Mistä melkein 50 v nainen löytää miesseuraa pääkaupunkiseudulla?
Eli se klassinen tarina.
Nyt olisi kiva löytää miesseuraa.
Enkä harrasta tanssimista.
Kellään ideoita?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet 50+, kertokaa nyt ihmeessä!
Mitenkä haluaisitte että teitä lähestyttäisiin?
Niin että kiinnostus tulisi selväksi mutta kuitenkin teille jäisi "pakotie" tilanteesta jos teitä ei kiinnostakaan?
Ja mistä ihmeestä nainenkaan voi tietää kuka mies on seuraa vailla?
Näkeekö sen jotenkin jalkaterän asennosta, vai... :D
Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta, sanottiin laulussa.
No täytyykin alkaa katsella ihmisiä ihan eri silmällä tästä eteenpäin.
Mutta jos mies on lakannut saamasta, eikö hänessä sitten liene jotain vikaa. Muutenhan hän saisi esim sinulta.
Senkun alat puumailemaan.
Hei minäkin haluaisin tietää miten aikuista miestä kannattaisi lähestyä.
Miten ilmaista mielenkiinto?
Tämähän olikin hyvä ketju. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet 50+, kertokaa nyt ihmeessä!
Mitenkä haluaisitte että teitä lähestyttäisiin?
Niin että kiinnostus tulisi selväksi mutta kuitenkin teille jäisi "pakotie" tilanteesta jos teitä ei kiinnostakaan?
Ja mistä ihmeestä nainenkaan voi tietää kuka mies on seuraa vailla?
Näkeekö sen jotenkin jalkaterän asennosta, vai... :D
Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta, sanottiin laulussa.
Mutta jos mies on lakannut saamasta, eikö hänessä sitten liene jotain vikaa. Muutenhan hän saisi esim sinulta.
Senkun alat puumailemaan.
En halua puumailla. Haluan ikäistäni seuraa. Kakaroita en ala opettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei minäkin haluaisin tietää miten aikuista miestä kannattaisi lähestyä.
Miten ilmaista mielenkiinto?
Tämähän olikin hyvä ketju. :)
Rehdisti. Laita itsesi peliin rehellisesti ja aidosti, harva on niin ääliö että kääntää sen sinua vastaan vaikka pakit tulisikin jos olet suora.
Vierailija kirjoitti:
Täh. Mulle flirttaili ihan kivanoloinen itseni ikäinen mies kaupan kassajonossa. Olen 50, tein perheostokset ja olin aika naturel asussa. Miehiä on joka paikassa, silmät auki vaan. Jos käyt baareissa hkissä, niin Juttutupa on kiva, samoin mikä tahansa vähän parempi pub. Aika monet miehet hakevat ikäistään naista. Tosi ei tällä palstalla.
Olen myös viiskymppinen nainen ja olen huomannut, että miehet kiinnittävät paljon huomiota just vaikkapa kaupassa. Olen sinkku kyllä, mutta en enää etsi seuraa. Olen ajatellut, että jos haluaisin miesystävän, niin ehkäpä sellainen vielä tässäkin iässä löytyisi.
Minulla oli myös treffiprofiili joitakin vuosia sitten. Yllättävän paljon sain aivan asiallisia vastauksia. Mutta tosiaan silloin huomasin, etten taida enää tosissani haluta seuraa ja niin lopetin treffailun.
Aika harva noin 50 v mies haluaa enää mitään helvettiä elämäänsä. Ne opit on jo saatu ja laskut maksettu. Ei ainakaan suomalaista naista, tylsää,...ajatukset, mielipiteet ja ennenkaikkea asenteet kaikkeen on niin läpikäytyä, yök
No mikä nettitreffipalvelu olisi suositeltava tämän ikäiselle?
En ole sellaista koskaan käyttänyt, tähän asti kun ei ole ollut tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia 50v naisen pitäisi löytää miesseuraa? Toinen jalka jo haudassa! Se juna meni jo.
Niin just. Kaikki yli nelikymppiset menkööt virkkuukoukun kanssa keinutuoliin odottamaan kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva noin 50 v mies haluaa enää mitään helvettiä elämäänsä. Ne opit on jo saatu ja laskut maksettu. Ei ainakaan suomalaista naista, tylsää,...ajatukset, mielipiteet ja ennenkaikkea asenteet kaikkeen on niin läpikäytyä, yök
Samaa mieltä
No miten sitten suomalainen aikuinen nainen haluaa itseään lähestyttävän?
Aika lailla samat asiat pätevät myös miehiin, luulen.
No naisillehan voi aina ostaa drinkkiä, kehua heidän kauneuttaan yms...
Ostaa vaikka ruusukauppiaalta tusinan kimppu...
Miehet ei ehkä taida ilahtu niin paljoa kukkakimpuista? :D