Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ollut 6vuotta eläkkeellä. makaan suurimman osan päivästä.

Vierailija
18.09.2016 |

Kun oon niin väsynyt ja uupunut. Olen 38-v.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet juuri näitä isänmaamme toivoja, jotka nostavat Suomen uuteen uljaaseen nousuun. Kalja kuitenkin maistuu, eikö totta? Jaksatko hakea sitä itse, vai tuoko äitisi samalla kun tekee ruokaostoksesi omasta pienestä eläkkeestään?

Vierailija
22/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34 vuotta tehnyt töitä olematta päivääkään työttömänä, on se hyvä että meitäkin on, niin voitte te reilu 3 kymppiset "lepäillä" eläkkeellänne.

En mä voinu ite määrätä sairastunko vai en. Jos olisin saanut valita en olis halunnut tätä sairautta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muuten jaksoit tänne kirjoittaa ja vielä vastaillakin?

Vierailija
24/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit esim. 70-vuotias ,niin ymmärtäisihän tuon helpommin,mutta että jo sinun iässäsi väsyttää noin paljon... Suosittelisin kyllä  ,että varaisit ajan ja  kävisit lääkärissä selvityttämässä oman fyysisen  terveydentilasi oikein kunnolla.

Tuo voi olla nimittäin oire jostain pahemmastakin.

Nii-in... ties vaikka olisi niin vakava vaiva, että vie sairaseläkkeelle... Torspo.

Vierailija
25/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet juuri näitä isänmaamme toivoja, jotka nostavat Suomen uuteen uljaaseen nousuun. Kalja kuitenkin maistuu, eikö totta? Jaksatko hakea sitä itse, vai tuoko äitisi samalla kun tekee ruokaostoksesi omasta pienestä eläkkeestään?

Ei kyllä maistu alkoholi ollenkaan. Ei kiinnosta juoda muuta kuin vettä. Ja ruokaostokset teen ihan omasta pienestä eläkkeestäni. Ap

Vierailija
26/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit esim. 70-vuotias ,niin ymmärtäisihän tuon helpommin,mutta että jo sinun iässäsi väsyttää noin paljon... Suosittelisin kyllä  ,että varaisit ajan ja  kävisit lääkärissä selvityttämässä oman fyysisen  terveydentilasi oikein kunnolla.

Nii-in... ties vaikka olisi niin vakava vaiva, että vie sairaseläkkeelle... Torspo.

Tarkoitin kyllä,että voihan sitä  ehkä masennuksestakin päästä eläkkeelle,mutta nyt voi olla jo jotain fyysisestikin vinossa.

Vierailija
27/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä levähdellessä sama kirjoittaa ja aikaa kuluttaa. Ap

Vierailija
28/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liikuntaharrastuksen aloitus? Olen lukenut, että joillain se pahentaa masennusta, mutta yleensä auttaa masennukseen.

Minä en ole masentunut, mutta usein uupunut ja stressaantunut. Heti, jos jää liikunta vähemmälle, olo pahenee. Kun vaan repii itsendä zumbatunnille tai jumpparääkkiin, tulen pirteänä kotiin.

Lepääminen ei välttämättä auta ap:n uupumukseen.

Vierailija
29/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

34 vuotta tehnyt töitä olematta päivääkään työttömänä, on se hyvä että meitäkin on, niin voitte te reilu 3 kymppiset "lepäillä" eläkkeellänne.

Tunnetko noin tarkkaan ap:n potilashistorian ? Mistä tiedät minkä takia hän on eläkkeellä. Kyllä siihen joku syy täytyy olla.Työsi ainakaan eivät kuulu tähän mitenkään.

Missä minä olen väittänyt tuntevani ap:n potilashistorian? Missä minä olen väittänyt tietäväni, minkä takia hän on eläkkeellä? Tottakai siihen täytyy joku syy olla, jos joku on eläkkeellä. Työni todellakin kuuluu siihen, että Suomessa voi joku jäädä sairaseläkkeelle. Mistä meinaat, että sairaseläkkeet maksettaisiin, ellei työssäkäyvien vero-euroista? Koitappas kertoa se meille, itse en kyllä keksi, vaikka kuinka yritän.

Vierailija
30/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematta taustoja älä syyllistä aloittajaa..

Vierailija
31/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä levähdellessä sama kirjoittaa ja aikaa kuluttaa. Ap

Muista kirjoittaa hitaasti ja vain vähän kerralla, ettet uuvu.

Vierailija
32/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin kyllä,että voihan sitä  ehkä masennuksestakin päästä eläkkeelle,mutta nyt voi olla jo jotain fyysisestikin vinossa.

Masennuksen pahenemis vaiheeseen kuuluu mulla ainakin todella kova väsymys. Ap

Vierailija
33/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet etuoikeutettu, kun et ole joutunut ikinä työttömäksi ja olet ilmeisesti tervekin. Ole tästä kiitollinen ja koeta ymmärtää, että kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.

T. Itsekin terve ja työelämässä, joskin ikuisesti pätkätöissä

Vierailija
34/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on noidankehässä. Makoilu rapauttaa kunnon ja väsyttää lisää. Ei varmasti syö riittävän monipuolisesti hivenaineita ja vitamiineja eikä saa raitista ilmaa, ellei makaa riippumatossa.

Paha tuosta on nousta, jos taistelutahto puuttuu. Minulla ollut kaksi makuulle vetävää masennusta, mutta alitajunta on silloinkin odottanut hetkeä, jolloin pääsee liikkeelle.

Vierailija
35/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten liikuntaharrastuksen aloitus? Olen lukenut, että joillain se pahentaa masennusta, mutta yleensä auttaa masennukseen.

Minä en ole masentunut, mutta usein uupunut ja stressaantunut. Heti, jos jää liikunta vähemmälle, olo pahenee. Kun vaan repii itsendä zumbatunnille tai jumpparääkkiin, tulen pirteänä kotiin.

Lepääminen ei välttämättä auta ap:n uupumukseen.

Lenkillä käyn monta kertaa viikossa. Ap

Vierailija
36/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Noh noh.  Ei tarvi katkera olla, mikäli itse olet halunnut käydä töissä.  Olethan saanut elämääsi sisältöä tuon kautta ja aikasi kulumaan.

Ajat ovat muuttuneet. Nykyisin ei kaikki ajattele että työ on se prioriteetti yksi tässä ainoassa elämässämme, mikä kaikilla vain on.   Elämästä on joidenkin mielestä lupa myös nauttia... ja tarvittaessa, sekä tilanteen tarjoutuessa liikkua parempien ja helpompien elinolosuhteiden luokse.  Globaalisti.

.

Vierailija
37/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aiheuttaa masennuksen?

Vierailija
38/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on noidankehässä. Makoilu rapauttaa kunnon ja väsyttää lisää. Ei varmasti syö riittävän monipuolisesti hivenaineita ja vitamiineja eikä saa raitista ilmaa, ellei makaa riippumatossa.

Paha tuosta on nousta, jos taistelutahto puuttuu. Minulla ollut kaksi makuulle vetävää masennusta, mutta alitajunta on silloinkin odottanut hetkeä, jolloin pääsee liikkeelle.

Käyn lenkillä monet kerrat viikossa. Ja työtoiminnassa arkena. Ap

Vierailija
39/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä aiheuttaa masennuksen?

Lapsuuden traumat ja perimä. Ap

Vierailija
40/73 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn lenkillä monet kerrat viikossa. Ja työtoiminnassa arkena. Ap

Mutta onko sinulla mitään tavoiteltavaa? Näetkö tulevaisuutesi saman jatkumona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän