Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen nainen katuu nuoruuden seksikokemuksia.

Vierailija
18.09.2016 |

Varsinkin niitä ensimmäisiä seksikokemuksia. Jos nykyään seksi ahdistaa, se johtuu siitä. Tämä on fakta. Miksi siis aloittaa seksi aivan liian nuorena esim. 17-20-vuotiaana?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten kannattaisi hakeutua vanhempien herrasmiesten turvaan ensimmäisiä seksikokeilujaan varten. Kokeneempi hurmuri tietää mitä tehdä ja on isällisen varma otteissaan. Vain sillä tavoin voi nuori neito varmistua että matka naiseksi sujuu turvallisesti ja hellästi.

Hyi yäk, häivy lutkuttamaan munaa siitä, pervo. Kun et muuta saa.

Vierailija
42/48 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten seksuaalinen promiskuiteetti tekee heidän suhteistaan/avioliitoistaan todella onnettomia, toteaa tutkimus, koska naista ei ole luotu biologisista syistä, olemaan lukuisten eri miesten kanssa. Naisen lukuisille seksuaalisille partnereille ei ole mitään loogista syytä ja se tekee heidät äärimmäisen onnettomiksi http://www.dailymail.co.uk/news/article-2733220/Women-don-t-sleep-weddi…

No miksette te miehet sitten voi seurustella naisen kanssa ilman seksiä, ennen kuin nainen löytää sen oikean?

Olisi unelma löytää sellainen nainen joka ei ole pannut tyyliin joka toisen miehen kanssa mutta sellaisia on harvassa, siihen päälle kun pitäisi olla luonteeltaan ja ulkonäöltään miellyttävä, niin vaikeaksi menee...Älkääkä tulko sanomaan että pitää olla joku missin näköinen akateeminen, vaatimukseni eivät ole epärealistiset naisen suhteen, en kyllä mitään 135kg ja tyhmä kuin saapas naistakaan ottaisi vaikka olisi neitsyt, eli johonkin se raja on vedettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätänpä tämän tähän http://i.imgur.com/DnMjpl3.jpg

Vierailija
44/48 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten kannattaisi hakeutua vanhempien herrasmiesten turvaan ensimmäisiä seksikokeilujaan varten. Kokeneempi hurmuri tietää mitä tehdä ja on isällisen varma otteissaan. Vain sillä tavoin voi nuori neito varmistua että matka naiseksi sujuu turvallisesti ja hellästi.

Yökyökyök, tämä on just sellainen setämies, jonka kanssa harrastettu seksi kaduttaa sitten myöhemmin. "Isällisen varma" - hyi s**tana, tarvinneko tuota edes selittää.

Vierailija
45/48 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin 14-vuotiaana 27 vuotta sitten. Tuolloin 17-20-vuotiaana oli sinkkukausi, enkä harrastanut yhden illan juttuja ollenkaan. 21-vuotiaana sitten taas poikaystävä kehissä jonkun vuoden, jonka jälkeen muutaman vuoden sinkkuputki töiden ja opiskelujen takia.

Aina ollut aktiivinen ja normaali seksielämä. Kondomiehkäisy käytössä ja ennen uutta suhdetta molemmat käyty testeissä.

Vierailija
46/48 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kadun sitä, etten harrastanut vielä enemmän seksiä eri miesten kanssa.

N45

Vierailija
47/48 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin niitä ensimmäisiä seksikokemuksia. Jos nykyään seksi ahdistaa, se johtuu siitä. Tämä on fakta. Miksi siis aloittaa seksi aivan liian nuorena esim. 17-20-vuotiaana?

Miten niin nykyään???

Tiedätkö ap. ennen oltiin tuossa iässä jo useamman lapsen vanhempia ja naimisissa. Eikä ole mitenkään uusi ilmiö ja tuossa iässä ollaan jo aikuisia.

Vierailija
48/48 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

noinko se meneekin?  ja mä kun tunnen ainoastaan tapauksia, jotka katuvat etteivät harrastaneet enemmän seksiä vielä sillon kun oli vientiä. nyt kun on ylipainoa ja rupsahtanut ulkomuoto, niin kuivat kaudet venyvät yllättävän pitkiksi vaikka oltaisiin naimisissakin.

Muutamat esimerkit= yleinen totuus, tyypillistä mamman logiikkaa. On tutkimuksissakin todettu että naisten nuoruuden seksisuhteiden määrä korreloi suoraan heidän suhteidensa onnellisuuden kanssa eli mitä enemmän seksikumppaneita naisella on ollut, sitä onettomampia he ovat parisuhteissaan.

Sitten minä olen joku luonnonoikku. Vain yksi mies tässä elämässa tähän asti ollut. Olen nyt 55v ja 18v aloitettiin hommat miehen kanssa. En mitenkään onnellinen ole ja nyt tämän AV-palstan myötä olen tajunnut, että muilla on selvästi parempaa seksiä. Ja kaduttaa, etten testannut silloin muitakin. Miehellä kestää 20 sekunttia varvi ja se on siinä.  pari kertaa pyyhkäisee huolettomasti selkää ja se esileikki on siinä. Ois vaan pitäny nuorena katsoa eteensä ja kokeilla muitakin. No , onhan se elämä mennyt huononkin seksin kanssa, mutta kuitenkin....Mutta se nyt kuitenkin helpottaa, ettei minulla siis ole mitään kaduttavaakaan nuoruudesta ainakaan tämän aloituksen mukaan;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme