Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä melkein 50 v nainen löytää miesseuraa pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
17.09.2016 |

Eli se klassinen tarina.
Nyt olisi kiva löytää miesseuraa.
Enkä harrasta tanssimista.

Kellään ideoita?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Mulle flirttaili ihan kivanoloinen itseni ikäinen mies kaupan kassajonossa. Olen 50, tein perheostokset ja olin aika naturel asussa. Miehiä on joka paikassa, silmät auki vaan. Jos käyt baareissa hkissä, niin Juttutupa on kiva, samoin mikä tahansa vähän parempi pub. Aika monet miehet hakevat ikäistään naista. Tosi ei tällä palstalla.

Vierailija
22/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muu kuin joku luuseri tai todella epätoivoinen tai ulkomaalainen puutteessaoleva enää meidän ikäisiä huoli. Unohda koko juttu. T. N53

Ei huolitakkaa.

Vierailija
24/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeat pubin ruusuksi.  Vaatii jonkinverran siellä käymistä humalahakuisesti. Alkaa lohkee Reiskoilta.

Vierailija
25/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupeat pubin ruusuksi.  Vaatii jonkinverran siellä käymistä humalahakuisesti. Alkaa lohkee Reiskoilta.

No ei tarvii ruveta. Jos oot nätti ja luonne kohdallaan ei tarvii Reiskoihin tyytyä. Löytää hyviä miehiä joilla kierros 3 menossa. Ekasta lapset, toka päättyi kun uusikko ei siedä miehen lapsia ja ta-daa mies taas markkinoilla n 50 vuotiaana. Näin se menee.

Vierailija
26/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainkaan ole ns. Reiska. Vaikka vähän kaljaa juon silloin tällöin.

että semmosta.

hei vaan!

Vierailija
27/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia 50v naisen pitäisi löytää miesseuraa? Toinen jalka jo haudassa! Se juna meni jo.

Vierailija
28/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti löytyy.Olen vähän alle 50v ja muutamaa vuotta nuorempia miehiä on tarjolla.Äskettäin tapasin parina iltana erittäin taidokkaan miehen.  Tumma ja komea suomalaismies.

Vierailija
29/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli se klassinen tarina.

/quote]

Ja taas joudutaan esittämään se klassinen kysymys: oletko valmis itse tekemään aloitteen?

Jos olet niin varmasti löydät seuraa ellet ole järjettömän ruma tai lihava.

Mutta jos et halua tehdä aloitetta niin sitte sun pitää vaan toivoa että erotut niin massasta niin paljon että se aloitteellinen kiva mies valitsee juuri sinut.......

Vierailija
30/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se klassinen tarina.

/quote]

Ja taas joudutaan esittämään se klassinen kysymys: oletko valmis itse tekemään aloitteen?

Mutta jos et halua tehdä aloitetta niin sitte sun pitää vaan toivoa että erotut niin massasta niin paljon että se aloitteellinen kiva mies valitsee juuri sinut.......

Tämä.

Vierailija
31/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen jalka haudassa, mutta toinen jalka maantiellä, ja juna kulkee vielä senkin jäkeen

kun sinä oot menny.

nimim. sama juoppo

Hei!

Vierailija
32/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan muu kuin joku luuseri tai todella epätoivoinen tai ulkomaalainen puutteessaoleva enää meidän ikäisiä huoli. Unohda koko juttu. T. N53

Pitääpä kertoa tuo naisystävälleni, että lähti luuserin/epätoivoisen matkaan.

Ja kyllä meitä viisikymppisiä, omanikäisistään kiinnostuneita miehiä on irrallaankin, mutta suosittelen omaa aktiivisuutta. Jos mies kiinnostaa, anna selkeä vinkki. Pelimiehet on erikseen, nehän käyvät kyllä naisen kun naisen kimppuun, mutta muuten kiinnostus on syytä näyttää selvästi. Ei kovin moni mies viitsi ottaa nenilleen erehdyttyään luulemaan perusystävällistä käytöstä kiinnostukseksi.

Vierailija
33/53 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se nonikin on.

Vierailija
34/53 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastuksia minäkin ehdottaisin.

Jos nykyisissäharrastuksissasi ei ole sopivaa tarjontaa, kannattaisi miettiä sellaisen harrastuksen aloittaminen missä tapaisit mahdollista kohderyhmää.

Vierailija
35/53 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko mnkälainen? säyseä? et huuda, hakkaa ukkoo?voisin olla kiinostunut, jos et oo aivan rupsahtanu, ite olen 55 tosin en sieltä pääkaupunkiseudulta,(eteläsuomesta kuitenkin) hieman juoppo, kaljotelen vapaa aikoinani,  en humala hakuisesti, enkä rähjää,(ei ainkaan kukaan vielä oo valittanu käytöksestä)Poltan tupakkaa, käyn töissä ja sitä rataa.( Ja pidan kissoista että jos semmonen on niin...)

Hra 55

Ps. tanssi hmm... outo laji meikäläiselle.

Tupakka on heti out, samoin pienoinen juoppous. Opettele myös välimerkit. Muuten tyyli ihan potentiaalinen.

No ihan hyviä huomioita, vaikkakaan ei ollut ap joka noi kirjoitti. :) 

Vierailija
36/53 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia 50v naisen pitäisi löytää miesseuraa? Toinen jalka jo haudassa! Se juna meni jo.

Ihan mielenkiinnosta kyselen, minkä ikäisen kommentti tämä on?

Ja koskeeko tämä nyt ihan molempia sukupuolia?

Vierailija
37/53 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se klassinen tarina.

/quote]

Ja nyt on pakko kysyä, kun en ole näitä juttuja joutunut ennen pohtimaan:

Miten suomalaista 50 v miestä lähestytään? Siis miten tehdä aloite sivistyneesti ja tyylikkäästi?

Ilman että näyttäisi liian tyrkyltä tai epätoivoiselta.

Epätoivoinen en toki ole. Voisin elää ilmankin miestä. Mutta olisihan se kiva vielä kokeilla jos uusi onni löytyisi.

Vierailija
38/53 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet 50+, kertokaa nyt ihmeessä!

Mitenkä haluaisitte että teitä lähestyttäisiin?

Niin että kiinnostus tulisi selväksi mutta kuitenkin teille jäisi "pakotie" tilanteesta jos teitä ei kiinnostakaan?

Ja mistä ihmeestä nainenkaan voi tietää kuka mies on seuraa vailla?

Näkeekö sen jotenkin jalkaterän asennosta, vai... :D 

Vierailija
39/53 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua puhuttelisi jos nainen tulisi ja ottaisi suihin.

Varmasti saisit huomioni. 

Vierailija
40/53 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet 50+, kertokaa nyt ihmeessä!

Mitenkä haluaisitte että teitä lähestyttäisiin?

Niin että kiinnostus tulisi selväksi mutta kuitenkin teille jäisi "pakotie" tilanteesta jos teitä ei kiinnostakaan?

Ja mistä ihmeestä nainenkaan voi tietää kuka mies on seuraa vailla?

Näkeekö sen jotenkin jalkaterän asennosta, vai... :D 

Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta, sanottiin laulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan