni ulosantini ei ole mitään poikkeuksellisen tökeröä mutta jos miehelle on järkytys että naisella on kuukautiset / virtsarakontulehdus niin en pidä normaalina kypsänä miehenä. Ihmetyttää kun niin moni mies kiusaantuu luoja ties mistä. Tämä yksi vanhempi mies puhui aivan luontevasti kaikesta, eikä koskaan tarvinnut miettiä että tarvitseeko pelätä ettei menkat ole täysin loppu ja mieheen tarttuu vanhaa verta tms. Sen olen jo tietänyt että vaimon vakavaa sairautta miehet usein eivät kestä vaan häipyvät. Yllätys on ollut, että osalle jo pissatulehdus tai menkat ovat ns liikaa.

Vierailija
7/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä sanaa intiimivaivat, niin eivät kyselee enempää. Mutta joo, on se kumma, kun miehet eivät voi luonnollisesti puhua mistään. Tämä koskee etenkin vanhempia miehiä, mutta näköjään siis kolmekymppisiä. Voisivatko äidit jutella pojilleen näistä avoimemmin jo pienestä pitäen, kiitos. Itselläni on tytyöjä ja ei mitään ongelmaa nyt, kun ovat vanhempia.

Intiimivaivoihin jos vetoaa, miehet alkaa epäilemään heti seksitauteja...

Vierailija
8/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mäyräkoirafiilis?

No sellainen tosi karkea ja pistelevä niin kuin karkakarvaisella mäyräkoiralla. Ei mitään sellaista johon haluaisi päänsä laittaa. Sänki ympäri vartaloa eikä vain kasvoissa.

Ihan samalta naisten sänki tuntuu.

Vierailija
9/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin hyvien tuttujen kanssa vetoan aina selkään tms "helppoon" tekosyyhyn, mutta omalle miehelle tulee kyllä puhuttua asiat ihan niin kuin ne on. Olenkin aina sanonut, että jos mies haluaa elää heterossa parisuhteessa niin sitten vaan pitää hyväksyä ne tamponit kauppalistassa.

Vierailija
10/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitä "miehiä" olet tavannut..

M43

Vierailija
11/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osannut mieltää intiimivaivaksi mutta tuo olisi ollut hyvä. Minä toisaalta en halua miestä, jolle normaalit asiat noin vaikeita. Miehet joilla jo lapsia edellisen naisen kanssa puhuvat kyllä luontevammin kaikesta. Pahimpia ovat kokemattomat, lähes ikänsä sinkkuina olleet 30+ miehet. Oma kokemukseni että esim 45v mies jonka kanssa seurustelin oli täysin luonteva eikä ikinä vaivautunut mistään. Puhui seksistäkin luontevasti, nämä nuoret eivät uskalla edes ottaa kädestä. 30v ex avomieheni sanoikin ettei hän halua puhua seksistä. En käsitä.. Jotakin ihmeellistä estyneisyyttä monissa. Yksikin vältteli kädestä pitämistä kaksi kuukautta minkä jälkeen sai paljastettua että hänellä on syyllä eikä voi koskea kehenkään. Ap

Vierailija
12/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisinpäin, siis mies on aina puhunut luontevasti intiimivaivoista ja suolen toiminnasta ja minä olen (ollut) se häveliäämpi. Ollaan nelikymppisiä. - Sairastuin vakavasti nuorena, tavalla joka muutti ulkonäköä tilapäisesti ja jaksamista pysyvästi. Sama mies on pysynyt vierellä, ei ole sekään häirinnyt.

Vierailija
13/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo lapsellista miehiltä.

Mutta ehkä ei aivan alkuun kannata intiimiongelmista puhua. Jotenkin uskon, että kun ihminen on tutumpi niin tuollaiset asiat eivät aiheuta samanlaista reaktiota.

Vierailija
14/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua mitä "miehiä" olet tavannut..

M43

Kiitos. Voin siis edelleen toivoa tapaavani kumppanin, joka ei ahdistu että nainen voi saada tulehduksen tai että naisilla jopa on kuukautiset. En tietenkään ala sen tarkemmin asioita kuvailla. Puolison kanssa sitten odotan että voi jo tarkemminkin puhua asioista. Esim hedelmöityshoidoissa kun puhutaan vuodon määrästä väristä ym niin olisi se aika ikävää että mies istuisi käytävässä kun ei kestäisi kuunnella.

Vierailija
15/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni ulosantini ei ole mitään poikkeuksellisen tökeröä mutta jos miehelle on järkytys että naisella on kuukautiset / virtsarakontulehdus niin en pidä normaalina kypsänä miehenä. Ihmetyttää kun niin moni mies kiusaantuu luoja ties mistä. Tämä yksi vanhempi mies puhui aivan luontevasti kaikesta, eikä koskaan tarvinnut miettiä että tarvitseeko pelätä ettei menkat ole täysin loppu ja mieheen tarttuu vanhaa verta tms. Sen olen jo tietänyt että vaimon vakavaa sairautta miehet usein eivät kestä vaan häipyvät. Yllätys on ollut, että osalle jo pissatulehdus tai menkat ovat ns liikaa.

No sitten olet tavannut keskenkasvuisia. Mulla on kumppanit jo 17-vuotiaasta saakka ymmärtäny menkat ja tiipadaapat. Joidenkin kanssa keskustellut enemmänkin, kun seksuaalivalistuksessa ei jäänyt kuin poikien osuus päähän. Kaikki ovat ymmärtäneet kyseessä olevan normaalia ihmisen ruumiintoimintoa.

Vierailija
16/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse dumppaat miehen rintakarvojen takia, ja sen takia että jotakuta sattuu oksettamaan alapäävisvasi?

Ok. Onnea etsintään.

Vierailija
17/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaivaantui eli oli kiusaantunut. Vaivautua on viitsiä/joutua tekemään/nähdä vaivaa.

"Hän vaivaantui silminnähden aiheesta"

"En viitsinyt vaivautua paikalle"

Vierailija
18/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse dumppaat miehen rintakarvojen takia, ja sen takia että jotakuta sattuu oksettamaan alapäävisvasi?

Ok. Onnea etsintään.

En minä dumpannut vaan mies kun järkyttyi kuulemastaan eli että ajeltu vartalo karhean tuntuinen. Tämä oli kyseiselle tyypille liikaa.

Vierailija
19/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Onnea etsintään.

En minä dumpannut vaan mies kun järkyttyi kuulemastaan eli että ajeltu vartalo karhean tuntuinen. Tämä oli kyseiselle tyypille liikaa.

Helvettiäkö menet laukomaan sitten idioottimaisuuksia? Karvoitus ei tainnut olla se syy, mistä mies päätteli että sinusta ei ole jatkoon?

Sopiiko mun kertoa myös deittinaisilleni ummetuksista ja alapääni nivustulehduksesta?

Otat tiedot ilolla vastaan, ihan normaaleja ruumiintoimintoja.

Vierailija
20/25 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä melkoisia nyhvöjä. :D

Me nyt ollaan kyllä jo oltu miehen kans niin kauan yhdessä ettei mikään hetkauta ja ollaan 26-27vuotiaita, mutta silti olen pystynyt aina ilman mitään ongelmaa puhumaan menkoista ja pissatulehduksista. Ne kun on aika vakio vaivoja naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä