olen ollut 6vuotta eläkkeellä. makaan suurimman osan päivästä.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Koita levätä.
Niin teen. Ap
Meneehän se elämä noinkin. Oletko ajatellut mitään muuta tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Meneehän se elämä noinkin. Oletko ajatellut mitään muuta tehdä?
Käyn minä arkena työtoiminnassa. Siellä on jotain tekemistä.ap
Vaikea tajuta ettei halua elämältään mitään??
Mä olen ollut nyt vuoden sairauslomalla mutta silti päivät on niin täynnä touhua etten tiedä miten ennen ehdin käymään töissä?? Nautin elämästäni ihan älyttömästi kun saan itse määritellä tekemisen tahdin, unettomuuden ja kivutkin kestää paremmin
n50+
En niin. Olen niin loppu kaikinpuolin. Että kaipaan vain lepoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
En niin. Olen niin loppu kaikinpuolin. Että kaipaan vain lepoa. Ap
No mikäs sut on lopettanut? Miksi kaipaat lepoa etkä virkistymistä?
Masennuksen pahenemis vaihe on uuvuttanut. Haluaisin olla virkeä mutta nyt on levon aika. Ap
Masennuksen pahenemis vaihe on uuvuttanut. Haluaisin olla virkeä mutta nyt on levon aika. Ap
Vierailija kirjoitti:
Lepää kunnes pääset hautaan
Sinne joutaisinkin jo.
Mulla on vähän samaa... Pelkään, että tuo on tulevaisuuteni. Olen 43v. Käyn kyllä osa-aikatyössä jopa, mutta jos muistelen, miten vanhempani eli... Ei ollut läheskään niin paljon kuin minä toimettomana. No hän se ne minun voimani kyllä veikin, että ei sillä.
Mitä terapeutti sanoo? Voiko olla mitän mahdollisuuksia virkistyä jos makaa koko ajan yksin kotona?
Mitä turhaan nousta ollenkaan, lepäät vain, kakkaa suoraan sängystä lattialle reunan yli, ihan turhaa nousta ja hengästyä, lepää vain.
Vierailija kirjoitti:
Kun oon niin väsynyt ja uupunut. Olen 38-v.
Jos olisit esim. 70-vuotias ,niin ymmärtäisihän tuon helpommin,mutta että jo sinun iässäsi väsyttää noin paljon... Suosittelisin kyllä ,että varaisit ajan ja kävisit lääkärissä selvityttämässä oman fyysisen terveydentilasi oikein kunnolla.
Tuo voi olla nimittäin oire jostain pahemmastakin.
34 vuotta tehnyt töitä olematta päivääkään työttömänä, on se hyvä että meitäkin on, niin voitte te reilu 3 kymppiset "lepäillä" eläkkeellänne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä turhaan nousta ollenkaan, lepäät vain, kakkaa suoraan sängystä lattialle reunan yli, ihan turhaa nousta ja hengästyä, lepää vain.
Jos joku valittaa sairauden tai heikkokuntoisuuden oireita niin tuo ei kyllä ole terveeltä ihmiseltä mitään fiksua kommentointia siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku valittaa sairauden tai heikkokuntoisuuden oireita niin tuo ei kyllä ole terveeltä ihmiseltä mitään fiksua kommentointia siihen.
No, ei ole kolmekymppisen kuuden vuoden makaaminenkaan, vaikka trollihan tämä on, kun tehty suoraan sille ketjulle ärsytysvastine.
Vierailija kirjoitti:
34 vuotta tehnyt töitä olematta päivääkään työttömänä, on se hyvä että meitäkin on, niin voitte te reilu 3 kymppiset "lepäillä" eläkkeellänne.
Tunnetko noin tarkkaan ap:n potilashistorian ? Mistä tiedät minkä takia hän on eläkkeellä. Kyllä siihen joku syy täytyy olla.Työsi ainakaan eivät kuulu tähän mitenkään.
Oletko hakenut apua uupumukseen? Kyllä se siitä helpottaa! :)
Koita levätä.