Jokainen nainen katuu nuoruuden seksikokemuksia.
Varsinkin niitä ensimmäisiä seksikokemuksia. Jos nykyään seksi ahdistaa, se johtuu siitä. Tämä on fakta. Miksi siis aloittaa seksi aivan liian nuorena esim. 17-20-vuotiaana?
Kommentit (48)
Ihan yleisellä tasolla: kun tekee jotakin, mitä tahansa, ensimmäisiä kertoja on yleensä tumpelo, seuraa noloutta ja katumusta. Nehän ovat vain luonnollisia seurauksia kokemattomuudesta (paino sanalla vain).
Herrajestas, kun on kyse niin monimuotoisesta ja -mutkaisesta asiasta kuin seksi, niin on täysin ilmiselvää, ettei eka kerrasta lähtien kaikki voi mennä kuin Strömsössä! "Kukaan ei ole seppä syntyissään", sanoo vanha kansa.
On ihan liian yksinkertainen tulkinta, että varhain seksin aloittaneet ovat onnettomia aikuisiän parisuhteissaan. Siis että vain lukioikäinen seksi aiheuttaa keski-iän onnettoman parisuhteen. Parisuhteet menevät päin prinkkalaa niin monista syistä, että on aika tyhmää eristää sille vain yksi syy.
Katumus on täysin turhaa, varsinkin jos huonoista kokemuksista ottaa opikseen.
En kadu, aloitin tosin 25-vuotiaana, mutta eikö mies siinä ennemmin saisi katua, kun on harrastanut seksiä siihen vastentahtoisesti suhtautuvan naisen kanssa? Vai siitäkö ap tää sun aloituksesi kumpuaakin?
"Katumuksensiirto". "Sinä kadut, en minä, sitä että panin sua vaikket halunnut".
Mies tietää, tai sille valkenee, kun se kasvaa, että "ai, vaikka mä niin halusinkin uittaa piliäni joka vitussa, niin nainen ois kaivannutkin minulta jotain ihan muuta. No, nyt sitä naista varmaan kaduttaa, että oli tälläisen paskakasan kanssa, kuin mä olin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noinko se meneekin? ja mä kun tunnen ainoastaan tapauksia, jotka katuvat etteivät harrastaneet enemmän seksiä vielä sillon kun oli vientiä. nyt kun on ylipainoa ja rupsahtanut ulkomuoto, niin kuivat kaudet venyvät yllättävän pitkiksi vaikka oltaisiin naimisissakin.
Muutamat esimerkit= yleinen totuus, tyypillistä mamman logiikkaa. On tutkimuksissakin todettu että naisten nuoruuden seksisuhteiden määrä korreloi suoraan heidän suhteidensa onnellisuuden kanssa eli mitä enemmän seksikumppaneita naisella on ollut, sitä onettomampia he ovat parisuhteissaan.
Saisko lähteen? Luulisi päinvastoin, että kun on oppinut taitavaksi seksissä, se tuo parisuhteeseen iloa kummallekin. Näin ainakin itse koen.
Mitä enemmän seksikokemuksia naisella, sitä helpommin eroaa huonosta miehestä. Onhan sitä tutkittukin, että neitsyinä naineet naiset pysyvät helpommin huonossakin parisuhteessa kuin seksuaalisesti itsevarmemmat.
Näillä kahdella ei varmaan ole sen enempää tekemistä keskenään, kuin sillä että jäätelön syönnin määrä lämmittää uimavedet.
Jos mies on huono, niin varmasti katuu.
Kadun. Harmittaa, kun meni hyvät vuodet hukkaan seksiä harrastamatta :(
Itse kyllä kadun. Etenkin kaikkia alle 19 v:nä hankittuja seksikokemuksia. Jotkut katuvat, toiset eivät. Joillain on varmaan kumppanivalinnat menneet ihan nappiin ja heitä on kohdeltu hyvin, joten mitä sellaista katumaan? Itse en ollut yhtä onnekas, joten kadun. Mutta olen kyllä päässyt asioiden yli niin, ettei juuri tule noita mietittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noinko se meneekin? ja mä kun tunnen ainoastaan tapauksia, jotka katuvat etteivät harrastaneet enemmän seksiä vielä sillon kun oli vientiä. nyt kun on ylipainoa ja rupsahtanut ulkomuoto, niin kuivat kaudet venyvät yllättävän pitkiksi vaikka oltaisiin naimisissakin.
Muutamat esimerkit= yleinen totuus, tyypillistä mamman logiikkaa. On tutkimuksissakin todettu että naisten nuoruuden seksisuhteiden määrä korreloi suoraan heidän suhteidensa onnellisuuden kanssa eli mitä enemmän seksikumppaneita naisella on ollut, sitä onettomampia he ovat parisuhteissaan.
Saisko lähteen? Luulisi päinvastoin, että kun on oppinut taitavaksi seksissä, se tuo parisuhteeseen iloa kummallekin. Näin ainakin itse koen.
Mitä enemmän seksikokemuksia naisella, sitä helpommin eroaa huonosta miehestä. Onhan sitä tutkittukin, että neitsyinä naineet naiset pysyvät helpommin huonossakin parisuhteessa kuin seksuaalisesti itsevarmemmat.
Aivan jokaisen tulisi erota huonosta puolisosta, miksi kenenkään pitäisi roikkua huonossa suhteessa?
Totta. Kadun, että niitä ei ollut enempää.
Naisten seksuaalinen promiskuiteetti tekee heidän suhteistaan/avioliitoistaan todella onnettomia, toteaa tutkimus, koska naista ei ole luotu biologisista syistä, olemaan lukuisten eri miesten kanssa. Naisen lukuisille seksuaalisille partnereille ei ole mitään loogista syytä ja se tekee heidät äärimmäisen onnettomiksi http://www.dailymail.co.uk/news/article-2733220/Women-don-t-sleep-weddi…
En kadu. Jokaien seksikumppanini on ollut minulle tärkeä. Sillä ei ole väliä, ettei suhde jatkunut, mutta silloin välitin henkilöstä niin kovin, että halusin seksiä hänen kanssaan.
Seksi on sitä paitsi mukavaa. Mitä pahaa, jos vain huolehtii ehkäisystä?
Sorry ladies, seksipartnerien määrä korreloi naisilla suoraan heidän avioliittonsa onnellisuuden kanssa http://www.dailymail.co.uk/news/article-2733220/Women-don-t-sleep-weddi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan jokaisen tulisi erota huonosta puolisosta, miksi kenenkään pitäisi roikkua huonossa suhteessa?
Miksi uskotte, että seksikumppanien vähäisyys vaikuttaa huonon miehen jättämiseen? :D
Vierailija kirjoitti:
En kadu. Jokaien seksikumppanini on ollut minulle tärkeä. Sillä ei ole väliä, ettei suhde jatkunut, mutta silloin välitin henkilöstä niin kovin, että halusin seksiä hänen kanssaan.
Seksi on sitä paitsi mukavaa. Mitä pahaa, jos vain huolehtii ehkäisystä?
Millälailla ehkäisy tähän liittyy? Seksi on likaista ja moraalitonta aivan muista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten seksuaalinen promiskuiteetti tekee heidän suhteistaan/avioliitoistaan todella onnettomia, toteaa tutkimus, koska naista ei ole luotu biologisista syistä, olemaan lukuisten eri miesten kanssa. Naisen lukuisille seksuaalisille partnereille ei ole mitään loogista syytä ja se tekee heidät äärimmäisen onnettomiksi http://www.dailymail.co.uk/news/article-2733220/Women-don-t-sleep-weddi…
No miksette te miehet sitten voi seurustella naisen kanssa ilman seksiä, ennen kuin nainen löytää sen oikean?
Noh. Kyllä mua ainakin kaduttaa aika monikin yhden illan juttu, nyt olen 27-vuotias ja on kyllä paljon seksisekoiluja mitkä haluaisin unohtaa... ja esim. Miehiä joihin en oikeasti koskisi selvinpäin pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sorry ladies, seksipartnerien määrä korreloi naisilla suoraan heidän avioliittonsa onnellisuuden kanssa http://www.dailymail.co.uk/news/article-2733220/Women-don-t-sleep-weddi…
The Daily Mail? Oikeasti?
Onko linkkiä alkuperäiseen tutkimukseen?
Mun kohdalla pitää kyllä paikkansa, oikeastaan lähes kaikki yhdenillansuhteet ja monet muutkin suhteet olis saanut jäädä kokematta. Vain muutamaa suhdetta muistelen lämmöllä.
Nuorten naisten kannattaisi hakeutua vanhempien herrasmiesten turvaan ensimmäisiä seksikokeilujaan varten. Kokeneempi hurmuri tietää mitä tehdä ja on isällisen varma otteissaan. Vain sillä tavoin voi nuori neito varmistua että matka naiseksi sujuu turvallisesti ja hellästi.
Enemmän seksikumppaneita nuorena = onnettomampi parisuhteessaan, kirjoitti edellinen. Tämä olikin sitten ihan päinvastoin :)